Divisie B
Moderator: Moderator
Een zeer goede week afgesloten met 12/12
Vandaag wat gedaan aan mijn tot nu toe vaste vrijdagdip en thuis gewonnen van FC Bruggenhof die daardoor zijn titelkansen ziet slinken..
Het is een eer om in dezelfde competitie te zitten met Bruggenhof en het is fantastisch om te kunnen winnen van een team waar we veel respect voor hebben en vanaf het begin van onze managerscarriere tegenop keken.
Volgende week volgen uitwedstrijden tegen Euskadi (die dit seizoen een reuzendoder is) en Lindenhof ook een geduchte tegenstander.
Thuis moeten we tegen KV Ollivier die ondanks zijn 3 punten toch een aardig team in het veld kan zetten.
Kortom we zullen voor elke wedstrijd moeten strijden en stiekem hopen we op een 9/9 waarmee we als leider de eerste competitiehelft kunnen afsluiten.
Het gat naar de nummer 2 AC Rossoneri is nu 4 punten nadat hij vanmorgen verrast werd door Euskadi. We zien hem echter volgende week geen punten verspelen en moeten dus zelf ook voor maximaal resultaat gaan.
Vandaag wat gedaan aan mijn tot nu toe vaste vrijdagdip en thuis gewonnen van FC Bruggenhof die daardoor zijn titelkansen ziet slinken..
Het is een eer om in dezelfde competitie te zitten met Bruggenhof en het is fantastisch om te kunnen winnen van een team waar we veel respect voor hebben en vanaf het begin van onze managerscarriere tegenop keken.
Volgende week volgen uitwedstrijden tegen Euskadi (die dit seizoen een reuzendoder is) en Lindenhof ook een geduchte tegenstander.
Thuis moeten we tegen KV Ollivier die ondanks zijn 3 punten toch een aardig team in het veld kan zetten.
Kortom we zullen voor elke wedstrijd moeten strijden en stiekem hopen we op een 9/9 waarmee we als leider de eerste competitiehelft kunnen afsluiten.
Het gat naar de nummer 2 AC Rossoneri is nu 4 punten nadat hij vanmorgen verrast werd door Euskadi. We zien hem echter volgende week geen punten verspelen en moeten dus zelf ook voor maximaal resultaat gaan.
Winner of the SP UEFA Cup II (S13)
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
wij sluiten de week af als 2e, uiteraard zijn we zeer trots op deze positie
volgende week 2 moeilijke matchen, topper tegen XAR(3e)
en eerst de zeer moeilijke verplaatsing naar sparta palmeras(vorig seizoen tot 2x toe de betere, en verslager van westel nu!!)
we hopen de positie aan te kunnen houden
we zullen zien
grtz jarnovic
en eerst de zeer moeilijke verplaatsing naar sparta palmeras(vorig seizoen tot 2x toe de betere, en verslager van westel nu!!)
we zullen zien
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
Idd mooie positie, hopelijk kan je hem behouden, al wordt dat moeilijk met al die kapers op de kustjarnovic wrote:wij sluiten de week af als 2e, uiteraard zijn we zeer trots op deze positie
we zullen zien
grtz jarnovic

Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
idd tis vreed en kheb de cijfers niet mee e, met 5 gelijkspelen!!!jokke wrote:Idd mooie positie, hopelijk kan je hem behouden, al wordt dat moeilijk met al die kapers op de kustjarnovic wrote:wij sluiten de week af als 2e, uiteraard zijn we zeer trots op deze positie
we zullen zien
grtz jarnovic
verschoot er wel van da westel en XAR punten hebben laten liggen, maja swat, en gij komt ook gevaarlijk dicht in de buurt!!!, te dicht

hehe
we zien wel wat volgende week gaat geven!!!
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
Het verbaast mij ook dat ik slechts op 5 punten van Westel sta. Ik had een serieuze lage ts en heb een paar matchen gewoon laten schieten + 1 wedstrijd kon ik geen doelman opstellen bij nota bene Unirea Iasi.jarnovic wrote:idd tis vreed en kheb de cijfers niet mee e, met 5 gelijkspelen!!!jokke wrote:Idd mooie positie, hopelijk kan je hem behouden, al wordt dat moeilijk met al die kapers op de kustjarnovic wrote:wij sluiten de week af als 2e, uiteraard zijn we zeer trots op deze positie
we zullen zien
grtz jarnovic
verschoot er wel van da westel en XAR punten hebben laten liggen, maja swat, en gij komt ook gevaarlijk dicht in de buurt!!!, te dicht![]()
hehe
we zien wel wat volgende week gaat geven!!!
grtz jarnovic
En de komende 3 wedstrijden van mij zijn tegen de nummers 7 (thuis), 13 (uit) en 6 (thuis). Daarbij komt nog dat ik in de terugronde thuis speel tegen Westel, Xar, Lion Team en jou.
