Beker
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Beker
De gevreesde rode kaart.. Ze was onvoldoende om me van penalties te houden! En de tegenstander heeft die penalties al seizoenen lang ingesteld dus ik wist dat ik safe was in dat geval!
Morgen moet er gewonnen kunnen worden op het veld van Kenjiho. Dan de finale tegen me_dinamo, die wel het thuisvoordeel heeft.
Ideaal scenario: Winst en thuis op donderdag.
Morgen moet er gewonnen kunnen worden op het veld van Kenjiho. Dan de finale tegen me_dinamo, die wel het thuisvoordeel heeft.
-
De finale is op vrijdag, dus je kan woensdag nog wat Vr's spelen om je team op 100% moraal te krijgen.Raffin wrote:De gevreesde rode kaart.. Ze was onvoldoende om me van penalties te houden! En de tegenstander heeft die penalties al seizoenen lang ingesteld dus ik wist dat ik safe was in dat geval!
-
Je ziet dat de 1/2 finales eerder al 3 keer het eindpunt waren
4e keer 'in de geschiedenis' van SP. Nu hopen op minstens de finale en vollen bak hopen op eindwinst!

4e keer 'in de geschiedenis' van SP. Nu hopen op minstens de finale en vollen bak hopen op eindwinst!
Met Los Flamendros heb je toch al een serieus obstakel overwonnen, als de random niet tegen zit moet het lukken!Raffin wrote:Je ziet dat de 1/2 finales eerder al 3 keer het eindpunt waren![]()

-
Gefeliciteerd Raffin
Laat de champagne maar knallen 

KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
proficiat !!! raffin veel succes volgend seizoen! misschien de dubbel?
-
45 seizoenen gewacht op een moment als dit, waarvan 15 als trader. Het heeft lang geduurd maar ik kruip in de geschiedenis van SP! HEERLIJK!

Linierecord van 153 trouwens.
Bedankt allemaal!

Linierecord van 153 trouwens.
Bedankt allemaal!
-
Ohla nog maar 3 ploegen die erin geslaagd zijn de dubbel te halen 
En als de geschiedenis zich herhaalt dan gaat Raffin nu twee keer kampioen van A worden :p (kijk maar naar de geschiedenis van Remedy daar op die Wiki

En als de geschiedenis zich herhaalt dan gaat Raffin nu twee keer kampioen van A worden :p (kijk maar naar de geschiedenis van Remedy daar op die Wiki

KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)