Ongelofelijk: 154-146 zonder gemiste penalty en tóch gelijkspel! Gelukkig had de tegenstander zijn pingels ingesteld (hoe is het mogelijk in de finale!?) en wist ik dat ik bij gelijkspel toch ook nog zou winnen...
Dussuh... Yoehoeoeoeoeoeoe! De cup is van mij!!!!
Bedankt voor alle felicitaties in mijn gastenboek!
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Volgende week uit naar G-er. Een hapje voor mijn C-team
Kleine competitievervalsing? ->
Praha en Inter Milano loten goed en kunnen eruit. Voor Remedy en Hala wordt dat een probleem, omdat ze zwakke G-ers loten.
Ron Jeremy wrote:Volgende week uit naar G-er. Een hapje voor mijn C-team
Kleine competitievervalsing? ->
Praha en Inter Milano loten goed en kunnen eruit. Voor Remedy en Hala wordt dat een probleem, omdat ze zwakke G-ers loten.
Ik kan er ook wel uit hoor
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Match gewonnen, jeej...
Volgende match tegen een andere G-Ploeg die een hoop zwakker is dan de mijne.
Vorig jaar lag ik er bij mijn eerste match al uit, nu ben ik al bijna zeker van de 3de ronde!
(ja ok, dat klinkt nogal zielig tussen al deze topploegen uit de A =3)
FC Lemsig - F.139 ;D
Eigelijk is het Lemsig FC, klein foutje bij het aanmelden... :3
Phoenyxar wrote:Match gewonnen, jeej...
Volgende match tegen een andere G-Ploeg die een hoop zwakker is dan de mijne.
Vorig jaar lag ik er bij mijn eerste match al uit, nu ben ik al bijna zeker van de 3de ronde!
(ja ok, dat klinkt nogal zielig tussen al deze topploegen uit de A =3)
Nee hoor dat is niet zielig. Het is juist lachen om ieder jaar verder te geraken
Soms is het zelfs handig om een hele grote ploeg tegen te komen, want die willen er zo snel mogelijk uit. In de beginrondes zijn vooral de ploegen uit B, C en D vervelend om tegen te komen, omdat die met een goed B-team behoorlijke ratings halen. Vooral knallen zou ik zeggen
Phoenyxar wrote:En waarom willen de grotere ploegen dan zo snel uit de beker eigelijk? :3
Omdat je anders op woensdag een wedstrijd hebt, waardoor je ploeg op donderdag er slechter voor staat. Kijk eens bij wedstrijden bij A (of B) en je ziet dat het verschil in winst/verlies erg klein kan zijn. Een wedstrijd op woensdag kan je dus een nederlaag op donderdag opleveren en das niet zo handig als je kampioen wilt spelen
Het was me inderdaad wel al opgevallen dat ploegen zoals FC Inter Milano al ergens in het begin eruitlagen, ach ja - hier in de G is het niet zo'n zorg, zeker niet als je er aan denkt dat ik maar 5 belangrijke wedstrijden dit jaar meer moet spelen, ik speel non-stop vriendschappelijke wedstrijden, ik kan het geld van welke match dan ook wel goed gebruiken
FC Lemsig - F.139 ;D
Eigelijk is het Lemsig FC, klein foutje bij het aanmelden... :3