Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sanex
Member of the Soccer Project Association

Post by sanex »

1-1 tegen Sportivu',in linierating waren we 10 beter
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Weer van dat. 3% beter op verplaatsing en stranden op 2-2. Het houdt niet op...
Momenteel in C.7
Celtic 85
Triple-M

Post by Triple-M »

3-2 verloren.
Helaas, maar de tegenstander was gewoonweg beter!!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Den Uier

Post by Den Uier »

Opvallend dat vele een gelijkspel eruit halen terwijl ze beter zijn ! Ik speel verdedigende muur en zeer defensief en met maar een paar ratings verschil lukt het me niet een gelijkspel eruit te halen ! Raar hoe het er aan toe gaat. Vandaag komen we op voorsprong later werd het gelijk. We speelden terug voor 1 punt. Dan krijgen we plots een rode kaart en lap 2-1 verloren ! :( Hopelijk morgen winst op brs maar het zal moeilijk worden met 2 geschorsen en een blessure !
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
el stino

Post by el stino »

dan toch verloren tegen de n°3.

had toch gedacht van er een gelijkspel uit te persen. was men Cf niet geblesseerd uitgevallen was het mssn gelukt.
morgen en overmorgen moet er gewonnen worden, anders zullen we pas echt een fabelachtige terugronde moeten neerzetten. :?
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

vandaag eindelijk mijn veel verwachtende eerste overwinning behaald.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
el stino

Post by el stino »

installatietechnicus wrote:vandaag eindelijk mijn veel verwachtende eerste overwinning behaald.
mooi. zitten we samen aan 1 overwinning elk :P nu op naar de 2e :)

wij gaan proberen daar morgen iets aan te doen. in principe zijn we de betere van hem. zeker in de verdediging zijn we sterker. middenveld is hij mssn iets sterker.
onze aanval is wat gehavend met een rf die bp65 gaat halen (ene is geschorste, en deze komt net terug uit blessure)

een scheids van 33% voor de veiligheid nemen we met ons agressief middenveld geen risico en gaan we voor 65% agressie.
als er geen rode kaarten vallen, moet er winst inzitten ... hoop ik toch :?
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

Ik ga proberen om deze week 9 punten te pakken :)

Het wil helaas bij jouw ook nog niet zo lukken in C.

moge we alle twee maar overleven.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
jokke

Post by jokke »

2-6 overwinning.
Deze nacht de topper tegen de 1e.
Ik heb het thuisvoordeel. 3 geschorste A spelers, 1 gekwetste A speler.
Wel maar een TS van 79 a 80% tegen dat die match begint.
Desondaks denken we toch dat we gaan gelijk spelen.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
Den Uier

Post by Den Uier »

el stino wrote:
installatietechnicus wrote:vandaag eindelijk mijn veel verwachtende eerste overwinning behaald.
mooi. zitten we samen aan 1 overwinning elk :P nu op naar de 2e :)

wij gaan proberen daar morgen iets aan te doen. in principe zijn we de betere van hem. zeker in de verdediging zijn we sterker. middenveld is hij mssn iets sterker.
onze aanval is wat gehavend met een rf die bp65 gaat halen (ene is geschorste, en deze komt net terug uit blessure)

een scheids van 33% voor de veiligheid nemen we met ons agressief middenveld geen risico en gaan we voor 65% agressie.
als er geen rode kaarten vallen, moet er winst inzitten ... hoop ik toch :?
Kom jij maar volgende keer bij mij in de reeks !!! Je laat mooi in je kaarten kijken ! :D Je post hier bijna heel je tactiek en hoe je gaat spelen ! :wink: Tenzij dit je manier is om ze te misleiden dan gebruik je idd een tactiek :D
Image

As Bari Sinds season 7 !

