Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
1-2 gewonnen
We blijven op de derde plaats staan, met nog steeds zicht op promotie 

FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Een serieuze blunder, want ik wou die match eigenlijk nog winnen.visserke wrote:Blunder, of toch ergens met voorbedachte rade?jokke wrote:Vergeten mijn agressie in te stellen en dit net bij een scheids van 21% strengheid. Wat een blunder. Terechte nederlaag dus.
Ik heb nog 6 spelers te koop staan , de TS zal mijdus nog wat paretn gaan spelen. vooral als ike rnog eens een resem ga bijkopen.

Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
Ik speel dan ook met 4 c spelers en 7 b spelers.el stino wrote:morgen zul je toch je best moeten doen wil je de 3ptn thuishouden![]()
3 geschorsten wel. ach ja, dan kan ik met een paar B-spelers spelen en wat agressiever dan anders.![]()
ik hoop de 3ptn af te snoepen zodat we mssn nog wat voorsprong nemen op de n°11.
Eens zien wat dat geeft.
Manager van S.A.T
-
- Member of the Soccer Project Association
gelukkig heeft S.A.T een wat mindere ploeg opgesteld, maar nog was het zwoegen om de 3ptn te gaan halen
haalt hij nog een rating van 130 met enkele C-spelers
zelf dachten we eens lekker agressiever te kunnen spelen met enkele B-spelers erbij. scheids van 50% dus 70% agressie is voor ons al mooi. speelt den andere gewoon nog eens 20% agressiever
nu ja. we waren 1% beter dus met een gelukje de 3ptn weggehaald en daarmee zitten we in de heenronde al aan een 14/18
nog niet verloren zowaar
hopelijk gaan we ook donderdag lopen met de overwinning tegen Leeds United zodat Celtic wat meer ademruimte krijgt om zijn 6e stek te behouden 

haalt hij nog een rating van 130 met enkele C-spelers

zelf dachten we eens lekker agressiever te kunnen spelen met enkele B-spelers erbij. scheids van 50% dus 70% agressie is voor ons al mooi. speelt den andere gewoon nog eens 20% agressiever

nu ja. we waren 1% beter dus met een gelukje de 3ptn weggehaald en daarmee zitten we in de heenronde al aan een 14/18
nog niet verloren zowaar

Royal FC (el stino) - Manager since season 8