We treden thuis aan tegen Pigemas, die we deze week ook al een keer treffen in een vrb en twee keer in de BeNeliga
Moderator: Moderator
Ron Jeremy wrote:Zoals verwacht een makkelijke overwinning, maar zaterdag weer een linke. Goede bp's, belachelijke agressie en een strenge scheids. Ik hoop dat de scheids niet een Higler-adept is, anders kan het nog heel raar lopen.
Wel weer thuis. Het is schijnbaar goed toeven in mijn Fietsenstalling
Vorig seizoen heb ik die eruit geknikkerd dus jij kunt dat ookboysteenkist wrote:Ron Jeremy wrote:Zoals verwacht een makkelijke overwinning, maar zaterdag weer een linke. Goede bp's, belachelijke agressie en een strenge scheids. Ik hoop dat de scheids niet een Higler-adept is, anders kan het nog heel raar lopen.
In tegenstelling tot jou heb ik alleen nog maar uitwedstrijden gehad.![]()
Na een knappe overwinning bij 1.FC Grizzlis uit C.6, krijgen we nu een loodzware opgave: uit bij Fotbal Club Botosani, wat een team
FC The White Caps wrote:Vorig seizoen heb ik die eruit geknikkerd dus jij kunt dat ookboysteenkist wrote:Ron Jeremy wrote:Zoals verwacht een makkelijke overwinning, maar zaterdag weer een linke. Goede bp's, belachelijke agressie en een strenge scheids. Ik hoop dat de scheids niet een Higler-adept is, anders kan het nog heel raar lopen.
In tegenstelling tot jou heb ik alleen nog maar uitwedstrijden gehad.![]()
Na een knappe overwinning bij 1.FC Grizzlis uit C.6, krijgen we nu een loodzware opgave: uit bij Fotbal Club Botosani, wat een team
Door de suprematie van Damned in de A-divisie lijken alle overige ploegen in de A de pijlen op de beker te richten. Ongekend dat er nog 10Ron Jeremy wrote:Zo en nu weer thuis tegen oooooooooooooooooooooooooo![]()
Wat een partij kleppers zitten er nog in btw. Zou al een topprestatie zijn om de laatste week te halen.