Avado wrote:Ik heb de competitie verspeeld in het begin, deze wedstrijd gaf net de doorslag voor degradatie. Maar ik heb sterk verjongd begin dit seizoen, het is me helaas fataal geworden. Na vorig seizoen expres de laatste wedstrijd te verliezen en zodoende niet te promoveren naar B, dit seizoen terug naar D Hoop snel te promoveren en weer in m'n geliefde C7 terecht te komen
Ik duim voor je morgen. 't Zal kantje boordje worden, maar ik hoop dat Calzone der in blijft.
Hehe, aardig van jullie Zal alleen haast onmogelijk zijn, vooral omdat er 4 ploegen boven me staan. Maargoed, ik hoop volgend seizoen gewoon weer terug te zijn in C7, hoor er zo onderhand wel thuis :p
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Eindelijk mogen we posten waar we al lang naar uitkeken. The rienaldos spelen volgend seizoen in C. Het zal een lastig jaar worden maar we zulen er alles aan doen om ons te redden.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
Ja helaas, nu definitief gedegradeerd. Was te verwachten,.. maargoed. Hoop in een niet al te goede D-klasse terecht te komen zodat ik snel weer in de C ben.
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Ondanks het opstellen van een allegaartje, win ik toch met 2-1 van kampioen Oostende. 't Zijn rare matchen, die laatste dagen. Ik eindig toch nog voor Visserke, op plaats nummer 5.
Avado wrote:Ja helaas, nu definitief gedegradeerd. Was te verwachten,.. maargoed. Hoop in een niet al te goede D-klasse terecht te komen zodat ik snel weer in de C ben.
Dedju, da's jammer voor je. Je team zal in D wel kampioen spelen.
Na 3 derde plaatsen op rij gaan we eindelijk een stapje hoger. 't zal niet simpel zijn. We hebben een paar oudere spelers te vervangen, maar dat komt wel in orde...
Feest !!
Terbiestieboys
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1
Seizoen 10: Promotie naar C1
seizoen 11 en 12: C1
Seizoen 12: degradatie naar D2
Seizoen 13: Kampioen D2
Seizoen 15: een rustig seizoen in C1 ?