Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie A
Ik had pech met de agressie van de scheids...
Ik zou qua linieratings beter zijn dan de tegenstander, maar door de agressieve scheids kon ik geen 100% zetten.
De tegenstander wel want zijn spelers zitten allemaal onder de 10% agressie en hij heeft tot nu toe al elke match met 100% agressie gespeeld.
Ik heb dan maar gegokt en heb mijn agressie ook op 100% gezet. Maar kheb verloren. 1-0 voor hem en 4 geschorsten waarvan 2 met rode kaart.
Jammer want was de ideale kans om afstand te nemen.
Nu volgt er morgen een thuis wedstrijd die normaal gewonnen zal worden (ik zal minstens 5 linierating beter presteren) maar zoals zo vaak dit seizoen wilt de random wel is moeilijk doen.
Woe spelen we dan tegen tvaltnietmee. Zal ook weer zeer moeilijk worden.
Proficiat Rohalt met je knappe overwinning !!
Ik zou qua linieratings beter zijn dan de tegenstander, maar door de agressieve scheids kon ik geen 100% zetten.
De tegenstander wel want zijn spelers zitten allemaal onder de 10% agressie en hij heeft tot nu toe al elke match met 100% agressie gespeeld.
Ik heb dan maar gegokt en heb mijn agressie ook op 100% gezet. Maar kheb verloren. 1-0 voor hem en 4 geschorsten waarvan 2 met rode kaart.
Jammer want was de ideale kans om afstand te nemen.
Nu volgt er morgen een thuis wedstrijd die normaal gewonnen zal worden (ik zal minstens 5 linierating beter presteren) maar zoals zo vaak dit seizoen wilt de random wel is moeilijk doen.
Woe spelen we dan tegen tvaltnietmee. Zal ook weer zeer moeilijk worden.
Proficiat Rohalt met je knappe overwinning !!
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
Allez... 1-1... Gisteren post ik nog dat de overwinning geen probleem mag zijn... En nu speel ik gelijk en daar mag ik (gezien de linieratings) nog blij mee zijn...
Maandag gok ik door agressie op 100% te zetten en verlies ik.
Vandaag zet ik de agressie op 60% (scheids 98%) maar zet de tegenstander de agressie op 100% terwijl die een speler met 28% agressie heeft en die pakt dan geen rood... Begrijpe wie begrijpe kan...
Enfin, ik mis hier een unieke kans om afstand te nemen van de degradatieplaatsen. Donderdag uit bij tvaltnietmee en dat gaat nie meevallen, vrijdag wel zeker 3p tegen Meangreen.
Volgende week reken ik op 0 punten want speel ik tegen de nrs 2-3-5.
Maandag gok ik door agressie op 100% te zetten en verlies ik.
Vandaag zet ik de agressie op 60% (scheids 98%) maar zet de tegenstander de agressie op 100% terwijl die een speler met 28% agressie heeft en die pakt dan geen rood... Begrijpe wie begrijpe kan...
Enfin, ik mis hier een unieke kans om afstand te nemen van de degradatieplaatsen. Donderdag uit bij tvaltnietmee en dat gaat nie meevallen, vrijdag wel zeker 3p tegen Meangreen.
Volgende week reken ik op 0 punten want speel ik tegen de nrs 2-3-5.
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Match laten schieten tegen de leider. Had niks te zoeken tegen dat team met 149. Ik kon maximaal 143 halen. En donderdag strijden tegen een positiegenoot zal hopelijk 3 punten opleveren voor mij.
Door de winst van FK Laugaricio uit tegen FK Hash en een draw van FK Letenska Slechta tegen The Williams Soccerboys brengt de spanning serieus terug in de competitie.
Ploegen 5 tot en met 12 hebben nog allemaal kans op degradatie of net niet. Nervositeit zal nog toenemen in de laatste 5 matchen.
Ikzelf had gedacht dat de positie's enigszins vast lagen qua degradatie toch, maar na 2 dagen deze week zijn er toch een paar ploegen die serieus in de problemen zijn gekomen.