el stino

Post by el stino »

shit é, had een hele uitleg geschreven om te antwoorde op uw tekstje. alles weg :( :lol:

ga het niet helemaal opnieuw typen, dus zal het ff kort refreshen
Den Uier wrote: Kom jij maar volgende keer bij mij in de reeks !!! Je laat mooi in je kaarten kijken ! :D Je post hier bijna heel je tactiek en hoe je gaat spelen ! :wink: Tenzij dit je manier is om ze te misleiden dan gebruik je idd een tactiek :D
van mij mag de tegenstander van morgen hier gerust mijn tactiek komen lezen. het is een roemeen dus de kans dat hij er iets van gaat snappen is nihil :P

over wat uw reeks betreft. C.8 is volgens de globale klasse één van de zwakste C-reeksen. C.7 is samen met C6 de 2e sterkste.
oké, globale klasse kan misleidend zijn, maar als ik uw team en dat van purple bekijk en vergelijk met het mijne en er dan de rangschikking naast leg :o

jullie draaien mooi mee, net boven de middenmoot. winnen soms wedstrijden met ratings van 125.
daar moet je bij ons niet mee afkomen. ik moet al een goeie 130 halen wil ik een gelijkspel behalen tegen een middenmoter. :)

ofwel wil dit zeggen dat C.7 idd zwaarder is dan de andere C-reeksen, ofwel sta ik niet op mijn plaats in de rangschikking. ik gok dat het een beetje van beide is :P

nu ja, als ik hier doorkom, kom ik er allesinds sterker uit. men 1e seizoen in D. had ik het ook knap lastig en wist ik ook maar net op het einde die 10e plek te halen.
we gaan er dan ook alles aan doen om niet na 1 seizoen al afscheid te moeten nemen van Celtic, Visserke en S.A.T
morgen dus beginnen met nog een 6/6 hoop ik. een klein voorsmaakje voor een fabelachtige terugronde? 8)
DeLaNuit

Post by DeLaNuit »

2-4 gewonnen :D We staan 3de, maar met evenveel punten als de nummers 1 en 2 van onze competitie.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523
Image
Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Image
Triple-M

Post by Triple-M »

el stino wrote:jullie draaien mooi mee, net boven de middenmoot. winnen soms wedstrijden met ratings van 125.
daar moet je bij ons niet mee afkomen. ik moet al een goeie 130 halen wil ik een gelijkspel behalen tegen een middenmoter. :)
Afgelopen wedstrijd een rating van 132, maar moest het toch afleggen tegen de nummer 11. Die haalde een rating van 135.
Wil toch best zeggen dat C.8 een pittige poule is!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Den Uier

Post by Den Uier »

Triple-M wrote:
el stino wrote:jullie draaien mooi mee, net boven de middenmoot. winnen soms wedstrijden met ratings van 125.
Afgelopen wedstrijd een rating van 132, maar moest het toch afleggen tegen de nummer 11. Die haalde een rating van 135.
Wil toch best zeggen dat C.8 een pittige poule is!!
Idd ik wou al zeggen ! Als ik niet bij de 130 of meer haal verlies ik gewoonweg :? De wedstrijden wat gewonnen worden met ratings van 125 zoals jij zei moet je alles bij vertellen ! Waarschijnlijk dat beide ploegen een pak geschorsten of blessures hadden en dan komt dat wel eens voor in iedere reeks ! :wink: Maar C.7 zal waarschijnlijk ietsje sterker uitvallen en dat kan wel maar het verschil is niet zo groot hoor ! Alleen zijn nu net 2 a 3 ploegen met verjonging bezig en dat maakt onze reeks wat zwakker ;-) De rest van de ploegen zijn allemaal waardige tegenstanders waar je nog niet zomaar even van gewonnen hebt. Het geluk wat ik en Purple hebben en jij niet is omdat wij lage agressiespelers hebben en daarom voluit kunnen gaan en zo gelukkig nog wat punten kunnen sprokkelen ;-) Als jij voluit wil gaan haal je zeker en vast goede ratings maar 9/10 gevallen loop je tegen rode kaart(en) aan en op C-niveau is dat fataal ;-) Ik wens je in iedergeval wel een goede terugronde toe want die zullen zowel jij als ik hard nodig hebben :wink: :D

ps: Ik bedoelde er helemaal niets mee van de reeks, het ging louter over dat je je tactiek omschreef. Ik had ook kunnen zegggen dat ik liever bij jouw in de reeks had gezeten als je begrijpt wat ik bedoel ;-)
Image

As Bari Sinds season 7 !

visserke

Post by visserke »

Opnieuw een gelijkspel: 3-3
Huidige divisie: C7
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”