Forummers in D - Seizoen 23
D.6: yockr - TTC Cercle Gunners
D.11: Shonk - K. Fl. Dorne
D.12: dino_001 - dino\'s
D13: Bombay
D.18: Badbuffalo - Forza Buffalo-forum
D.19: FC De Rekenbreinen
D.20: Nieuwendam - FC Nieuwendam
D.22: RJ- FC Bagger United
Last edited by Bombay on Mon Apr 21, 2008 9:10 am, edited 1 time in total.
Mijn aller eerste wedstrijd in D meteen gewonnen! Ik ben dus best tevreden! In mijn reeks speelt het grote Maccabi Natanya, maar ik denk dat die zijn ploeg nog niet helemaal op punt staat om terug te keren!
Eerste match gewonnen, op verplaatsing, met 0-1. Morgen met SK Beveren een zeer haalbare kaart, maar de match moet nog steeds gespeeld worden natuurlijk.
Eerste wedstrijd gewonnen met 2-3, op verplaatsing bij de 11 uit C van vorig seizoen. Toch wel mooi want die is altijd een kandidaat voor promotie. We haalden op verplaatsing en met een TS van 79% 136 linierating, dus thuis en met volle TS is de 140 zeker mogelijk.
Op verplaatsing gelijk gespeeld! Niet ontevreden dus! Had even goed kunnen verliezen, want ik had zelfs 2 puntjes minder in linieraiting! Het mag ook al is meezitten, hé!
Donderdag tegen de 1ste uit de stand! Al wil dat op dit moment natuurlijk nog niet zo heel veel zeggen! Hij lijkt mij ook niet de sterkste uit de reeks te zijn! Dus denk wel kans te maken als ik van blessures gespaart blijf!