Inderdaad, Beringen United laat onverdiend punten liggen (9 ratings beter!).
In onze reeks nog slechts 1 ploeg met maximum van punten, de ploeg waartegen ik mijn eerste punten heb laten liggen
Kheb precies wa mistelt . Ma twas dan ook nog vroeg h .
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
Vandaag eigenlijk veel te gemakkelijk 4-1 gewonnen met linieratings 129-97. Ik vermoed dan ook dat ik het geluk gehad heb dat mijn tegenstander zijn team vergeten in te stellen is. Zo schuiven we verder op naar de 3de plaats.
Opmerkelijk is weer dat de doodgeverfde favoriet voor het kampioenschap, Beringen United het weer is laten afweten heeft. Deze keer verloren ze verdiend met 4-3 en 1 linierating verschil. Zo ligt het kampioenschap opener dan verwacht.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
10/12 door 1-9 winst deze morgen met m'n B-team.
Naar de 1ste plek opgeschoven. Doelpunten 18 - 4 = +14 dus, nie slecht.
Grootste concurrent The Dork Busters kreeg echter, ondanks 14 eigen treffers, nog geen enkele goal binnen. Ik hoop dat m'n vlot scorende spitsen daar een einde kunnen aan maken als het tegen dan nog zo is!
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
2-3 winst,nochtans waren we 23% beter in de linieratings en viel de verlossende goal pas in de 87e minuut
Met een 12/12 en mijn CF op kop van de topschutterslijst kunnen we ons alvast geen betere start voorstellen
Nu gaan we ervan genieten zolang het duurt want er staan een paar moeilijkere wedstrijden op het progamma
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
2-3 winst en ik blijf de leider zonder verliespartij, 13 ptn
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
4-3 gewonnen en we komen ondertussen samen met de dino's en FC Vixa op een gedeelde 2de plaats. Morgen wordt gezien de vorige wedstrijden en de spelers van de racingbojkes normaal gezien een makkelijke wedstrijd. En dan zullen we donderdag proberen van FC Vixa de 2de plaats te ontnemen in een rechtstreeks duel. Met wat geluk zouden we nog aan de leiding kunnen komen indien FK Ohřeblo puntjes laat liggen, want het verschil met de leider is slechts 1 puntje.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Glen DV wrote:4-3 gewonnen en we komen ondertussen samen met de dino's en FC Vixa op een gedeelde 2de plaats. Morgen wordt gezien de vorige wedstrijden en de spelers van de racingbojkes normaal gezien een makkelijke wedstrijd. En dan zullen we donderdag proberen van FC Vixa de 2de plaats te ontnemen in een rechtstreeks duel. Met wat geluk zouden we nog aan de leiding kunnen komen indien FK Ohřeblo puntjes laat liggen, want het verschil met de leider is slechts 1 puntje.
Ohreblo moet vrijdag tegen Vixa. Dus als jij donderdag wint en vrijdag wint Vixa sta je aan de leiding
Ikzelf mag morgen tegen Beringen United. Normaal zal hij winnen maar elke wedstrijd moet gespeeld worden hé.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006