Hopelijk kunnen ze zich herpakken...
Door de winst van FK Laugaricio uit tegen FK Hash en een draw van FK Letenska Slechta tegen The Williams Soccerboys brengt de spanning serieus terug in de competitie.
Ploegen 5 tot en met 12 hebben nog allemaal kans op degradatie of net niet. Nervositeit zal nog toenemen in de laatste 5 matchen.
Ikzelf had gedacht dat de positie's enigszins vast lagen qua degradatie toch, maar na 2 dagen deze week zijn er toch een paar ploegen die serieus in de problemen zijn gekomen.
Hopelijk kunnen ze zich herpakken...
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Spanning blijft te snijden :
- FK Laugaricio wint tegen Die Habsburger (die hem laat lopen).
- tvaltnietmee die thuis verliest van The Williams Soccer Boys en hiemee in slechte papieren komt.
- Wij halen thuis maar een draw (gelijke linieratings). Spijtig.
Graag eind deze week zeker van verlengd verblijf zal nu helemaal niet kunnen. Positie's liggen heel dicht bij elkaar.
Plaats 5-6 : 42 punten
Plaats 7 : 41 punten
Plaats 8-10 : 39 punten
Plaats 11 : 38 punten
Plaats 12 : 35 punten
Morgen spelen we tegen een bot-team en dan hebben we sowieso 3 punten.
Als Damned wint morgen, is het zeker van kampioen.
Andere topper voor degradatieplaats : Die Habsburger - FC Letenská šlechta
- FK Laugaricio wint tegen Die Habsburger (die hem laat lopen).
- tvaltnietmee die thuis verliest van The Williams Soccer Boys en hiemee in slechte papieren komt.
- Wij halen thuis maar een draw (gelijke linieratings). Spijtig.
Graag eind deze week zeker van verlengd verblijf zal nu helemaal niet kunnen. Positie's liggen heel dicht bij elkaar.
Plaats 5-6 : 42 punten
Plaats 7 : 41 punten
Plaats 8-10 : 39 punten
Plaats 11 : 38 punten
Plaats 12 : 35 punten
Morgen spelen we tegen een bot-team en dan hebben we sowieso 3 punten.
Als Damned wint morgen, is het zeker van kampioen.
Andere topper voor degradatieplaats : Die Habsburger - FC Letenská šlechta
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
Vandaag gewonnen bij tvaltnietmee en dat is maar goed ook want anders konden we het zeker schudden.
Ik heb wat liggen tellen hoe de eindstand er eventueel zou kunnen uitzien
en dan kom ik uit op :
rogi 51
habs 50
lito 48
dyna 48
Lau 47
will 45
let 45
tvalt 38
Voor tvaltniemee heeft nog een paar zware matchen voor de boeg en... wij ook
Morgen spelen we tegen Meangreen dus zeker 3p maar dan volgende week tegen de nrs 2,3 en 5 zal het niet simpel worden.
Ik moet alles op alles zetten om maandag de 3 punten tegen McGrady thuis te houden.
dinsdag spelen we dan uit tegen litomerice en dat zal niks worden en donderdag moeten we dan nog thuis tegen czech tigers, maar wij hebben dan wel een beker wedstrijd in de benen en czech tigers niet.
En aangezien de nrs 2 en 3 maar 1p van elkaar staan, gaan die zeker en vast geen matchen laten schieten...
We gaan een spannende finale week tegemoed !
en dan kom ik uit op :
rogi 51
habs 50
lito 48
dyna 48
Lau 47
will 45
let 45
tvalt 38
Voor tvaltniemee heeft nog een paar zware matchen voor de boeg en... wij ook

Morgen spelen we tegen Meangreen dus zeker 3p maar dan volgende week tegen de nrs 2,3 en 5 zal het niet simpel worden.
Ik moet alles op alles zetten om maandag de 3 punten tegen McGrady thuis te houden.
dinsdag spelen we dan uit tegen litomerice en dat zal niks worden en donderdag moeten we dan nog thuis tegen czech tigers, maar wij hebben dan wel een beker wedstrijd in de benen en czech tigers niet.
