gangstakiller wrote:Ik vind dit spel echt niet meer eerlijk. Afgelopen seizoen ben ik al zwar benadeeld doordat ik steeds een team trof die de wedstrijd ervoor tegen een fc team heeft gespeeld.
Dit seizoen zit er dan weer een fc team in onze poule. En ongelooflijk maar waar. Ik tref steeds weer een team die er voor tegen een fc team heeft gespeeld.
Kijk makker... manager guardian melde me net op msn dat ik dit nu ook heb... elke gvdse manager heeft vanaf nu de speeldag voor me het tegen een FC te doen... Dit is echt dikke miserie. En ja, nu heb ik echt wel terug men A hoop opgegeven... ************...
Jij hebt er nu een half seizoentje last van. Ik heb er 2 seizoenen achtereen last van. Zullen we volgend seizoen dan maar samen promoveren?
Waar er dan random zou moeten inzitten, zit het er niet in wa, typisch
Ne random in de kalender.. zou wel handig zijn om zo'n zaken niet meer tegen te komen in de toekomst.
Greetz
Deze week was opnieuw zoals de 1ste weken, slecht dus
Deze morgen werd ik trouwens op de kop toe nog uitgeschakeld in de beker, 1-0 tegen de leider uit B3.
Het zit allemaal een beetje tegen, hopelijk wordt de terugronde een stuk beter en kunnen we zo ons zo nog verzekeren van het behoud...
Hoewel de meeste dromen bedrog zijn ...
grtz,x
Iemand bal van st Barbara vnvnd ?
s 3: 12th in E11
s 4: 1st in F31
s 7: 1st in E11 + 1/4 finale SP Beker !!!!
s 8: 2nd in D4
s 9: 1st in C2
s 10: 11th in B1
s12: retired from SP
s52: back @ SP with Noaars FC - 1st in H1146
s53: 1st in G382 S54: 8th in F128 S55: 1st in F128
gangstakiller wrote:Ik vind dit spel echt niet meer eerlijk. Afgelopen seizoen ben ik al zwar benadeeld doordat ik steeds een team trof die de wedstrijd ervoor tegen een fc team heeft gespeeld.
Dit seizoen zit er dan weer een fc team in onze poule. En ongelooflijk maar waar. Ik tref steeds weer een team die er voor tegen een fc team heeft gespeeld.
Kijk makker... manager guardian melde me net op msn dat ik dit nu ook heb... elke gvdse manager heeft vanaf nu de speeldag voor me het tegen een FC te doen... Dit is echt dikke miserie. En ja, nu heb ik echt wel terug men A hoop opgegeven... ************...
Jij hebt er nu een half seizoentje last van. Ik heb er 2 seizoenen achtereen last van. Zullen we volgend seizoen dan maar samen promoveren?
Thats a deal m8
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
noaars wrote:Deze week was opnieuw zoals de 1ste weken, slecht dus
Deze morgen werd ik trouwens op de kop toe nog uitgeschakeld in de beker, 1-0 tegen de leider uit B3.
Het zit allemaal een beetje tegen, hopelijk wordt de terugronde een stuk beter en kunnen we zo ons zo nog verzekeren van het behoud...
grtz,x
Normaal gezien ging ik gaan... maarnee, ga morgen uit. Tis dan mini rok van men school en ga daar naar 'boca' met beste maat op school. Mag bij hem blijven slapen . Nu alleen nog men ouders overtuigen dat ik naar een braaf schoolfuifje ga
En zwijgen he bloodhunter Ge weet van niets :p
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
grtz,x
Normaal gezien ging ik gaan... maarnee, ga morgen uit. Tis dan mini rok van men school en ga daar naar 'boca' met beste maat op school. Mag bij hem blijven slapen . Nu alleen nog men ouders overtuigen dat ik naar een braaf schoolfuifje ga
grtz,x
En zwijgen he bloodhunter Ge weet van niets :p
Ik? Over wat dan?
Btw, den boca, das uw muziek eh wust 't Zal er nogal spetteren
Na de afgelopen week uit de degradatiezonde gekeerd te zijn en alle 3 de competitiewedstrijden wonnen, is de doelstelling voor de komende week 12 punten behalen.
Fc Den Ast (uit) Logt al een tijdje niet meer in, we verwachten alsnog geen makkie maar komen voor 3 punten
.fl!pm0d3.sQuad (thuis) Mag normaal gesproken thuis geen problemen opleveren
Fc Team (uit) Mag al helemaal geen probleem opleveren
TrAnEcIdS (thuis) Thuiswedstrijden moetn normaal gesproken altijd gewonnen worden, zo ook tegen TrAnEcIds. Met een fitte selectie mogen we geen problemen kennen tegen het zelfverzekerde team.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
gangstakiller wrote:Ow ja en Mira gaat punten morsen.
Hopelijk te beginnen met maandag. Ik zit wel opnieuw met 2 schorsingen, maar dat zal maar 1 punt minder prestatie zijn en mijn spelers kunnen beginnen op 100 moraal en fitheid. De heenwedstrijd heb ik 1-0 verloren met mijn B-ploeg, dus het belooft spannend te worden.
PS: ik zou TrAnEcIdS zeker niet onderschatten. Het lijkt alsof je al zeker bent van de overwinning.
Ja idd ik was vergeten dat hij ''ook'' een fc team treft voordat we elkaar treffen. Ik hoop dat ik geen blessures of schorsingen krijg, dan kan het leuk worden. Hij zegt dat hij me makkelijk verslaat.....
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
gangstakiller wrote:Ow ja en Mira gaat punten morsen.
Hopelijk te beginnen met maandag. Ik zit wel opnieuw met 2 schorsingen, maar dat zal maar 1 punt minder prestatie zijn en mijn spelers kunnen beginnen op 100 moraal en fitheid. De heenwedstrijd heb ik 1-0 verloren met mijn B-ploeg, dus het belooft spannend te worden.
PS: ik zou TrAnEcIdS zeker niet onderschatten. Het lijkt alsof je al zeker bent van de overwinning.
Hoogmoed komt voor de val?
Btw, als ik beide teams bezie merk ik wel dat TrAnEcId een veel bredere kern heeft dan ganstakiller, om niet te zeggen dat hij in feite een pak beter is...
Maar in voetbal telt 'op papier beter zijn' niet, enkel het resultaat na 90' voetbal!
Ik vrees dat het heel erg zwaar gaat worden. Ik moet nog op verplaatsing bij zowat alle zware ploegen. Bovendien wil ik de beker niet zomaar opgeven en ook daar is de loting totaal ongunstig.
Ik zou toch graag nog eens kampioen spelen, ook al merk ik dat andere ploegen me aan het inhalen zijn. Aan een eventuele titel in A denk ik zelfs niet meer.
Kan iemand overigens verklaren waarom De Zoeloe's in hun thuismatch tegen KRC De Pekpot zo'n ongelooflijke ratings haalde? Het lijkt wel alsof ie MOTS gespeeld heeft.