Whawha mij is het ook gelukt om thuis met 0-1 te verliezen van een FC Team. Mooie dingen
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
grmbl ik had een paar keer mijn B team opgesteld en dan allemaal nog op onnatuurlijke posities en nog win ik mijn matchen, het ziet er naar uit dat ik dus ga promoveren, hoewel ik dat helemaal niet wil.
de_lorre wrote:grmbl ik had een paar keer mijn B team opgesteld en dan allemaal nog op onnatuurlijke posities en nog win ik mijn matchen, het ziet er naar uit dat ik dus ga promoveren, hoewel ik dat helemaal niet wil.
3-0 gewonnen tegen de 2e. We zetten een mooie 134-er neer bij een scheids van 58% (al had ik nog 10% agressiever kunnen spelen) en daarmee zijn we nu zeker van de titel . Morgen uit tegen de 11e wat helemaal geen probleem mag vormen.
oef vandaag verloren van de nummer 3 waardoor hij op 2 en ik op 3 kom. ideaal nog een seizoentje in G, kwestie van mijn oudere spelers te kunnen verkopen/vervangen
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4