Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Zoals gewild en verwacht een 2-2 gelijkspel tegen Purple White. We waren zelfs op ratings 1% beter maar daar gaan we niet op zitten mokken. Mooie wedstrijd en juist resultaat !
Stand C.8
1 vollenbak 43
2 Trenguitos 43
3 Purple White 36
4 FC EbaIba 35
5 CIINI FURIOSI 35
6 3CITY 34
7 As Bari 33
8 Portpires 28
9 Achilles 27
10 The Babies 23
--------------------------------------------------------------------------------
11 cfc 21
12 brs 18
13 Je_le_Pytanii 16
14 Aud Pekes team 16
15 Nike Itegem.. 3
16 De Dakwerkers 0
Stand C.8
1 vollenbak 43
2 Trenguitos 43
3 Purple White 36
4 FC EbaIba 35
5 CIINI FURIOSI 35
6 3CITY 34
7 As Bari 33
8 Portpires 28
9 Achilles 27
10 The Babies 23
--------------------------------------------------------------------------------
11 cfc 21
12 brs 18
13 Je_le_Pytanii 16
14 Aud Pekes team 16
15 Nike Itegem.. 3
16 De Dakwerkers 0
Inderdaad, sterke zege, Visserke.
Maar wat gelijke spelen betreft, daar ben ik weer
. 0-0 op het veld van Gondor (was wel 1% beter). Toch voel ik me niet lekker over de rode kaart die ik krijg. Mijn spelers zijn allemaal EEN PAK minder agressief als de zijne.
Maar wat gelijke spelen betreft, daar ben ik weer

Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
Wanneer het zo vaak op een seizoen gebeurt zonder dat de bal es wordt teruggekaatst in jouw voordeel, zou je denken dat er meer aan de hand is dan alleen maar de 'random'. Bug, fout in de berekening of zo.bats1903 wrote:Dit moet echt niet gekker worden. Ik speel nu voor de 5e keer dit seizoen gelijk en alle 5 keer was ik ruim beter. Ik ga de titel hierdoor nog verliezen.
Nu weer 8 beter en toch gelijk.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
Na vandemorgen gelijk te spelen tegen As Bari zien we in dat er een top 7 plaats zeker moet inzitten... omdat na As Bari (die 7de staat) een klein kloofje is... Morgen moeten we tegen cfc (10de). Het is op zijn veld en wij mankeren enkele pionnen zoals onze keeper, Lm en RM... Maar toch gaan we voor de 3punten.
Ik hoop dat je deze wedstrijd wint, dan word de kloof tussen mij en cfc weer 3 punten groter! Hoop tevens ook dat AS Bari wint, maar tegen Je-le_Pytanii is het nooit makkelijk.purple_white wrote:Na vandemorgen gelijk te spelen tegen As Bari zien we in dat er een top 7 plaats zeker moet inzitten... omdat na As Bari (die 7de staat) een klein kloofje is... Morgen moeten we tegen cfc (10de). Het is op zijn veld en wij mankeren enkele pionnen zoals onze keeper, Lm en RM... Maar toch gaan we voor de 3punten.
Zelf vandaag tegen Je-le_Pytanii 3-4 gewonnen. Morgen tegen de nummer 15, die zal ook gewonnen worden.
Volgende week word het intressant!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ja want maandag moet je tegen mijTriple-M wrote:Ik hoop dat je deze wedstrijd wint, dan word de kloof tussen mij en cfc weer 3 punten groter! Hoop tevens ook dat AS Bari wint, maar tegen Je-le_Pytanii is het nooit makkelijk.purple_white wrote:Na vandemorgen gelijk te spelen tegen As Bari zien we in dat er een top 7 plaats zeker moet inzitten... omdat na As Bari (die 7de staat) een klein kloofje is... Morgen moeten we tegen cfc (10de). Het is op zijn veld en wij mankeren enkele pionnen zoals onze keeper, Lm en RM... Maar toch gaan we voor de 3punten.
Zelf vandaag tegen Je-le_Pytanii 3-4 gewonnen. Morgen tegen de nummer 15, die zal ook gewonnen worden.
Volgende week word het intressant!!

