Beiden hebben we 1 speler gekregen, mooi verdeeld zou ik zeggen. Btw, nog op zoek naar RB ? (heb een RB van 27 te koop staan, (BP 70)Guardian wrote:aan het bieden voor een LF en RB
zie ik dat op beiden superbienes een hoger bod doet, maarja zal em wel hebben
heb genoeg geld
Divisie B
Moderator: Moderator
Nespereira ?
Weet iemand wat er met het team Nespereira gaande is ? Is de manager volledig gestopt ?
Re: Nespereira ?
Geen idee, als ik hem nog eens zie op msn zal ik het hem vragen. Zou doodzonde zijnfdp99 wrote:Weet iemand wat er met het team Nespereira gaande is ? Is de manager volledig gestopt ?

Re: Nespereira ?
Zijn team is er in ieder geval niet meer.Isis wrote:Geen idee, als ik hem nog eens zie op msn zal ik het hem vragen. Zou doodzonde zijnfdp99 wrote:Weet iemand wat er met het team Nespereira gaande is ? Is de manager volledig gestopt ?
Jammer goede manager.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
-
- Member of the Soccer Project Association
Jammer van Nessie.
De degradatiestrijd in de B.2 is gedaan, en er zitten zeker wat ploegen bij die absoluut niet hadden hoeven degraderen.
Bovenin zal het gaan tussen Rossoneri en mij voor de tweede plek. Ik ga ervan uit dat Oprescu Team dinsdag zal winnen van Lindenhof, dat daarmee uit de race zal zijn.
Zowel Rossoneri en ik hebben een haalbaar programma, ik denk dan ook dat ik licht favoriet ben, gezien ik alles in eigen hand heb en hij niet.
Vannacht Bruggenhof thuis, toch geen makkelijke. Het volle stadion zal me naar de overwinning moeten schreeuwen.
De A-divisie... zou het dan toch gebeuren
De degradatiestrijd in de B.2 is gedaan, en er zitten zeker wat ploegen bij die absoluut niet hadden hoeven degraderen.
Bovenin zal het gaan tussen Rossoneri en mij voor de tweede plek. Ik ga ervan uit dat Oprescu Team dinsdag zal winnen van Lindenhof, dat daarmee uit de race zal zijn.
Zowel Rossoneri en ik hebben een haalbaar programma, ik denk dan ook dat ik licht favoriet ben, gezien ik alles in eigen hand heb en hij niet.
Vannacht Bruggenhof thuis, toch geen makkelijke. Het volle stadion zal me naar de overwinning moeten schreeuwen.
De A-divisie... zou het dan toch gebeuren

FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2