Scherp Nel.sljivovica wrote:Lees z'n persbericht van 14 oktober nog maar eens na.bbflood1 wrote: Hij tipte mij vorig seizoen als nummer 15. Dus hij heeft er kijk op
Hij heeft jou inderdaad als 16e staan qua gemiddelde linieratings van S19, maar tipt jou wel met hemzelf en Mira als favoriet voor S20. (stukje tekst iets boven de tabel)
Beetje hetzelfde verhaal als nu voor mij. Ik sta 10e qua ratings, maar hij tipt me toch ergens bovenaan. Ben geflatteerd![]()
M'n gemiddelde was trouwens ook scheef, zonder de laatste twee wedstrijden kwam ik op rond de 135, daarmee zou ik ook 3e staan in die lijst
Divisie B
Moderator: Moderator
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
-
- Member of the Soccer Project Association
begin je daarmee voor onze derby of erna?kvk dries wrote:normaal gezien gaan we volledige uitverkoop doen , maar we gaan wel nog een weekje wachten zodat we nog ff kunnen nadenken
ervoor zou het iets eerlijker maken om een gelijke Ts te hebben

morgen hopen punten terug te winnen tegen Pannaboys die dinsdag verloren gingen door het ietswat onterechte gelijke spel.
het zal wel moeilijk worden, maar we hopen op een mooie opkomst van ons publiek om ons naar de overwinning te schreuwen

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
138 -137 in linieratings. Het was dus spannend, maar Torpedo Svinov moest met lege handen naar huis
3-2.
Morgen de derby tegen the glassbell. Hij haalde ook 138 linieratings, maar dat in een uitwedstrijd.
The glassbell speelt thuis, en is daarom ook favoriet. De scheids zal geen roet in het eten gooien, het komt nu puur op kwaliteit aan.
Hopen dat ik een puntje weg kan slepen...
Succes! Ik heb er zin in
Edit: snelle analyse gedaan.
Zijn zwakste linie is de aanval, mijn zwakste linie de verdediging. Ik heb extra nadeel dat ik mijn 22-jarige B-keeper op moet stellen.
Verder heeft hij een paar uitstekende 100/100 spelers klaar staan terwijl die van mij allemaal rond de 95/100 hebben.
Een klein voordeel voor mij is dat hij net vannacht een transfer heeft gedaan, maar ik denk toch dat zijn TS hoger ligt.
Een ander voordeel is dat the bbflood 3 friendly games heeft, waarvan 2 cups.
Ik heb slechts 1 friendly en zal me dus iets beter voor kunnen bereiden.
Hopelijk mist het zijn uitwerking niet...
Al met al is the glasssbell nog steeds licht favoriet lijkt me.
Word een mooie pot, Eldridge!

3-2.
Morgen de derby tegen the glassbell. Hij haalde ook 138 linieratings, maar dat in een uitwedstrijd.
The glassbell speelt thuis, en is daarom ook favoriet. De scheids zal geen roet in het eten gooien, het komt nu puur op kwaliteit aan.
Hopen dat ik een puntje weg kan slepen...
Succes! Ik heb er zin in

Edit: snelle analyse gedaan.
Zijn zwakste linie is de aanval, mijn zwakste linie de verdediging. Ik heb extra nadeel dat ik mijn 22-jarige B-keeper op moet stellen.
Verder heeft hij een paar uitstekende 100/100 spelers klaar staan terwijl die van mij allemaal rond de 95/100 hebben.
Een klein voordeel voor mij is dat hij net vannacht een transfer heeft gedaan, maar ik denk toch dat zijn TS hoger ligt.
Een ander voordeel is dat the bbflood 3 friendly games heeft, waarvan 2 cups.
Ik heb slechts 1 friendly en zal me dus iets beter voor kunnen bereiden.
Hopelijk mist het zijn uitwerking niet...
Al met al is the glasssbell nog steeds licht favoriet lijkt me.
Word een mooie pot, Eldridge!
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
weer gelijk. maar dit keer was het wel rechtvaardig. het thuisvoordeel heeft me erdoor geholpen om met een lage Ts van 82% toch een mooie rating neer te zetten van 138.
5/9. mooi, want hiermee nestelen we ons vlak achter de top waar ze nu met 4 elk 7ptn hebben.
niemand meer het max van de punten.
ondertussen krijgen we al schrik voor de wedstrijd van maandag tegen FC De Rekenbreinen. vandaag speelde hij zo eventjes gelijk terwijl hij 13% slechter was (door een vroege rode kaart)
zo moet hij maandag niet proberen om een punt te komen halen hoor
morgen lekker de week uitvoetballen tegen Jumptown.

