Den Uier wrote:Wat een rotploeg die Pytanii !!! We spelen overduidlijk beter. 12% beter ! Dan hebben we nog het thuisvoordeel ! De tegenstander heeft dan ook nog eens 2 rode kaarten gehad ! En de uitslag is dan 0-0 Komop hé Pfff voel me echt bestolen op deze manier. 2x achter elkaar lappen ze ons dat deze competitie. Straks moeten we misschien toch nog tegen degradtie gaan spelen als we van deze uitslagen krijgen ! Nog beter, maandag hebben we ook nog eens 5 spelers geschorst !
Het is idd een lastige ploeg om tegen te spelen. Gelukkig won ik dinsdag van hem met 2-3. Zelf vandaag 4-2 gewonnen van Nike Itegem Football. Hij begint wel steeds een beter team te krijgen. Ben blij dat ik tegen het einde van de competitie niet tegen hem speel!!
Voor de clash van aankomende maandag kan ik vermelden dat we (nog) geen blessures en geen schorsingen hebben. We kunnen dus volle bak spelen tegen de Paars/Witten!!! Het team is op en top gemotiveerd, zeker toen ze hoorde wat er met onze spion is gebeurt! (zie persbericht)
In de verkoop gaan trouwens:
-een 20-jarige CM met een GK van 82%
-een 23-jarige CB met een GK van 84%
Gij zijt echt niet te doen gij
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!
Vandaag hebben we helaas weer meegemaakt dat de RANDOM ons dit seizoen niet gegund is tegen de nr. 3 van de competitie, 129 tegen 128 en 1-1 gelijk spelen. We hadden thuisvoordeel, maar helaas konden we alle punten niet aan het rozenpad houden. Gezien de stand op de ranglijst moeten we heel erg blij zijn met het gelijkspel, maar we houden er wel een luchtje aan over. We zijn ook een plaatsje gestegen op de ranglijst, echter nu met 10 punten achterstand op de zo geliefde blauwe zone.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
installatietechnicus wrote:Vandaag hebben we helaas weer meegemaakt dat de RANDOM ons dit seizoen niet gegund is tegen de nr. 3 van de competitie, 129 tegen 128 en 1-1 gelijk spelen. We hadden thuisvoordeel, maar helaas konden we alle punten niet aan het rozenpad houden. Gezien de stand op de ranglijst moeten we heel erg blij zijn met het gelijkspel, maar we houden er wel een luchtje aan over. We zijn ook een plaatsje gestegen op de ranglijst, echter nu met 10 punten achterstand op de zo geliefde blauwe zone.
1 % is nu niet echt random hé
ik heb al verloren terwijl we gelijke ratings hadden ...
installatietechnicus wrote:Vandaag hebben we helaas weer meegemaakt dat de RANDOM ons dit seizoen niet gegund is tegen de nr. 3 van de competitie, 129 tegen 128 en 1-1 gelijk spelen. We hadden thuisvoordeel, maar helaas konden we alle punten niet aan het rozenpad houden. Gezien de stand op de ranglijst moeten we heel erg blij zijn met het gelijkspel, maar we houden er wel een luchtje aan over. We zijn ook een plaatsje gestegen op de ranglijst, echter nu met 10 punten achterstand op de zo geliefde blauwe zone.
1 % is nu niet echt random hé
ik heb al verloren terwijl we gelijke ratings hadden ...
Idd, dat vind ik nu toch ook geen random hoor, eerder een terechte uitslag
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Ik heb dit stukje geschreven omdat het dikwijls gebeurd dat wanneer ik uitspeel en 1 % slechter bent in rating gewoon met 0 punten naar huis gaat. Dat zijn dan hele lange busreizen soms...
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
1 % ? Ik heb vandaag 2-2 gelijk gespeeld bij de voorlaatste. Alleen was ik 17% beter in ratings !! Random, daar geloof ik niks van, 't is al de 4e keer of zo dat ik duildeijk beter ben in ratings en gelijkspeel.
Waarom manage ik mijn team nog eigenlijk ?
Het duel van het seizoen Purple White - Achilles eindigde in 2-3. Gezien de ratings 135-138 was dat een terechte uitslag. Purple White probeerde met een iets agressievere stijl (90-80) de wedstrijd te winnen, dit is ze dus niet gelukt.
Met 5 gele kaarten zijn we de wedstijd goed door gekomen evenveel als de tegenstander. De enige smet op de wedstrijd was de vroegtijdige opgave van de CB van Purple White, terwijl eigenlijk niemand wist wat er gebeurde!!
Met 6 overwinningen op een rij staan we 9 punten verwijdert van de degradatiegrens en 8 punten van de nummer 3. Er is dus nog alles mogelijk!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
we blijven het uitstekend doen in de terugronde
gewonnen tegen rechtstreekse degradatiekandidaat groene duivels leuven, daarmee staan we nu op 26ptn en begint het er steeds beter uit te zien.
Celtic'85 wrote:1 % ? Ik heb vandaag 2-2 gelijk gespeeld bij de voorlaatste. Alleen was ik 17% beter in ratings !! Random, daar geloof ik niks van, 't is al de 4e keer of zo dat ik duildeijk beter ben in ratings en gelijkspeel.
je moet betere spitsen kopen. ze hebben 2 penalties gemist
scoor je die dan staat het 4-2 voor u wrs ligt het daaraan dat je slechts gelijkspeelt.
blijven gaan voor die 5e plaats. jaag Visserke maar een beetje op
Celtic'85 wrote:1 % ? Ik heb vandaag 2-2 gelijk gespeeld bij de voorlaatste. Alleen was ik 17% beter in ratings !! Random, daar geloof ik niks van, 't is al de 4e keer of zo dat ik duildeijk beter ben in ratings en gelijkspeel.
scoor je die dan staat het 4-2 voor u wrs ligt het daaraan dat je slechts gelijkspeelt.
Pardon ? 17% beter is winnen. Amen en uit. Die penalties zijn een flauw excuus. Ik heb er eigenlijk genoeg van.
Pardon ? 17% beter is winnen. Amen en uit. Die penalties zijn een flauw excuus. Ik heb er eigenlijk genoeg van.
je hebt zeker gelijk dat je moest winnen. je hebt ook de kansen gekregen om ruim te winnen. de random koos ervoor dat je niet ineens 4 goals direct scoorde, maar dat er 2 penalties bij waren. de tegenstander heeft dus heel veel geluk gehad dat hij beide penalties pakt...
En je let ook wel of je tegenstander geen hogere agressie gebruikt?
Vandaag verloren van de eerste, zoals verwacht, het wordt nog spannend om het behoud te krijgen
Vandaag verloren van de eerste, zoals verwacht, het wordt nog spannend om het behoud te krijgen
Ik speel nog es 20% agressiever dan hem, Kameel. Echt rot.
Ik speel nog es 20% agressiever dan hem, Kameel. Echt rot.
Ik begrijp er niets van dit seizoen !!! Ik zie in verschllende reeksen dit soort uitslagen wat erover zijn. Celtic al wat meer dan de andere. Ik heb vorige week nog meegemaakt op dezelfde manier alleen was het bij mij 12% in ratings beter. Misschien zit daar wel iets in van dat de random een pechvogel(s) kiest !