Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

lessius
Member of the Soccer Project Association

Post by lessius »

Een verrassende 7e plaats op dit moment. Ik had mijn ploeg kansloos geacht dit seizoen door onder andere veel transfers en verjonging. Achja, het mag zo blijven natuurlijk eh :)
el stino

Post by el stino »

vandaag onze eerste nederlaag in de competitie. jammer, want ook de nummers 1 en 2 gingen onderuit tegen de subtoppers.
zo heeft de hele top-3 vandaag dus verloren van de nummers 4 tot 6 :lol:

zelf speelden we met onze B-ploeg die net iets te kort kwamen. jammer, anders kwamen we tot op 1 punt van de nummer 1.
maar met morgen de topper in het verschiet tegen de nummer 1, kunnen dus nog altijd naderen :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
dino_001

Post by dino_001 »

el stino wrote:vandaag onze eerste nederlaag in de competitie. jammer, want ook de nummers 1 en 2 gingen onderuit tegen de subtoppers.
zo heeft de hele top-3 vandaag dus verloren van de nummers 4 tot 6 :lol:

zelf speelden we met onze B-ploeg die net iets te kort kwamen. jammer, anders kwamen we tot op 1 punt van de nummer 1.
maar met morgen de topper in het verschiet tegen de nummer 1, kunnen dus nog altijd naderen :)
Go for it!

Ikzelf heb ook een zware opdracht. Vandaag 5 wedstrijden op het programma. Mijn A team zal deze avond nog aantreden en dan morgen de competitiewedstrijd spelen tegen de nummer 6. De fitheid zal dus niet optimaal zijn en daarbij is de scheids ook nog een watje en dat zal in mijn nadeel spelen... Tegenstrever had maar 2 wedstrijden op het programma vandaag en dat zal wel wat schelen. Als ik de 3 punten mee naar huis kan brengen spring ik een gat in de lucht denk ik. Als ik battle strategy moet geloven zal ik in het beste geval 2 linieratings minder halen (en hij zijn ratingrecord van dit seizoen in competitie) :-(
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

2-1 gewonnen :D
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
mr charlie

Post by mr charlie »

Nr1 en Nr2 achter elkaar op verplaatsing,
dat wordt zwaar :D
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
dino_001

Post by dino_001 »

2-2 gelijkspel met ratings 130-130. Beetje pech met random, pak 2xgeel (in54ste minuut al) met een agressie van 160 :roll: Dit heeft me 3-4 ratings gekost en dus 2 punten laten liggen...

We sluiten de week af met 10p/12p en een tweede plaats.
Volgende week tegen de nummers 6-7-10-15. Lijkt een makkelijke opdracht maar is het niet omdat de verschillen in onze reeks zeer klein zijn.
el stino

Post by el stino »

winst tegen de nummer 1 met 4-1 en dit met een zeer gehavende Cf 8)

mssn ook erbij zeggen dat hij zonder enige agressie speelde. strange dat hij dit nu al doet in deze periode van de competitie... :?

maar des te beter voor ons natuurlijk é :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
dino_001

Post by dino_001 »

el stino wrote:winst tegen de nummer 1 met 4-1 en dit met een zeer gehavende Cf 8)

mssn ook erbij zeggen dat hij zonder enige agressie speelde. strange dat hij dit nu al doet in deze periode van de competitie... :?

Ik dacht dat het misschien kwam omdat hij volgende wedstrijd tegen eerste in stand moest spelen en absoluut geen geschorste wilde hebben maar zie dat hij maandag tegen de laatste moet :roll:
Donderdag heeft hij ook al maar lage ratings gehaald tegen Neeroeteren... strange.
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

2-1 verloren tegen de 1 die een mooie 139 neerzet(op een vrijdag),das nog iets teveel voor mij :o
Hierdoor komen we wel in de rode zone terecht(12) maar wel maar op 3 puntjes van plek 3
Het belooft nog een spannend seizoen te worden waar het zal knokken worden om boven de streep te eindigen :P
lessius

Post by lessius »

1-1 gespeeld tegen de leider, serieus onverdiend want ik was 9% slechter en had stijl op 0 gezet. Achja, het mag eens meezitten ook zeker. Ik blijf hiermee zevende.
Noppp
Team President

Post by Noppp »

el stino wrote:winst tegen de nummer 1 met 4-1 en dit met een zeer gehavende Cf 8)

Kwam me inderdaad goed uit :-)

Heb weer 2 leuke aankopen gedaan. Moet eigenlijk wel kampioen worden nu.
Maar ja, transfermarkt en vr-bekers blijven me altijd lokken.

Ik probeer het wel, wil weleens een D beker in mijn kast hebben staan.
Want ondanks mijn redelijk goed gevulde prijzenkast, wil ik er best nog wat divisiestitels bij hebben.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
purple_white

Post by purple_white »

Gisteren gewonnen tegen "Benne" de 2de in de stand! Met 2-1! We zijn vertrokken voor een prachtig seizoen :)

We staan op kop. Met 5 punten voorsprong :)
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

Noppp wrote:

Want ondanks mijn redelijk goed gevulde prijzenkast, wil ik er best nog wat divisiestitels bij hebben.
Dan ga je je nog wat verder moeten laten uitzakken,want ik zie dat F-G-H ook nog ontbreken :P
Noppp
Team President

Post by Noppp »

roelie3417 wrote:
Noppp wrote:

Dan ga je je nog wat verder moeten laten uitzakken,want ik zie dat F-G-H ook nog ontbreken :P
haha, nou ik vind D wel ver genoeg, kijk nu weer alleen naar boven.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
dino_001

Post by dino_001 »

Een gelijkspel laten optekenen (3-3) tegen Malinwa United. Ik kom redelijk goed weg omdat ratings 130-131 waren in mijn nadeel. Mijn C CB'er speelde door schorsingen en blessures van A- en B speler waardoor deze ook nog een rode kaart kreeg. Door dit alles werd mijn rating toch een beetje (4p ofzo) naar beneden getrokken.

Proberen de rest van de week beter te doen...
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”