In principe kan ik nog een gooi doen naar de titel, maar ik bereid een 2e transfervlaag voor, dus ik zal mij wel tevreden stellen met de rol van scherprechter.
Ik heb die gelijke spelen eens bekeken. 3 keer was je beter en 2 keer slechter. Uiterard kan je dan beter 3 keer winnen en 2 keer verliezen, dan had je nu 4 punten meer gehad.
Manager van S.A.T
doe die transfervlaag maar rap ze, hehe
want ik moet de 1e week tegen u dacht ik...
ik moet thuis tegen westel en XAR da weet ik al zeker
en uit tegen u en lion team
dus rustig afwachten e
en de nodige andere die altijd verrassend uit de hoek komen
lijk de maandag, was bijna overtuigd van overwinning tegen progusol berceni en toch speel ik gelijk
en idd me 4ptn meer sta je al een pak verder
ma da op zich vind ik niet erg, zolang de ratingverschillen maar niet te groot zijn...
zoals vorig seizoen tegen unirea iasi, 12% beter en zelfs verliezen!!
grtz jarnovic
want ik moet de 1e week tegen u dacht ik...
ik moet thuis tegen westel en XAR da weet ik al zeker
en uit tegen u en lion team
dus rustig afwachten e
en de nodige andere die altijd verrassend uit de hoek komen
lijk de maandag, was bijna overtuigd van overwinning tegen progusol berceni en toch speel ik gelijk
en idd me 4ptn meer sta je al een pak verder
ma da op zich vind ik niet erg, zolang de ratingverschillen maar niet te groot zijn...
zoals vorig seizoen tegen unirea iasi, 12% beter en zelfs verliezen!!
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
Als je de wedstrijden bekijkt, zal je zien dat het in mijn geval 2 blessures waren die het verlies veroorzaakten en bij XAR een rode kaart en een blessure. Beiden dubbele pech dus...jarnovic wrote:verschoot er wel van da westel en XAR punten hebben laten liggen, maja swat
SoccerProject: Can you manage it ?
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Ik vind de lofrede van van AS Bosman aan mijn adres zeer mooi. Spijtig genoeg heb ik de tegenstand van dit seizoen zwaar onderschat. Vorig seizoen had ik zonder moeite 2e geworden, maar ik wou met een titel terug naar A. Mijn ploeg is veel sterker als vorig seizoen, maar de tegenstand is ook imens anders (Lees: véél sterker) We geven zeker nog niet op, maar zelfs de 2e plaats zal zeer moeilijk worden. Ondertussen proberen we steeds ons team te versterken en te blijven groeien. Deze groei moet als resultaat opleveren een ticket naar A. Wanneer dat is, valt nog af te wachten.
Team FC Bruggenhof
is een feit, ma op een gegeven moment was er toch een klein kloofje, wat daardoor nu terug is ingewerkt, maart seizoen is nog net niet halfweg, schorsingen en blessures spelen hier zeer grote rol, dus afwachten en hopen eSjarel wrote:Als je de wedstrijden bekijkt, zal je zien dat het in mijn geval 2 blessures waren die het verlies veroorzaakten en bij XAR een rode kaart en een blessure. Beiden dubbele pech dus...jarnovic wrote:verschoot er wel van da westel en XAR punten hebben laten liggen, maja swat
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
-
ben ook best tevreden, tis geen groot verschil, en de top 2 staat niet ver af. morgen tegen de laatste dus zoiezo 3ptn en dan topper teen XARmr charlie wrote:Eerste random voordeel in 3 seizoenen
0-0 spelen, bij 1% slechter![]()
wel door een rode kaart die véél te vroeg valt
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
Idd duidelijk spanning troef in B3 op het momentjarnovic wrote:ben ook best tevreden, tis geen groot verschil, en de top 2 staat niet ver af. morgen tegen de laatste dus zoiezo 3ptn en dan topper teen XARmr charlie wrote:Eerste random voordeel in 3 seizoenen
0-0 spelen, bij 1% slechter![]()
wel door een rode kaart die véél te vroeg valt
grtz jarnovic
Dit is de top 5
1.Westel 29 13 9 2 2 30 14 +16
2 XAR 28 13 8 4 1 33 14 +19
--------------------------------------------------------------------------------
3 fc jumptown 27 13 7 6 0 17 10 +7
4 S.A.T 26 13 8 2 3 25 15 +10
5 Lion Team 25 13 8 1 4 31 27 +4
Manager van S.A.T
-
ze zullen allemaal hier punten verliezen
tegen westel 2-1 gewonnen
tegen Xar verloren ondanks gelijk in punten
tegen jumptown gelijk ondanks 1% slechter