Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Glen DV
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie D

Post by Glen DV »

Nee bij gelijke stand is hij in het voordeel met meer gewonnen wedstrijden.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
dino_001

Post by dino_001 »

Glen DV wrote:Nee bij gelijke stand is hij in het voordeel met meer gewonnen wedstrijden.
Ge hebt nog een kans bij gelijkspel. Inderdaad het aantal gewonnen wedstrijden telt maar als jij je 2 wedstrijden wint staan jullie gelijk met aantal gewonnen wedstrijden. Daarna telt doelsaldo en hier heeft hij 10 doelpunten voorsprong maar jij moet laatste wedstrijd tegen FC ploeg... zie je me aankomen. Als je morgen 1 a 2 doelpunten meer maakt en zondag kan je winnen met 8-10 doelpunten verschil zit het er wel nog in. ;-)

op voorwaarde dat ik gelijkspeel welliswaar en dat zal geen makkie zijn...
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Glen DV

Post by Glen DV »

dino_001 wrote:
Glen DV wrote:Nee bij gelijke stand is hij in het voordeel met meer gewonnen wedstrijden.
Ge hebt nog een kans bij gelijkspel. Inderdaad het aantal gewonnen wedstrijden telt maar als jij je 2 wedstrijden wint staan jullie gelijk met aantal gewonnen wedstrijden. Daarna telt doelsaldo en hier heeft hij 10 doelpunten voorsprong maar jij moet laatste wedstrijd tegen FC ploeg... zie je me aankomen. Als je morgen 1 a 2 doelpunten meer maakt en zondag kan je winnen met 8-10 doelpunten verschil zit het er wel nog in. ;-)

op voorwaarde dat ik gelijkspeel welliswaar en dat zal geen makkie zijn...
Ik zat nog met het verleden in mijn gedachten. Toen had hij dacht ik 2 gewonnen matchen meer. Blijkbaar heb ik dat al ingehaald. Maar dan nog zijn het veel alsen. Kzal wss morgen a iets meer weten. Met meer dan 10 goals verschil is het wss onhaalbaar.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
el stino

Post by el stino »

Noppp wrote:
el stino wrote:op 2 speeldagen voor het einde staan we weer op een mooie eerste plaats.
Noppp had meer weerstand dan verwacht en speelde gelijk.
door winst van ons B-team (2% sterker dan de tegenstander) springen we dus over Noppp heen :D

1 Royal FC 62
2 u utd 62
--------------------
3 Nop's Heroes 61

de Roemeense ploeg blijft echter wel in het zog hangen, maar vermits mijn doelsaldo zowat het beste is van de hele reeks, hou ik hem nog achter mij. 8)

morgen hopelijk thuiswinst tegen Noppp, anders zak ik weer naar de 3e stek en neemt U utd de leiding over.
het blijven nog 2 spannende speeldagen :D
Hoe ik het heb gedaan weet ik niet, maar mijn eerste keeper was geschorst en ik zet mijn 3de erin i.p.v. mijn 2de..
Of dat de winst had opgelevert weet ik natuurlijk nooit.

El Stino Succes vannacht, het zal spannend worden !
yep, tzal bijzonder spannend worden :D
en als ik morgen al de winst kan thuishouden, dan nog is het alle hens aan dek voor donderdag ook.
tenzij U Utd morgen verliest. zou wel mooi zijn :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
lessius

Post by lessius »

Laatste speeldag wordt beslissend voor het behoud...
Glen DV

Post by Glen DV »

3-2 gewonnen. Spijtig genoeg geen 2 goals verschil ondanks 11 linieratings verschil. Nu zal ik met 12 doelpunten verschil moeten winnen van een FC ploeg en de dino's moeten dan ook nog eens op zijn minst gelijkspelen om de 3de plaats te kunnen bemachtigen. Ik hoop nog steeds op een wonder van de dino's dat zij op de laatste speeldag winnen van de voorlopig 3de in de stand, FK Ohřeblo, dan zou winst tegen het FC team voldoende zijn.