En aangezien de nrs 2 en 3 maar 1p van elkaar staan, gaan die zeker en vast geen matchen laten schieten...
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Goede uitslag, gefeliciteerd hiermee!...Elke andere uitslag had serieus gevaar opgeleverd voor ons beiden. Nu ben ik het haasje maar dat is niet erg. Ik hoop dat je in de A kan blijven, want jij hebt ook volgend seizoen een team wat makkelijk kan meedraaien. Ik zal voor je duimen.apology240 wrote:Vandaag gewonnen bij tvaltnietmee en dat is maar goed ook want anders konden we het zeker schudden.
en dan kom ik uit op :
rogi 51
habs 50
lito 48
dyna 48
Lau 47
will 45
let 45
tvalt 38
Voor tvaltniemee heeft nog een paar zware matchen voor de boeg en... wij ook![]()
Makkelijk meedraaien ....? Dan zal hij toch wel een ander seizoen (random) moeten hebben dan dit seizoen.
Ik ben er nog altijd van overtuigd dat het wedstrijdschema van jezelf alsook van de andere ploegen ook een niet te onderschatten impact heeft op de prestaties van je ploeg/andere ploegen.
Ik ben er nog altijd van overtuigd dat het wedstrijdschema van jezelf alsook van de andere ploegen ook een niet te onderschatten impact heeft op de prestaties van je ploeg/andere ploegen.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
5 draws : ongezien. 1 draw waar linieratings gelijk zijn, de andere draws is er steeds een miniem linieratingverschil.
Wij halen ook een draw hoewel we beter zijn (en missen in het begin van de match een penalty), hierdoor maakt tvaltnietmee nog een kans om bij top10 te eindigen.
The Williams Soccer Boys haalt ook een draw, hoewel iets beter dan Mccgrady. Hij haalt 152 linierating (heel straf!) maar toch niet voldoende.
Damned United, SPC Czech Tigers halen ook eendraw, maar beiden ook beter.
Zie je, The Williams Soccer Boys, rare uitslagen zijn nu schering en inslag de laatste week.
Eigenlijk enkel de matchen met hervormers zijn "normale" uitslagen.
Met deze draw zijn wij wel zeker van behoud. De voorlaatste kan nog wel evenveel punten halen als wij, maar wij wonnen meer matchen.
Hopelijk volgen ook The Williams Soccer Boys en tvaltnietmee mij voor het behoud.
Wij halen ook een draw hoewel we beter zijn (en missen in het begin van de match een penalty), hierdoor maakt tvaltnietmee nog een kans om bij top10 te eindigen.
The Williams Soccer Boys haalt ook een draw, hoewel iets beter dan Mccgrady. Hij haalt 152 linierating (heel straf!) maar toch niet voldoende.
Damned United, SPC Czech Tigers halen ook eendraw, maar beiden ook beter.
Zie je, The Williams Soccer Boys, rare uitslagen zijn nu schering en inslag de laatste week.
Eigenlijk enkel de matchen met hervormers zijn "normale" uitslagen.
Met deze draw zijn wij wel zeker van behoud. De voorlaatste kan nog wel evenveel punten halen als wij, maar wij wonnen meer matchen.
Hopelijk volgen ook The Williams Soccer Boys en tvaltnietmee mij voor het behoud.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
Ik heb vandaag mijn linierating record verbroken. Stond al sinds 2009 op 151, maar vandaag hebben we maar liefst een 152 behaald.
Genoeg voor de overwinning... Nope... McGrady haalt 150 en krijgt een punt mee naar huis.
ZEER jammer want deze overwinning was nodig om in A te kunnen blijven.
Het ziet er eigenlijk zeer triest uit...
Lau haalt een 6 op 6 want speelt tegen 2 ploegen in hervorming.
Let pakt vandaag een punt tegen de leider... Hoe is het mogelijk ? Morgen pakt hij zeker de 3p en dan moet ik al mijn hoop op Rohalt zetten...
Rohalt, ga aub voluit want enkel wanneer jij wint van let, blijf ik in A.
