Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Opvallend dat vele een gelijkspel eruit halen terwijl ze beter zijn ! Ik speel verdedigende muur en zeer defensief en met maar een paar ratings verschil lukt het me niet een gelijkspel eruit te halen ! Raar hoe het er aan toe gaat. Vandaag komen we op voorsprong later werd het gelijk. We speelden terug voor 1 punt. Dan krijgen we plots een rode kaart en lap 2-1 verloren !
Hopelijk morgen winst op brs maar het zal moeilijk worden met 2 geschorsen en een blessure !

-
dan toch verloren tegen de n°3.
had toch gedacht van er een gelijkspel uit te persen. was men Cf niet geblesseerd uitgevallen was het mssn gelukt.
morgen en overmorgen moet er gewonnen worden, anders zullen we pas echt een fabelachtige terugronde moeten neerzetten.
had toch gedacht van er een gelijkspel uit te persen. was men Cf niet geblesseerd uitgevallen was het mssn gelukt.
morgen en overmorgen moet er gewonnen worden, anders zullen we pas echt een fabelachtige terugronde moeten neerzetten.

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
-
mooi. zitten we samen aan 1 overwinning elkinstallatietechnicus wrote:vandaag eindelijk mijn veel verwachtende eerste overwinning behaald.

wij gaan proberen daar morgen iets aan te doen. in principe zijn we de betere van hem. zeker in de verdediging zijn we sterker. middenveld is hij mssn iets sterker.
onze aanval is wat gehavend met een rf die bp65 gaat halen (ene is geschorste, en deze komt net terug uit blessure)
een scheids van 33% voor de veiligheid nemen we met ons agressief middenveld geen risico en gaan we voor 65% agressie.
als er geen rode kaarten vallen, moet er winst inzitten ... hoop ik toch

-
-
Kom jij maar volgende keer bij mij in de reeks !!! Je laat mooi in je kaarten kijken !el stino wrote:mooi. zitten we samen aan 1 overwinning elkinstallatietechnicus wrote:vandaag eindelijk mijn veel verwachtende eerste overwinning behaald.nu op naar de 2e
![]()
wij gaan proberen daar morgen iets aan te doen. in principe zijn we de betere van hem. zeker in de verdediging zijn we sterker. middenveld is hij mssn iets sterker.
onze aanval is wat gehavend met een rf die bp65 gaat halen (ene is geschorste, en deze komt net terug uit blessure)
een scheids van 33% voor de veiligheid nemen we met ons agressief middenveld geen risico en gaan we voor 65% agressie.
als er geen rode kaarten vallen, moet er winst inzitten ... hoop ik toch

-
shit é, had een hele uitleg geschreven om te antwoorde op uw tekstje. alles weg
ga het niet helemaal opnieuw typen, dus zal het ff kort refreshen
over wat uw reeks betreft. C.8 is volgens de globale klasse één van de zwakste C-reeksen. C.7 is samen met C6 de 2e sterkste.
oké, globale klasse kan misleidend zijn, maar als ik uw team en dat van purple bekijk en vergelijk met het mijne en er dan de rangschikking naast leg
jullie draaien mooi mee, net boven de middenmoot. winnen soms wedstrijden met ratings van 125.
daar moet je bij ons niet mee afkomen. ik moet al een goeie 130 halen wil ik een gelijkspel behalen tegen een middenmoter.
ofwel wil dit zeggen dat C.7 idd zwaarder is dan de andere C-reeksen, ofwel sta ik niet op mijn plaats in de rangschikking. ik gok dat het een beetje van beide is
nu ja, als ik hier doorkom, kom ik er allesinds sterker uit. men 1e seizoen in D. had ik het ook knap lastig en wist ik ook maar net op het einde die 10e plek te halen.
we gaan er dan ook alles aan doen om niet na 1 seizoen al afscheid te moeten nemen van Celtic, Visserke en S.A.T
morgen dus beginnen met nog een 6/6 hoop ik. een klein voorsmaakje voor een fabelachtige terugronde?

ga het niet helemaal opnieuw typen, dus zal het ff kort refreshen
van mij mag de tegenstander van morgen hier gerust mijn tactiek komen lezen. het is een roemeen dus de kans dat hij er iets van gaat snappen is nihilDen Uier wrote: Kom jij maar volgende keer bij mij in de reeks !!! Je laat mooi in je kaarten kijken !Je post hier bijna heel je tactiek en hoe je gaat spelen !
Tenzij dit je manier is om ze te misleiden dan gebruik je idd een tactiek

over wat uw reeks betreft. C.8 is volgens de globale klasse één van de zwakste C-reeksen. C.7 is samen met C6 de 2e sterkste.
oké, globale klasse kan misleidend zijn, maar als ik uw team en dat van purple bekijk en vergelijk met het mijne en er dan de rangschikking naast leg

jullie draaien mooi mee, net boven de middenmoot. winnen soms wedstrijden met ratings van 125.
daar moet je bij ons niet mee afkomen. ik moet al een goeie 130 halen wil ik een gelijkspel behalen tegen een middenmoter.

ofwel wil dit zeggen dat C.7 idd zwaarder is dan de andere C-reeksen, ofwel sta ik niet op mijn plaats in de rangschikking. ik gok dat het een beetje van beide is

nu ja, als ik hier doorkom, kom ik er allesinds sterker uit. men 1e seizoen in D. had ik het ook knap lastig en wist ik ook maar net op het einde die 10e plek te halen.
we gaan er dan ook alles aan doen om niet na 1 seizoen al afscheid te moeten nemen van Celtic, Visserke en S.A.T
morgen dus beginnen met nog een 6/6 hoop ik. een klein voorsmaakje voor een fabelachtige terugronde?

-
2-4 gewonnen
We staan 3de, maar met evenveel punten als de nummers 1 en 2 van onze competitie.

FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Afgelopen wedstrijd een rating van 132, maar moest het toch afleggen tegen de nummer 11. Die haalde een rating van 135.el stino wrote:jullie draaien mooi mee, net boven de middenmoot. winnen soms wedstrijden met ratings van 125.
daar moet je bij ons niet mee afkomen. ik moet al een goeie 130 halen wil ik een gelijkspel behalen tegen een middenmoter.![]()
Wil toch best zeggen dat C.8 een pittige poule is!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Idd ik wou al zeggen ! Als ik niet bij de 130 of meer haal verlies ik gewoonwegTriple-M wrote:Afgelopen wedstrijd een rating van 132, maar moest het toch afleggen tegen de nummer 11. Die haalde een rating van 135.el stino wrote:jullie draaien mooi mee, net boven de middenmoot. winnen soms wedstrijden met ratings van 125.
daar moet je bij ons niet mee afkomen. ik moet al een goeie 130 halen wil ik een gelijkspel behalen tegen een middenmoter.![]()
Wil toch best zeggen dat C.8 een pittige poule is!!

ps: Ik bedoelde er helemaal niets mee van de reeks, het ging louter over dat je je tactiek omschreef. Ik had ook kunnen zegggen dat ik liever bij jouw in de reeks had gezeten als je begrijpt wat ik bedoel