5/9. mooi, want hiermee nestelen we ons vlak achter de top waar ze nu met 4 elk 7ptn hebben.

ondertussen krijgen we al schrik voor de wedstrijd van maandag tegen FC De Rekenbreinen. vandaag speelde hij zo eventjes gelijk terwijl hij 13% slechter was (door een vroege rode kaart)
zo moet hij maandag niet proberen om een punt te komen halen hoor

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
hahael stino wrote:weer gelijk. maar dit keer was het wel rechtvaardig. het thuisvoordeel heeft me erdoor geholpen om met een lage Ts van 82% toch een mooie rating neer te zetten van 138.![]()
5/9. mooi, want hiermee nestelen we ons vlak achter de top waar ze nu met 4 elk 7ptn hebben.niemand meer het max van de punten.
zo moet hij maandag niet proberen om een punt te komen halen hoor![]()

mij maakt de punten niet meer uit Want we verkopen toch alles

-
Deze nacht de B ploeg in de wei gestuurd en 0-0 gelijk gespeeld tegen een ploeg die we zelfs met onze b ploeg konden pakken.
We waren 1% beter (134 tegenover 133), ondanks een rode kaart al in de 38e min. De random slaagt dus nu al een klein beetje toe.
de A ploeg bracht het er ondertussen goed vanaf en haalde 141 linieratings in een VrB en won zijn match.
Deze nacht draaft de A ploeg terug op en verwachten we dan ook een klinkende overwinning tegen Blsany.
We waren 1% beter (134 tegenover 133), ondanks een rode kaart al in de 38e min. De random slaagt dus nu al een klein beetje toe.
de A ploeg bracht het er ondertussen goed vanaf en haalde 141 linieratings in een VrB en won zijn match.
Deze nacht draaft de A ploeg terug op en verwachten we dan ook een klinkende overwinning tegen Blsany.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
managersnaam: Rinia
-
- Team President
En ik heb nog altijd geen enkel punt gehaald en voor morgen ziet het er alweer niet goed uit

Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
-
Gefeliciteerd Flood, een mooi spektakelstuk.
5-4, met een duidelijk veldoverwicht voor jou.
Hopelijk is de thuis-wedstrijd wel voor mij
5-4, met een duidelijk veldoverwicht voor jou.
Hopelijk is de thuis-wedstrijd wel voor mij

FC Wageningen
-
Geloel. Thuis ga ik een krappe doch terechte overwinning boeken.bbflood1 wrote:Uit maak ik gehakt van je
Zelfs de B-keeper is dan 23, dus klaar voor het grote werk.
Verder ontlopen we elkaar niet zoveel, en zullen we allebei 100% TS hebben, dus moet het thuisvoordeel wel genoeg zijn voor mij.
Ik kijk er al naar uit

FC Wageningen
-
Trouwens leuk dat favoriet Alimanzia verliest, die gaat dus niet met twee vingers in de neus kampioen worden maar zal er hard voor moeten werken. En zo hoort het ook.
FC Wageningen
-
zoals ik gisteren al zei, ging ik met een onuitgegeven A-team (8/11 B-spelers) spelen en was puntenverlies ingecalculeerd, al had ik gehoopt op een gelijkspel. Hopelijk is het niet voor niets geweest en win ik die bekerpartijen..sljivovica wrote:Trouwens leuk dat favoriet Alimanzia verliest, die gaat dus niet met twee vingers in de neus kampioen worden maar zal er hard voor moeten werken. En zo hoort het ook.
Ik had er nog zo'n slecht gevoel over he..ik ging in bed liggen en bedacht me de hele tijd of ik niet beter men A's had opgesteld. Ik heb gegokt op deze manier en verloren, pech.
& de teamspirrit is voorlopig nog een ramp, anders had ik zeker nog gelijke ratings kunnen halen want individueel was ik duidelijk beter.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<