De kanonnen zijn in ieder geval al onderweg naar Široki Gharaffa, want het zal nodig zijn om er op zijn minst 12 te kunnen intrappen :D.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
N.V.C.
Team President

Post by N.V.C. »

door een gelijkspel tegen nr.3 is het (bijna) zeker dat ik 5e word :)
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
el stino

Post by el stino »

het seizoen zit erop voor ons ploegje. :)
we verloren helaas de topper van Noppp (139 tegen 141, omdat Noppp 25% agressiever kon spelen :P ) maar zijn zeker tevreden over de prestatie. we konden niet beter en zijn op onze waarde geklopt.
door het verlies zijn we gezakt naar plaats 3 en we zullen hier ook het seizoen op beëindigen. het was kampioen worden of 3e. :)

hopelijk laat U Utd donderdag nog een steekje vallen zodat Noppp alsnog de titel kan pakken. ik duim alvast :wink:
Noppp
Team President

Post by Noppp »

het seizoen zit erop voor ons ploegje.
we verloren helaas de topper van Noppp (139 tegen 141, omdat Noppp 25% agressiever kon spelen ) maar zijn zeker tevreden over de prestatie. we konden niet beter en zijn op onze waarde geklopt.
door het verlies zijn we gezakt naar plaats 3 en we zullen hier ook het seizoen op beëindigen. het was kampioen worden of 3e.

hopelijk laat U Utd donderdag nog een steekje vallen zodat Noppp alsnog de titel kan pakken. ik duim alvast
kampioen worden zou mooi zijn, maar denk dat ik 2de wordt.
Het was een mooi seizoen in elk geval waarin er regelmatig stuivertje werd gewisseld.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
dino_001

Post by dino_001 »

Glen DV wrote:3-2 gewonnen. Spijtig genoeg geen 2 goals verschil ondanks 11 linieratings verschil. Nu zal ik met 12 doelpunten verschil moeten winnen van een FC ploeg en de dino's moeten dan ook nog eens op zijn minst gelijkspelen om de 3de plaats te kunnen bemachtigen. Ik hoop nog steeds op een wonder van de dino's dat zij op de laatste speeldag winnen van de voorlopig 3de in de stand, FK Ohřeblo, dan zou winst tegen het FC team voldoende zijn.

De kanonnen zijn in ieder geval al onderweg naar Široki Gharaffa, want het zal nodig zijn om er op zijn minst 12 te kunnen intrappen :D.
Ik blijf sowieso steken op een 6 de plaats, heb niets meer te winnen of te verliezen maar ik wil donderdag tock alles uit de kast halen, we zien wel wat het wordt. ;-)
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

Gisteren 0-2 en vandaag 11-1 gewonnen :D
De laatste wedstrijd zal beslissen of ik op een 3de plaats blijf staan...of de vierde :twisted:
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
dino_001

Post by dino_001 »

dino_001 wrote:
Glen DV wrote:3-2 gewonnen. Spijtig genoeg geen 2 goals verschil ondanks 11 linieratings verschil. Nu zal ik met 12 doelpunten verschil moeten winnen van een FC ploeg en de dino's moeten dan ook nog eens op zijn minst gelijkspelen om de 3de plaats te kunnen bemachtigen. Ik hoop nog steeds op een wonder van de dino's dat zij op de laatste speeldag winnen van de voorlopig 3de in de stand, FK Ohřeblo, dan zou winst tegen het FC team voldoende zijn.

Ik blijf sowieso steken op een 6 de plaats, heb niets meer te winnen of te verliezen maar ik wil donderdag tock alles uit de kast halen, we zien wel wat het wordt. ;-)
Yes, winst kunnen halen tegen derde in stand (4-3) en hierdoor blijven we steken op een zesde plaats. Glen DV springt hierdoor wel naar een mooie derde plaats.
el stino

Post by el stino »

de random zat tegen bij Noppp en hij speelde slechts gelijk.
gelukkig hadden wezelf geen enkel risico genomen en gingen we voor verlies, waardoor we op plaats 3 blijven (bij winst konden we zelf de 2e plaats afsnoepen van Noppp, maar dit vonden we geen optie)

de competitie: geslaagd
beker: gefaald

nu op zoek gaan naar nieuwe spelers met mijn schramel budgetje :P
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

Vandaag hadden we genoeg aan een gelijkspel (2-2) om ons eerste seizoen in D af te sluiten op een mooie derde plaats met 60 punten :D
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
Glen DV

Post by Glen DV »

Dankzij de overwinning van de dino's een derde plek kunnen veroveren, want met een gelijk spel van de dino's had ik niet genoeg om over FK Ohřeblo te wippen en dit ondanks dat ik zelf 1-12 won van een FC Team. Dat ene tegengoaltje had er teveel aan kunnen zijn. Toch leuk om in 1 wedstrijd u prijzengeld bijna te verdubbelen.

Nu verder betere, minder agressieve spelers aankopen zodat we volgend seizoen mee kunnen strijden voor de promotie en mss voor de titel.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”