Divisie C
Moderator: Moderator
-
installatietechnicus
- Member of the Soccer Project Association
-
el stino
ik hoop me zo snel mogelijk veilig te kunnen stellen zodat ik deftig kan beginnen met transfereren.
voor dit weekend staan er 3 transfers op het programma, dus maandag zal ik wrs met een 87% Ts aan de aftrap verschijnen tegen de n°2
morgen dus alles zetten op een overwinning tegen Gondor FC. hopelijk komt die dus op 6ptn te staan.
het kan eigenlijk nog allemaal. 8ptn voorsprong momenteel op Real schalbroek, maar die ploeg gaat zich volgens mij nog redden van degradatie. zie wie de beste eindspurt heeft
voor dit weekend staan er 3 transfers op het programma, dus maandag zal ik wrs met een 87% Ts aan de aftrap verschijnen tegen de n°2
morgen dus alles zetten op een overwinning tegen Gondor FC. hopelijk komt die dus op 6ptn te staan.
het kan eigenlijk nog allemaal. 8ptn voorsprong momenteel op Real schalbroek, maar die ploeg gaat zich volgens mij nog redden van degradatie. zie wie de beste eindspurt heeft
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Sep
miserie miserieDeLaNuit wrote:1-0 gewonnen en door het verlies van de koploper en het gelijkspel tussen porcacamunia en FK Liverpoolis komt promotie steeds dichterbij. We staan nu vier punten voor op de nummer 3 en 2 punten achter de koploper.
Donderdag de wedstrijd tegen Real Brugge van Sep. Hij mist twee basisspelers en zijn tweede garnituur heeft nog al een gebrek aan moraal, dat kunnen we goed gebruiken aangezien hij maandag 140% linieratings haalde. Zelf missen we één van onze topscoorders, maar we hebben gelukkig een vervanger die dezelfde BP haalt, alleen normaliter wel wat minder scoort in competitiewedstrijden.
1 KVOllivier 53
2 FC DeLaNuit 51
3 FK Liverpoolis 47
4 Nerealus 47
5 Jugglers 46
6 porcacamunia 46
7 FC Primitivus 46
Resterende wedstrijden (o.a.):
Jugglers---porcacamunia
KVOllivier---FC DeLaNuit
FC Primitivus---FK Liverpoolis
KVOllivier---FC Primitivus
Nerealus---FK Liverpoolis
Jugglers---KVOllivier
porcacamunia---FC DeLaNuit
FC DeLaNuit---Jugglers
Nerealus---porcacamunia
Dit gaat echt nergens over. Als dit geen close finish gaat worden...
Als we promoveren, zal het volgende seizoen gebruikt worden om wat te transferen en wat geld te verdienen met vrb´s omdat ik drie weken van het seizoen moet missen doordat ik dan op vakantie ben.
Pffff, 0-1 gewonnen bij cfc. Heb nu het gat op de degradatielijn zien groeien tot 9 punten. Met nog 4 wedstrijden voor de boeg moet dat te doen zijn.
AS Bari haalde een mooi gelijk spel, maar zal morgen de punten zeker niet kado krijgen. De zevende plek willen we namelijk graag behouden!
AS Bari haalde een mooi gelijk spel, maar zal morgen de punten zeker niet kado krijgen. De zevende plek willen we namelijk graag behouden!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Den Uier
Onbrijpelijk hoe we vandaag 1 punt hebben gepakt bij de nr. 2 Trenguitos. We speelden met een B-C team en dan nog eens een RF op de positie van een CM laten spelen. Trenguitos bleek met zijn A team te spelenTriple-M wrote:Pffff, 0-1 gewonnen bij cfc. Heb nu het gat op de degradatielijn zien groeien tot 9 punten. Met nog 4 wedstrijden voor de boeg moet dat te doen zijn.
2-1 verloren tegen Calzone. Had een zwakker team opgesteld, omdat ik dacht de wedstrijd met forfait te winnen, vanwege de staat van zijn veld (10%). Ik had het dus verkeerd voor.
Morgen met de B-jongens naar SAT. Prioriteit gaat nu naar de bekers.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
el stino
koud gepaktCeltic'85 wrote:2-1 verloren tegen Calzone. Had een zwakker team opgesteld, omdat ik dacht de wedstrijd met forfait te winnen, vanwege de staat van zijn veld (10%). Ik had het dus verkeerd voor.Morgen met de B-jongens naar SAT. Prioriteit gaat nu naar de bekers.
je hebt nog een vrij zwaar programma voor de boeg, dus ons doel is om u nog bij te halen
vandaag al uitstekend begonnen daarmee. 1-0 winst tegen Gondor die zo op 6ptn wordt gezet. morgen winnen tegen de laatste en we zijn absoluut zeker van behoud.
Had ik ook verwacht, m'n veld is nu 0%.. ben benieuwd of ik nu een forfait ga krijgen.Celtic'85 wrote:2-1 verloren tegen Calzone. Had een zwakker team opgesteld, omdat ik dacht de wedstrijd met forfait te winnen, vanwege de staat van zijn veld (10%). Ik had het dus verkeerd voor.Morgen met de B-jongens naar SAT. Prioriteit gaat nu naar de bekers.
Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
-
el stino
je speelt uit morgenAvado wrote:Had ik ook verwacht, m'n veld is nu 0%.. ben benieuwd of ik nu een forfait ga krijgen.Celtic'85 wrote:2-1 verloren tegen Calzone. Had een zwakker team opgesteld, omdat ik dacht de wedstrijd met forfait te winnen, vanwege de staat van zijn veld (10%). Ik had het dus verkeerd voor.Morgen met de B-jongens naar SAT. Prioriteit gaat nu naar de bekers.
de laatste speeldag ontmoeten wij elkaar, als je snapt wat ik bedoel
-
DeLaNuit
3-3 tegen Real Brugge. We hadden misschien iets meer risico moeten nemen met de agressie.
Vannacht tegen koploper KVOlivier. Hij speelde vandaag verrassend ook gelijk en daardoor blijft het verschil twee punten. Het verschil met de nummer drie is twee punten en hij heeft een iets makkelijker programma voor de boeg. We zullen wel zien, promotie zou fantastisch zijn.
Vannacht tegen koploper KVOlivier. Hij speelde vandaag verrassend ook gelijk en daardoor blijft het verschil twee punten. Het verschil met de nummer drie is twee punten en hij heeft een iets makkelijker programma voor de boeg. We zullen wel zien, promotie zou fantastisch zijn.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

-
Lord Vegeta
- Team President
Na enkele seizoenen in C te spelen, ben ik er eindelijk in geslaagd om naar B te promoveren.
Met nog slechts 4 matchen te gaan, kan de eerste achtervolger vv Appie de Kikker ons niet meer inhalen.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
-
purple_white
Lol, even goed als mij dus, Vorig seizoen had ik tenminste nog 3 punten ofzo.Veg wrote:Ik ben aan een schitterend seizoen bezig, nog even volhouden en de nul punten in de eindstand zijn binnen
Maar ondertussen is mijn TS wel aan het stijgen en zit al aan 42%. Vriendschappelijke wedstrijden begin ik al te winnen af en toe, volgend jaar zou een tiende plaats in D héél mooi zijn.