Dynamo blijft er ook zeker in net als alle andere teams die daar boven staan.
We spelen straks tegen Litomerice en bij gelijke agressie zouden we gelijke linieratings halen. Spijtig is de scheids 75%. Dus we gaan moeten gokken...
Donderdag spelen we nog tegen SPC, maar daar hoop ik niet op al teveel punten. Tenzij SPC de match zou laten schieten... Maar... Waarom zou een Oostblokploeg een match laten schieten tegen een Belg...
Ik ben al dat gefix wel wat beu...tis altijd met ploegen van dezelfde landen... Hoog tijd voor een editie Bene-SoccerProject.
Genoeg voor de overwinning... Nope... McGrady haalt 150 en krijgt een punt mee naar huis.
ZEER jammer want deze overwinning was nodig om in A te kunnen blijven.
Het ziet er eigenlijk zeer triest uit...
Lau haalt een 6 op 6 want speelt tegen 2 ploegen in hervorming.
Let pakt vandaag een punt tegen de leider... Hoe is het mogelijk ? Morgen pakt hij zeker de 3p en dan moet ik al mijn hoop op Rohalt zetten...
Rohalt, ga aub voluit want enkel wanneer jij wint van let, blijf ik in A.
Dynamo blijft er ook zeker in net als alle andere teams die daar boven staan.
We spelen straks tegen Litomerice en bij gelijke agressie zouden we gelijke linieratings halen. Spijtig is de scheids 75%. Dus we gaan moeten gokken...
Donderdag spelen we nog tegen SPC, maar daar hoop ik niet op al teveel punten. Tenzij SPC de match zou laten schieten... Maar... Waarom zou een Oostblokploeg een match laten schieten tegen een Belg...
Ik ben al dat gefix wel wat beu...tis altijd met ploegen van dezelfde landen... Hoog tijd voor een editie Bene-SoccerProject.
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
tMoeilijke van de zaak is dat ik woensdag ook bekermatch heb.
Ik zal sowieso mijn beste team laten spelen donderdag, maar er zouden wel eens wat goeie spelers met kaartlast niet aan de aftrap verschijnen.
Ik zal sowieso mijn beste team laten spelen donderdag, maar er zouden wel eens wat goeie spelers met kaartlast niet aan de aftrap verschijnen.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
HOE IST MOGELIJK !
143 - 147 en nog maar 0-0 gelijkspelen !
Gisteren 2p beter, vandaag 4p beter en telkens spelen we 0-0 gelijk.
Allez, alle hoop rust nu in de handen van Rogiboys. Spelen zij (minstens) gelijk, dan kan ik in A blijven. Anders zak ik van plek 9 naar plek 11.
Ik kan natuurlijk zelf ook nog voor winst gaan in de laatste match, maar da's dan tegen de nr 2 en na een bekermatch... Niet evident...
143 - 147 en nog maar 0-0 gelijkspelen !
Gisteren 2p beter, vandaag 4p beter en telkens spelen we 0-0 gelijk.
Allez, alle hoop rust nu in de handen van Rogiboys. Spelen zij (minstens) gelijk, dan kan ik in A blijven. Anders zak ik van plek 9 naar plek 11.
Ik kan natuurlijk zelf ook nog voor winst gaan in de laatste match, maar da's dan tegen de nr 2 en na een bekermatch... Niet evident...
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
1 woord voor de random van jou dit seizoen: schandalig
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

-
oei, deze is pijnlijk inderdaad
toch blijven hopen op een goed einde

toch blijven hopen op een goed einde

FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Résumé van dit seizoen (29 matchen op 30 gespeeld) op basis van linieratings tijdens de match(en) :
REGEL : wie meer linieratings heeft, moet 3 punten krijgen (wat in de meeste gevallen ook zo is). Dus wie minder ilnieratings heeft, verliest normaal. Gelijke linieratings geven draw als eindresultaat.
