Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

racingboj
Member of the Soccer Project Association

Post by racingboj »

Lord Vegeta wrote:Na enkele seizoenen in C te spelen, ben ik er eindelijk in geslaagd om naar B te promoveren. :lol: :D Met nog slechts 4 matchen te gaan, kan de eerste achtervolger vv Appie de Kikker ons niet meer inhalen.
Proficiat met de titel, een mooie ploeg en niet agressief. Volgend jaar denk ik dat ge u wel zult redden in B.

Als ik het goed heb, heb je vandaag tegen mij gespeeld (kan niet kijken, simulatie) door de overwinning tegen mij ben je mathematisch zeker van de titel, dan heb ik toch enigszins mijn belang gehad in de competitie.

Veel succes in B en misschien tot ooit!
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Lord Vegeta wrote:Na enkele seizoenen in C te spelen, ben ik er eindelijk in geslaagd om naar B te promoveren. :lol: :D Met nog slechts 4 matchen te gaan, kan de eerste achtervolger vv Appie de Kikker ons niet meer inhalen.
Gefeliciteerd. En dat jet het goed mag doen in B. :wink:
Momenteel in C.7
Celtic 85
el stino

Post by el stino »

morgen al eens 3ptn inlopen op Celtic zé :twisted:
wrs zal ook Leeds United punten laten liggen tegen de n°4, dus hopelijk pakken we morgen de 7e stek :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

racingboj wrote:
Proficiat met de titel, een mooie ploeg en niet agressief. Volgend jaar denk ik dat ge u wel zult redden in B.

Als ik het goed heb, heb je vandaag tegen mij gespeeld (kan niet kijken, simulatie) door de overwinning tegen mij ben je mathematisch zeker van de titel, dan heb ik toch enigszins mijn belang gehad in de competitie.

Veel succes in B en misschien tot ooit!
Bedankt, hopelijk spelen we binnenkort nog eens in dezelfde competitie!
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
jokke

Post by jokke »

Celtic'85 wrote:2-1 verloren tegen Calzone. Had een zwakker team opgesteld, omdat ik dacht de wedstrijd met forfait te winnen, vanwege de staat van zijn veld (10%). Ik had het dus verkeerd voor. :( Morgen met de B-jongens naar SAT. Prioriteit gaat nu naar de bekers.
Ja wadde. Ik moet nog wat punten verliezen eigenlijk. Want eignlijk wil ik wel winnen tegen KVG Oostende.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
visserke

Post by visserke »

Een nipte 2-1 overwinning.
Huidige divisie: C7
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

jokke wrote:
Celtic'85 wrote:2-1 verloren tegen Calzone. Had een zwakker team opgesteld, omdat ik dacht de wedstrijd met forfait te winnen, vanwege de staat van zijn veld (10%). Ik had het dus verkeerd voor. :( Morgen met de B-jongens naar SAT. Prioriteit gaat nu naar de bekers.
Ja wadde. Ik moet nog wat punten verliezen eigenlijk. Want eignlijk wil ik wel winnen tegen KVG Oostende.
Sorry, de riem gaat er bij mij nu af. 3-1 verloren dus.
Momenteel in C.7
Celtic 85
purple_white

Post by purple_white »

2-2 gelijk gespeeld tegen de 9de... Portpires. We waren nochtans 3 % beter op verplaating maar het mocht niet baten. We hebben zelfs met 2-0 achtergestaan.. :?

Pos Naam P T W G V + - +/-
1 vollenbak 64
2 Trenguitos 60

--------------------------------------------------------------------------------

3 CIINI FURIOSI 58
4 Purple White 52
5 As Bari 50
6 FC EbaIba 47
7 3CITY 46
8 Achilles 43
9 Portpires 41
10 The Babies 40

--------------------------------------------------------------------------------

11 brs 37
12 cfc 32
13 Je_le_Pytanii 21
14 Aud Pekes team 20
15 Nike Itegem Football Club 6
16 De Dakwerkers 0
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Triple-M

Post by Triple-M »

Een verdiende nederlaag tegen AS Bari. Een paar spelers waren niet fit en had ook 2 geschorsten. Daardoor speelde mij B-LF als RF en speelde ik noodgedwongen weer in een 4-3-3 formatie.

