Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Team President
-
- Member of the Soccer Project Association
hier zou je toch echt gvd van ****
men beste Cf die bp72 haalt, geraakt geblesseerd in de 45e minuut en wordt vervangen door mijn B-Rf die bp61 haalt.
dubbel geel voor mijn Lf ook (terwijl ik niet echt over de schreef speel qua agressie, maar hier kan ik nog mee leven)
maar ondanks deze stomme blessure (hij wou gewoon de match ni spelen, want het was maar een prutsblessuurke. hij is direct terug beschikbaarbaar met 81% fitheid. dat hij dan verdomme in de lappenmand blijft tot morgen é
).
dus ondanks dit alles haalden we nog een mooie 135 rating tegen 131 en jawel hoor... gelijkspel
daar gaat mijn kans om dit seizoen aan 400 gewonnen wedstrijden te zitten. ook al was het een utopische ambitie, het voelt toch stom aan
aargh
en eigenlijk mag ik precies nog niet eens klagen. check wat S.A.T heeft meegemaakt in A tegen de kampioen. hij haalt verdomme 150 tegen 141 en speelt gelijk
het zit precies al direct tegen voor de ploegen die voor de titel willen gaan...

men beste Cf die bp72 haalt, geraakt geblesseerd in de 45e minuut en wordt vervangen door mijn B-Rf die bp61 haalt.
dubbel geel voor mijn Lf ook (terwijl ik niet echt over de schreef speel qua agressie, maar hier kan ik nog mee leven)
maar ondanks deze stomme blessure (hij wou gewoon de match ni spelen, want het was maar een prutsblessuurke. hij is direct terug beschikbaarbaar met 81% fitheid. dat hij dan verdomme in de lappenmand blijft tot morgen é

dus ondanks dit alles haalden we nog een mooie 135 rating tegen 131 en jawel hoor... gelijkspel

daar gaat mijn kans om dit seizoen aan 400 gewonnen wedstrijden te zitten. ook al was het een utopische ambitie, het voelt toch stom aan

aargh

en eigenlijk mag ik precies nog niet eens klagen. check wat S.A.T heeft meegemaakt in A tegen de kampioen. hij haalt verdomme 150 tegen 141 en speelt gelijk

het zit precies al direct tegen voor de ploegen die voor de titel willen gaan...
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
- Team President
-
Vandaag 0-0 gelijk gespeeld. Spijtig puntenverlies zeker aangezien we licht overwicht hadden met 1 linierating meer. Maar er is geen paniek, we zitten nog met een redelijk lage teamspirit en halen toch al een linierating van 131. Morgen onze eerste 3 punten van het seizoen binnen halen bij een FC ploeg. En we staan dan al op een veel mooiere plek.
Kvraag me tevens af waarom er zoveel hooggeklasseerden ineens moeten meedoen in de eerste ronde van de beker
.
Kvraag me tevens af waarom er zoveel hooggeklasseerden ineens moeten meedoen in de eerste ronde van de beker

We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
-
Da maakt alles duidelijk natuurlijkel stino wrote:omdat er een ronde minder isGlen DV wrote: Kvraag me tevens af waarom er zoveel hooggeklasseerden ineens moeten meedoen in de eerste ronde van de beker.

We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
-
-
-
- Team President
-
wat een miserie. de random wil me echt in D. houden precies, want het haalt momenteel alles uit de kast om me te stoppen
(al 4 blessures gehad dit seizoen op amper 2 dagen tijd)
vandaag in mijn match 2 spelers die geblesseerd geraken. beide 2 A-spelers. vooral de blessure op de Cf gaat pijn doen om op te vangen...
ondanks dit waren we opnieuw de betere op verplaatsing en mochten we deze keer wel gaan lopen met de overwinning. met 4/6 prijken we nu al op een 2e plaats.

(al 4 blessures gehad dit seizoen op amper 2 dagen tijd)
vandaag in mijn match 2 spelers die geblesseerd geraken. beide 2 A-spelers. vooral de blessure op de Cf gaat pijn doen om op te vangen...
ondanks dit waren we opnieuw de betere op verplaatsing en mochten we deze keer wel gaan lopen met de overwinning. met 4/6 prijken we nu al op een 2e plaats.

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Dacht zal me ook eens melden in dit topic.
Kon 'vroeger' nog weleens in de A- topic posten maar dat is lang geleden.
Nu 2 gespeeld, 3 punten, de 1ste wedstrijd had ik laten lopen i.v.m. fr.cups.
Promotie is het doel en uitbouwen van de selectie met 3 a 4 toppers.
Zelfde divisie als el stino. (D.25)Wel leuk om een actieve forummer in mijn divisie te hebben!
Kon 'vroeger' nog weleens in de A- topic posten maar dat is lang geleden.
Nu 2 gespeeld, 3 punten, de 1ste wedstrijd had ik laten lopen i.v.m. fr.cups.
Promotie is het doel en uitbouwen van de selectie met 3 a 4 toppers.
Zelfde divisie als el stino. (D.25)Wel leuk om een actieve forummer in mijn divisie te hebben!
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20