Moderator: Moderator
Ik was 10% beter tegen jou en toch speelde ik ook gelijk.Avado wrote:Ik vind het niet heel erg deze keerCeltic'85 wrote:Ben het spel grondig beu aan het worden, vandaag opnieuw 10% beter (129-119) en thuis spelend, en toch maar 2-2. Eerder in de competitie ben ik al eens "genaaid" op dergelijke manier, en gisteren ben ik er zo uitgegaan in de beker. Dit is BELACHELIJK.Maar ik ben het met je eens dat dit niet echt eerlijk is (heb het ook wel eens tegen me).
Die titel mag je hebben van mij hoorel stino wrote:tevreden kunnen we niet zijn, maar ook niet ontgoocheld...
ons team haalde 131 ratings tegen Gondor. slechts 1% beter waardoor een gelijkspel de terechte uitslag is 1-1.
ons 6e gelijkspel waarmee we Visserke hebben ingehaald![]()
![]()
morgen zien wat we thuis gaan doen tegen de laatste in de stand...
Inderdaad, ik tref je op een 'gelukkig' moment, voor mij dan. 2-1 winst.jokke wrote: @Celtic: Troost u deze nacht a je waarschijnlijk winnen.
Ts is nu op het laagte moment, want de transfers zijn afgerond.
Ik haal nog een linierating van 130%. Dus dat valt nog goed mee dan.Celtic'85 wrote:Inderdaad, ik tref je op een 'gelukkig' moment, voor mij dan. 2-1 winst.jokke wrote: @Celtic: Troost u deze nacht a je waarschijnlijk winnen.
Ts is nu op het laagte moment, want de transfers zijn afgerond.
Ik had het wel verwacht.DeLaNuit wrote:3-2 gewonnen van de koploper met 133% linieratingsBeetje onverwacht, maar dat maakt het alleen maar leuker
We staan derde met 23 punten, 3 punten achter op de koploper.