Maandag speel ik thuis tegen The Babies, deze moet gewonnen worden! brs won zijn partij en kwam daardoor op 6 punten van mij. Met nog drie wedstrijden, en de laatste tegen mij, word het een spannend einde.
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Den Uier

Post by Den Uier »

Triple-M wrote:Een verdiende nederlaag tegen AS Bari. Een paar spelers waren niet fit en had ook 2 geschorsten. Daardoor speelde mij B-LF als RF en speelde ik noodgedwongen weer in een 4-3-3 formatie.

Maandag speel ik thuis tegen The Babies, deze moet gewonnen worden! brs won zijn partij en kwam daardoor op 6 punten van mij. Met nog drie wedstrijden, en de laatste tegen mij, word het een spannend einde.
Tja, heb ook met 2 B spelers moeten aantreden. Ik was nog aan het twijfelen gisteren als ik niet beter men B of C team opgzet had voor je zeker die punten te gunnen zodat je je zeker kan stellen voor volgend seizoen. Andere kant gezien hadden ze mij 2 seizoenen geleden ook geen medelijden met mij en hebben ze me de laatste speeldag afgemaakt. Zit met dubbele gevoelens maar hopelijk begrijp je dat ik gewoon men plicht gedaan heb vandaag door men sterkste team het veld op te sturen. Ik zal ook tegen brs men sterkste team de wei in sturen en hopelijk kan ik hem van de 3 punten onthouden en dan help ik je onrechtstreeks toch een beetje :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
el stino

Post by el stino »

zoals voorspeld, plaats 7 is van mij 8) :D

14% beter en maar met 1 doelpunt verschil winnen :? het 3-5 moeten zijn, maar men spits miste een penalty nu blijkt :P
ach ja, de 3ptn zijn binnen en daarmee sluiten we deze week weer perfect af, 9/12.

volgende week opnieuw voor een 9/9. dat zou men nu al geslaagde terugronde alleen maar nog meer kleur geven. Xarrow verloor van een degradant, dus hopelijk kunnen wij hem maandag ook pakken :P

Celtic hou je riem nog maar ff aan, want ik kom af :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
DeLaNuit

Post by DeLaNuit »

4-3 verloren van de koploper en gedaald naar de derde plaats.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523
Image
Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Image
Triple-M

Post by Triple-M »

Den Uier wrote:
Triple-M wrote:Een verdiende nederlaag tegen AS Bari. Een paar spelers waren niet fit en had ook 2 geschorsten. Daardoor speelde mij B-LF als RF en speelde ik noodgedwongen weer in een 4-3-3 formatie.

Tja, heb ook met 2 B spelers moeten aantreden. Ik was nog aan het twijfelen gisteren als ik niet beter men B of C team opgzet had voor je zeker die punten te gunnen zodat je je zeker kan stellen voor volgend seizoen. Andere kant gezien hadden ze mij 2 seizoenen geleden ook geen medelijden met mij en hebben ze me de laatste speeldag afgemaakt. Zit met dubbele gevoelens maar hopelijk begrijp je dat ik gewoon men plicht gedaan heb vandaag door men sterkste team het veld op te sturen. Ik zal ook tegen brs men sterkste team de wei in sturen en hopelijk kan ik hem van de 3 punten onthouden en dan help ik je onrechtstreeks toch een beetje :wink:
Begrijp het heel goed, had hetzelfde gedaan. Ik hoop idd dat je de winst tegen brs pakt, dat valt er een hele hoop van de schouders van de spelers af!! Doe je best zou ik zeggen!!

Ik hoop hier zeker volgend jaar van de partij te zijn!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

4% beter vandaag en 0-0 spelen, waarom lukt mij dat nu nooit eens andersom. Als ik 4% slechter ben :?
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Ik moet heel veel geluk gaan hebben wil ik niet degraderen uit C7. Heb gegokt en verloren met mijn spelers beleidt, hoop voor volgend seizoen een goede CM aan te kunnen trekken (hier lag duidelijk m'n zwakte dit seizoen) en weer te promoveren naar C.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”