Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

poesken
Assistant Manager

random

Post by poesken »

Matige week voor Xarrows deze week.

Dinsdag verloren we onverwacht, hoewel we 1% beter waren. Toch hadden we wat meeval deze week. In de topper tegen SAT speelden we onverdiend gelijk, want hij was 3% beter.
Maar vandaag was het weer met de voetjes op de grond. Aan twee wedstrijden en een training hielden we 3 gekwetsten over en alle 3 A-kern spelers. Daarnaast hebben we voor maandag 6 geschorsten dus we mogen met praktisch het volledige B-team aantreden. En hoewel Celtic maar in de onderste regionen staat, zien we het team toch als een heel sterk geheel dat onder zijn waarde gerangschikt staat, mede door de random die hij toch al heeft tegengehad.
We wensen Celtic succes voor maandag, maar we zullen en moeten de punten thuis houden.

Xarrow
el stino
Member of the Soccer Project Association

Post by el stino »

deze week wordt erg belangrijk.
maandag tegen Gondor, maar daarna staan er 3 kleppers op het programma. donerdag de topper tegen S.A.T waar ik naar uitkijkt 8) en dinsdag en vrijdag tegen de n°4 en 5.

hopelijk maken we er iets van en staan we eind volgende week nog altijd waar we nu staan :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
poesken
Assistant Manager

random

Post by poesken »

Gisteren een postje gedaan, maar vandaag wil ik er nog iets bijvoegen.

Hoeveel gekwetsten en geschorsten kan een ploeg hebben. Gisteren bij onze laatste wedstrijd om 22h kwam er nog een gekwetste bij, onze B LM nu. Wat het totaal op 6 geschorsten en 4 gekwetsten kwam.
Nu bij de training van 14h vandaag kwam er alweer een gekwetste uit de bus. Deze keer onze B LB. Dit zet het totaal op 5 gekwetsten.
Vandaar mijn vraag eens. Is er ooit al een manager geweest die op 10 spelers geen beroep kan doen? Want dit is toch niet meer normaal.
jokke

Re: random

Post by jokke »

poesken wrote:Gisteren een postje gedaan, maar vandaag wil ik er nog iets bijvoegen.

Hoeveel gekwetsten en geschorsten kan een ploeg hebben. Gisteren bij onze laatste wedstrijd om 22h kwam er nog een gekwetste bij, onze B LM nu. Wat het totaal op 6 geschorsten en 4 gekwetsten kwam.
Nu bij de training van 14h vandaag kwam er alweer een gekwetste uit de bus. Deze keer onze B LB. Dit zet het totaal op 5 gekwetsten.
Vandaar mijn vraag eens. Is er ooit al een manager geweest die op 10 spelers geen beroep kan doen? Want dit is toch niet meer normaal.
Geen nood, ik stel mijn B -team op een verplaatsing bij Slavia Kobylisy. Een beetje gevaarlijk aangezien zijn 29 jarige spelers nu allemaal fit zijn na een zondag. Dus bij mijzal er ook hoogstwaarschijnlijk ook puntenverlies kunnen optreden. Dan blijft het bovein zeker spannend
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
kvk dries

Post by kvk dries »

gedaan wat we moesten doen , winnen van de pinguins ( die niet zo goed bezig zijn :? )
de leider verliest van de nr 4 en zo komen we op 2 punten van de leider
leendert

Post by leendert »

Pfff mensen dit is echt ongelofelijk. Ik ben ongeslagen (nog 0x verloren) en ik sta 10de in C.9. Rara hoe kan dit???!!!

Ik zal het jullie vertellen!!! Ik heb nu 2x gewonnen en 7x, jaaaa 7x gelijk gespeeld!! Ik weet niet hoelang dit nog gaat duren, maar het schiet in ieder geval niet op!!

Het betere nieuws is dan wel weer dat ik maar 4 punten van de nummer 2 afsta, zo spannend is het in C.9
Image

Image
el stino

Post by el stino »

leendert wrote: Ik zal het jullie vertellen!!! Ik heb nu 2x gewonnen en 7x, jaaaa 7x gelijk gespeeld!! Ik weet niet hoelang dit nog gaat duren, maar het schiet in ieder geval niet op!!
is nog geen record.
vorig seizoen hadden Visserke en ik elk 10 gelijke spelen en Celtic 11 op het einde van de rit :P
el stino

Post by el stino »

jokke wrote: Geen nood, ik stel mijn B -team op een verplaatsing bij Slavia Kobylisy. Een beetje gevaarlijk aangezien zijn 29 jarige spelers nu allemaal fit zijn na een zondag. Dus bij mijzal er ook hoogstwaarschijnlijk ook puntenverlies kunnen optreden. Dan blijft het bovein zeker spannend
het blijft idd lekker spannend in C.7 :P

4-3 winst tegen Gondor FC zoals verwacht en we komen op gelijke hoogte met S.A.T 8)
nu volgen er wel 3 zware toppers, dus als we dit doorstaan...

Celtic en Visserke staan nog altijd vanonder :(
Shonk

Post by Shonk »

2-0 winst tegen FC Vortova en we geven geen duim breed toe aan Beringen United. Blijven dankzij deze overwinning 2de in de stand.

Heb net eens het wedstrijdverslag geleze en de ratings eens vergeleken. Ik speelde thuis en was maar liefst 17% beter en toch win ik maar met 2-0. Vind beetje raar, maar denk da het dan weer komt omdat hij verdedigende muur speelde, maar soit, de overwinning is een feit.
Image Image
matt

Post by matt »

kvk dries wrote: winnen van de pinguins ( die niet zo goed bezig zijn :? )
blame it on the situation Image
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

poesken wrote:We wensen Celtic succes voor maandag, maar we zullen en moeten de punten thuis houden.

Xarrow
1-0. Het is je gelukt. Die extra 15% agressie trokken je over de streep.
Ik denk dat ik mss een beetje te braaf ben wat de agressie betreft. Alhoewel 45% bij een scheids van 90, is toch al à la limite, dacht ik.
Morgen tegen Real Aldamir, thuis.
Momenteel in C.7
Celtic 85
visserke

Post by visserke »

Het zal degraderen worden dit seizoen...
Huidige divisie: C7
Den Uier

Post by Den Uier »

visserke wrote:Het zal degraderen worden dit seizoen...
Een goede terugronde en vanaf morgen beginnen terug wat te winnen en je staat weer boven de degradatiestreep. Als je alles met wat tegenslag verloren hebt, zul dat terug krijgen met wat geluk :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
visserke

Post by visserke »

Den Uier wrote:
Een goede terugronde en vanaf morgen beginnen terug wat te winnen en je staat weer boven de degradatiestreep. Als je alles met wat tegenslag verloren hebt, zul dat terug krijgen met wat geluk :wink:
Het feit dat ik steeds minder tijd begin te krijgen zal er ook wel voor iets tussen zitten vrees ik.
Huidige divisie: C7
el stino

Post by el stino »

Den Uier wrote:
idd, trek je op aan mijn terugronde :wink:

morgen moet ik tegen Slavia Kobylisy die vandaag S.A.T versloeg met een knappe 141 rating :o

wel positief puntje, hij heeft enkel nog een C-keeper ter beschikking voor morgen :P
hij speelt wel thuis (raar eigenlijk, 2x achter elkaar thuis?) toch hoop ik ergens op een overwinning, maar met een punt zouden we al heel tevreden zijn :)
scheids is 25% dus de niet agressieve ploeg mag het veld op en gaan voor dat gelijkspel :twisted:
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”