Divisie C
Moderator: Moderator
random
Matige week voor Xarrows deze week.
Dinsdag verloren we onverwacht, hoewel we 1% beter waren. Toch hadden we wat meeval deze week. In de topper tegen SAT speelden we onverdiend gelijk, want hij was 3% beter.
Maar vandaag was het weer met de voetjes op de grond. Aan twee wedstrijden en een training hielden we 3 gekwetsten over en alle 3 A-kern spelers. Daarnaast hebben we voor maandag 6 geschorsten dus we mogen met praktisch het volledige B-team aantreden. En hoewel Celtic maar in de onderste regionen staat, zien we het team toch als een heel sterk geheel dat onder zijn waarde gerangschikt staat, mede door de random die hij toch al heeft tegengehad.
We wensen Celtic succes voor maandag, maar we zullen en moeten de punten thuis houden.
Xarrow
Dinsdag verloren we onverwacht, hoewel we 1% beter waren. Toch hadden we wat meeval deze week. In de topper tegen SAT speelden we onverdiend gelijk, want hij was 3% beter.
Maar vandaag was het weer met de voetjes op de grond. Aan twee wedstrijden en een training hielden we 3 gekwetsten over en alle 3 A-kern spelers. Daarnaast hebben we voor maandag 6 geschorsten dus we mogen met praktisch het volledige B-team aantreden. En hoewel Celtic maar in de onderste regionen staat, zien we het team toch als een heel sterk geheel dat onder zijn waarde gerangschikt staat, mede door de random die hij toch al heeft tegengehad.
We wensen Celtic succes voor maandag, maar we zullen en moeten de punten thuis houden.
Xarrow
-
- Member of the Soccer Project Association
deze week wordt erg belangrijk.
maandag tegen Gondor, maar daarna staan er 3 kleppers op het programma. donerdag de topper tegen S.A.T waar ik naar uitkijkt
en dinsdag en vrijdag tegen de n°4 en 5.
hopelijk maken we er iets van en staan we eind volgende week nog altijd waar we nu staan
maandag tegen Gondor, maar daarna staan er 3 kleppers op het programma. donerdag de topper tegen S.A.T waar ik naar uitkijkt

hopelijk maken we er iets van en staan we eind volgende week nog altijd waar we nu staan

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
random
Gisteren een postje gedaan, maar vandaag wil ik er nog iets bijvoegen.
Hoeveel gekwetsten en geschorsten kan een ploeg hebben. Gisteren bij onze laatste wedstrijd om 22h kwam er nog een gekwetste bij, onze B LM nu. Wat het totaal op 6 geschorsten en 4 gekwetsten kwam.
Nu bij de training van 14h vandaag kwam er alweer een gekwetste uit de bus. Deze keer onze B LB. Dit zet het totaal op 5 gekwetsten.
Vandaar mijn vraag eens. Is er ooit al een manager geweest die op 10 spelers geen beroep kan doen? Want dit is toch niet meer normaal.
Hoeveel gekwetsten en geschorsten kan een ploeg hebben. Gisteren bij onze laatste wedstrijd om 22h kwam er nog een gekwetste bij, onze B LM nu. Wat het totaal op 6 geschorsten en 4 gekwetsten kwam.
Nu bij de training van 14h vandaag kwam er alweer een gekwetste uit de bus. Deze keer onze B LB. Dit zet het totaal op 5 gekwetsten.
Vandaar mijn vraag eens. Is er ooit al een manager geweest die op 10 spelers geen beroep kan doen? Want dit is toch niet meer normaal.
Re: random
Geen nood, ik stel mijn B -team op een verplaatsing bij Slavia Kobylisy. Een beetje gevaarlijk aangezien zijn 29 jarige spelers nu allemaal fit zijn na een zondag. Dus bij mijzal er ook hoogstwaarschijnlijk ook puntenverlies kunnen optreden. Dan blijft het bovein zeker spannendpoesken wrote:Gisteren een postje gedaan, maar vandaag wil ik er nog iets bijvoegen.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
managersnaam: Rinia
-
Pfff mensen dit is echt ongelofelijk. Ik ben ongeslagen (nog 0x verloren) en ik sta 10de in C.9. Rara hoe kan dit???!!!
Ik zal het jullie vertellen!!! Ik heb nu 2x gewonnen en 7x, jaaaa 7x gelijk gespeeld!! Ik weet niet hoelang dit nog gaat duren, maar het schiet in ieder geval niet op!!
Het betere nieuws is dan wel weer dat ik maar 4 punten van de nummer 2 afsta, zo spannend is het in C.9
Ik zal het jullie vertellen!!! Ik heb nu 2x gewonnen en 7x, jaaaa 7x gelijk gespeeld!! Ik weet niet hoelang dit nog gaat duren, maar het schiet in ieder geval niet op!!
Het betere nieuws is dan wel weer dat ik maar 4 punten van de nummer 2 afsta, zo spannend is het in C.9

