Nadat we vorig seizoen kampioen zijn geworden in de H divisie (eerste seizoen) , lagen onze ambities in de G rond plaats zijn.
Maar we zijn 3des geworden op slechts 2 punten van de 2de. Dat is echt wel een prachtprestatie!! Volgend jaar voor de promotie?
IronFist.F.C. started 17 sep 2010
-------------------------------------------
Season 37: H.1957 [1ste place Liga] [4th round in the Cup]
Season 38:
beste promovendus op een 4e plaats volgens mij als ik niet mijn team hen omgebouwt speelde ik iedereen na huis :p neenee ma nu sta ik er financieel terug goed voordus al bij al tevreden
ik sta nu laatste in G.192 maar maak ik daarom ook de meeste kans? want van de 15e haalde ik vorig seizoen een 4/6 ik zou graag weten welke positie jullie mij geven op het einde van het seizoen
Heb net de matchen van de eerste week bekeken.
Ik denk dat ik in 3 matchen men B-team al kan opstellen
Dus 9 op 12 zit er zeker in, al gaan we natuurlek vol voor de 12 op12
Huidig team: FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams: Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Darragh wrote:Heb net de matchen van de eerste week bekeken.
ik zou tog niet te veel je B team instellen als je op het einde van seizoen evenveel punten hebt als de ander kom je mssn te kort met doelsaldo (al megemaakt) er is tog rust op woensdag ( als je geen beker speelt) en in het weekend
Darragh wrote:Heb net de matchen van de eerste week bekeken.
ik zou tog niet te veel je B team instellen als je op het einde van seizoen evenveel punten hebt als de ander kom je mssn te kort met doelsaldo (al megemaakt) er is tog rust op woensdag ( als je geen beker speelt) en in het weekend
Kstel men B-team enkel en alleen op vanuit financieel oogpunt, ze kosten veel minder aan loon en winstpremie dan men A-team. Zo maak ik beetje meer winst, en pak ik toch 3 punten. Zodat ik op het einde (hoop ik) kan meestrijden voor een top 5 plaats. Kampioen spelen is geen verplichting voor mij. Gewoon zo veel mogelijk verdienen, dus daarom, tegen zwakere ploegen, men B-team.
Vorige teams: Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Door het feit dat er weer een heleboel ploegen weg zijn (dus trug computer teams zijn geworden), ga ik zelfs 3 vd 4 matchen van deze eerste week, met men C-team spele...
Darragh wrote:Door het feit dat er weer een heleboel ploegen weg zijn (dus trug computer teams zijn geworden), ga ik zelfs 3 vd 4 matchen van deze eerste week, met men C-team spele...
Met C-team toch een vlotte 6-1 winst geboekt tege FC-team.
Morgen op verplaatsing naar ploeg die op dit moment eerst staat. (Niet da da nu al veel zegt ) Maar een overwinning behoort tot de mogelijkheden!
7-1 gewonnen ( FC Team) morgen weer FC team , dan weer FC team , dan weer FC team
sta nu eerste en er is al een topper achter de rug Liv won met 2-0 tegen Bomber 2010
hier ook 6 punten uit de 2 eerste wedstrijden in de G.
bij mij in de competitie zit maar 1 computerteam. nu voor de 5de plaats gaan en volgend seizoen 3, daarna promoveren en doorstomen
Manager: Snerff
Team: Snerf_United
Seizoen 38: kampioen in H. 1400
Seizoen 39: kampioen in G. 467
Seizoen 40: Spelend in F.156