Yep, heb net ook mijn nieuwe aanwinst binnenpurple_white wrote:Ja want maandag moet je tegen mijTriple-M wrote:Ik hoop dat je deze wedstrijd wint, dan word de kloof tussen mij en cfc weer 3 punten groter! Hoop tevens ook dat AS Bari wint, maar tegen Je-le_Pytanii is het nooit makkelijk.purple_white wrote:Na vandemorgen gelijk te spelen tegen As Bari zien we in dat er een top 7 plaats zeker moet inzitten... omdat na As Bari (die 7de staat) een klein kloofje is... Morgen moeten we tegen cfc (10de). Het is op zijn veld en wij mankeren enkele pionnen zoals onze keeper, Lm en RM... Maar toch gaan we voor de 3punten.
Volgende week word het intressant!!![]()

Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
-
ik hoop hetTriple-M wrote:Yep, heb net ook mijn nieuwe aanwinst binnenpurple_white wrote:Ja want maandag moet je tegen mijTriple-M wrote: Ik hoop dat je deze wedstrijd wint, dan word de kloof tussen mij en cfc weer 3 punten groter! Hoop tevens ook dat AS Bari wint, maar tegen Je-le_Pytanii is het nooit makkelijk.
Volgende week word het intressant!!![]()
. Denk dat het spannend word
![]()

-
yep yep, het gaat goed momenteel
oververdiende winst tegen Real schalbroek mogen we wel zeggen
onze ploeg had door dat de kans er dik in zat om boven de degradatiestreep te komen en ging er echt magistraal tegenaan, ratings van 137
we zijn echt tevreden en hopen om zelfs morgen nog eens te laten bewijzen waarom KVG Oostende in de heenronde tegen ons gelijk speelde.
jammer dat hij kan rekenen op zijn supporters, want hij zal het nodig hebben om onze gemotiveerde jongens tegen te houden
verlies zou jammer zijn, omdat de kans bestaat dat de andere degradanten terug kunnen komen (er worden een paar onderlinge wedstrijden gespeeld) dus zouden we zeker een gelijkspel moeten hebben, winst is zelfs helemaal ideaal.
toch maar oppassen, want na het verlies tegen Visserke aast hij mssn op revanche. toch zullen we proberen om hem nog ff te laten sudderen zodat S.A.T wat geholpen kan worden in zijn stek om de titel en wij onze 10e plek kunnen behouden

oververdiende winst tegen Real schalbroek mogen we wel zeggen

onze ploeg had door dat de kans er dik in zat om boven de degradatiestreep te komen en ging er echt magistraal tegenaan, ratings van 137

we zijn echt tevreden en hopen om zelfs morgen nog eens te laten bewijzen waarom KVG Oostende in de heenronde tegen ons gelijk speelde.
jammer dat hij kan rekenen op zijn supporters, want hij zal het nodig hebben om onze gemotiveerde jongens tegen te houden

verlies zou jammer zijn, omdat de kans bestaat dat de andere degradanten terug kunnen komen (er worden een paar onderlinge wedstrijden gespeeld) dus zouden we zeker een gelijkspel moeten hebben, winst is zelfs helemaal ideaal.
toch maar oppassen, want na het verlies tegen Visserke aast hij mssn op revanche. toch zullen we proberen om hem nog ff te laten sudderen zodat S.A.T wat geholpen kan worden in zijn stek om de titel en wij onze 10e plek kunnen behouden

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Persoonlijk wil ik nog een paar seizoenen in C blijven. Ik speel momenteel (sinds dinsdag) al mijn competitiematchen met mijn B ploeg. Binnenkort volgt er weeral een transfergolf en dan hoop ik dat ik nog wedstrijden te verliezen door de lage TS, zodat ik kan afzakken naar de 3e plaats.el stino wrote:yep yep, het gaat goed momenteel![]()
oververdiende winst tegen Real schalbroek mogen we wel zeggen![]()
onze ploeg had door dat de kans er dik in zat om boven de degradatiestreep te komen en ging er echt magistraal tegenaan, ratings van 137![]()
jammer dat hij kan rekenen op zijn supporters, want hij zal het nodig hebben om onze gemotiveerde jongens tegen te houden![]()
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
managersnaam: Rinia
-
1-1 gespeeld. We hadden deze wedstrijd moeten winnen om nog echt een rol te gaan spelen in de strijd om de promotieplaatsen.
Ook nog iets positiefs: M´n RF is alleen aan kop van het topscorersklassement gekomen
Ook nog iets positiefs: M´n RF is alleen aan kop van het topscorersklassement gekomen

FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

-
niet te doen. ik zit hier te sukkelen met mijn agressieve A-ploeg en meneer gaat alles spelen met zijn B-ploegjokke wrote: Persoonlijk wil ik nog een paar seizoenen in C blijven. Ik speel momenteel (sinds dinsdag) al mijn competitiematchen met mijn B ploeg. Binnenkort volgt er weeral een transfergolf en dan hoop ik dat ik nog wedstrijden te verliezen door de lage TS, zodat ik kan afzakken naar de 3e plaats.

mssn toch af en toe de A-ploeg opstellen tegen de degradanten? dan kan ik ze nog sneller inhalen

denk dat ik voor de laatste plek ga in de C.7-beker van Visserke

Royal FC (el stino) - Manager since season 8