Mijn berekening gaat als volgt bijvoorbeeld match is geeindigd op een draw maar de ene ploeg had meer linieratings of de andere dan heeft de ene ploeg 2 punten verloren (1 ipv 3), de andere wint 1 punt (1 ipv 0).
Tot nu toe heeft dit als resultaat :
Litomerice losers Club de Fotbal : 4 winstpunten : 4 extra punten
FK Laugaricio : 7 winstpunten en 4 verliespunten : 3 extra punten
Dynamo Oleksovice : 4 winstpunten en 2 verliespunten : 2 extra punten
Damned United : 1 winstpunt : 1 extra punt
Mccgrady City Football team : 5 winstpunten en 4 verliespunten : 1 extra punt
tvaltnietmee : 2 winstpunten en 1 verliespunt : 1 extra punt
FK Hash Rohatsko : 2 winstpunten en 3 verliespunten : 1 punt te weinig
The Gunners FC : 1 winstpunt en 2 verliespunten : 1 punt te weinig
FC Letenská šlechta : 5 winstpunten en 8 verliespunten : 3 punten te weinig
Die Habsburger : 0 winstpunten en 4 verliespunten : 4 punten te weinig
SPC Czech Tigers : 0 winstpunten en 6 verliespunten : 6 punten te weinig
rogiboys : 1 winstpunt en 9 verliespunten : 8 punten te weinig
The Williams Soccer Boys : 1 winstpunt en 11 verliespunten : 10 punten te weinig
REGEL : wie meer linieratings heeft, moet 3 punten krijgen (wat in de meeste gevallen ook zo is). Dus wie minder ilnieratings heeft, verliest normaal. Gelijke linieratings geven draw als eindresultaat.
Mijn berekening gaat als volgt bijvoorbeeld match is geeindigd op een draw maar de ene ploeg had meer linieratings of de andere dan heeft de ene ploeg 2 punten verloren (1 ipv 3), de andere wint 1 punt (1 ipv 0).
Tot nu toe heeft dit als resultaat :
Litomerice losers Club de Fotbal : 4 winstpunten : 4 extra punten
FK Laugaricio : 7 winstpunten en 4 verliespunten : 3 extra punten
Dynamo Oleksovice : 4 winstpunten en 2 verliespunten : 2 extra punten
Damned United : 1 winstpunt : 1 extra punt
Mccgrady City Football team : 5 winstpunten en 4 verliespunten : 1 extra punt
tvaltnietmee : 2 winstpunten en 1 verliespunt : 1 extra punt
FK Hash Rohatsko : 2 winstpunten en 3 verliespunten : 1 punt te weinig
The Gunners FC : 1 winstpunt en 2 verliespunten : 1 punt te weinig
FC Letenská šlechta : 5 winstpunten en 8 verliespunten : 3 punten te weinig
Die Habsburger : 0 winstpunten en 4 verliespunten : 4 punten te weinig
SPC Czech Tigers : 0 winstpunten en 6 verliespunten : 6 punten te weinig
rogiboys : 1 winstpunt en 9 verliespunten : 8 punten te weinig
The Williams Soccer Boys : 1 winstpunt en 11 verliespunten : 10 punten te weinig
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
Das idd heeel wat pech hebben 
Mssn wel rekening houden dat er gemiddeld meer punten verloren dan gewonnen worden (al kan het ook omgekeerd zijn), je mssn rekening moet houden met penalties die je gemist hebt omdat je tegenstander wat opzoekingswerk gedaan heeft en dat door tactische keuze van de stijl waarmee je speelt 'onverdiende' puntjes mssn helemaal niet zo onverdiend zijn
Maar tjah, 10 verliespunten is wel heel erg veel!

Mssn wel rekening houden dat er gemiddeld meer punten verloren dan gewonnen worden (al kan het ook omgekeerd zijn), je mssn rekening moet houden met penalties die je gemist hebt omdat je tegenstander wat opzoekingswerk gedaan heeft en dat door tactische keuze van de stijl waarmee je speelt 'onverdiende' puntjes mssn helemaal niet zo onverdiend zijn

Maar tjah, 10 verliespunten is wel heel erg veel!
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C