-
is nog geen record.leendert wrote: Ik zal het jullie vertellen!!! Ik heb nu 2x gewonnen en 7x, jaaaa 7x gelijk gespeeld!! Ik weet niet hoelang dit nog gaat duren, maar het schiet in ieder geval niet op!!
vorig seizoen hadden Visserke en ik elk 10 gelijke spelen en Celtic 11 op het einde van de rit

-
het blijft idd lekker spannend in C.7jokke wrote: Geen nood, ik stel mijn B -team op een verplaatsing bij Slavia Kobylisy. Een beetje gevaarlijk aangezien zijn 29 jarige spelers nu allemaal fit zijn na een zondag. Dus bij mijzal er ook hoogstwaarschijnlijk ook puntenverlies kunnen optreden. Dan blijft het bovein zeker spannend

4-3 winst tegen Gondor FC zoals verwacht en we komen op gelijke hoogte met S.A.T

nu volgen er wel 3 zware toppers, dus als we dit doorstaan...
Celtic en Visserke staan nog altijd vanonder

-
2-0 winst tegen FC Vortova en we geven geen duim breed toe aan Beringen United. Blijven dankzij deze overwinning 2de in de stand.
Heb net eens het wedstrijdverslag geleze en de ratings eens vergeleken. Ik speelde thuis en was maar liefst 17% beter en toch win ik maar met 2-0. Vind beetje raar, maar denk da het dan weer komt omdat hij verdedigende muur speelde, maar soit, de overwinning is een feit.
Heb net eens het wedstrijdverslag geleze en de ratings eens vergeleken. Ik speelde thuis en was maar liefst 17% beter en toch win ik maar met 2-0. Vind beetje raar, maar denk da het dan weer komt omdat hij verdedigende muur speelde, maar soit, de overwinning is een feit.

1-0. Het is je gelukt. Die extra 15% agressie trokken je over de streep.poesken wrote:We wensen Celtic succes voor maandag, maar we zullen en moeten de punten thuis houden.
Xarrow
Ik denk dat ik mss een beetje te braaf ben wat de agressie betreft. Alhoewel 45% bij een scheids van 90, is toch al à la limite, dacht ik.
Morgen tegen Real Aldamir, thuis.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
Het feit dat ik steeds minder tijd begin te krijgen zal er ook wel voor iets tussen zitten vrees ik.Den Uier wrote:Een goede terugronde en vanaf morgen beginnen terug wat te winnen en je staat weer boven de degradatiestreep. Als je alles met wat tegenslag verloren hebt, zul dat terug krijgen met wat gelukvisserke wrote:Het zal degraderen worden dit seizoen...
Huidige divisie: C7
-
idd, trek je op aan mijn terugrondeDen Uier wrote:Een goede terugronde en vanaf morgen beginnen terug wat te winnen en je staat weer boven de degradatiestreep. Als je alles met wat tegenslag verloren hebt, zul dat terug krijgen met wat gelukvisserke wrote:Het zal degraderen worden dit seizoen...

morgen moet ik tegen Slavia Kobylisy die vandaag S.A.T versloeg met een knappe 141 rating

wel positief puntje, hij heeft enkel nog een C-keeper ter beschikking voor morgen

hij speelt wel thuis (raar eigenlijk, 2x achter elkaar thuis?) toch hoop ik ergens op een overwinning, maar met een punt zouden we al heel tevreden zijn

scheids is 25% dus de niet agressieve ploeg mag het veld op en gaan voor dat gelijkspel