Dilemma, reeks valt zwakker uit dan verwacht.
Heb vandaag mijn enige titelconcurrent verslagen met 2-1 thuis. (met 0% TS, een RM als CM, een LB als CB, ...)
Verder zijn er nog twee concurrenten. Maar de ene zal volgend jaar pas pieken en de andere zal nu moeten stijgen of het gebeurt niet meer, want zijn spelers zijn oud.
Denk echter niet dat ik even makkelijk zal kunnen groeien in F en dan moet ik misschien rekening houden met degradatie en dat is dan twee stappen achteruit.
Maar aangezien ik het 'leuk' wil houden, is het misschien leuker om direct te promoveren ipv te blijven hangen zonder topambities. In E-D raak ik zeker op deze manier. Merk wel dat immens weinig geduld heb en dat is irritant bij skills die terugvallen, jeugdcentra die 60 dagen duren om te bouwen en blessures van tien dagen.
Heb deze week wel in functie van deze match wat spelers bijgekocht aan hogere prijzen dan ik normaal doe (nu ja, CM is sowieso duurder), zo ook gisteren last-minute nog een doelman, aangezien mijn andere plots uitviel. Want wou hem effe een prikje uitdelen, want hij dacht zeker met 90/90 kampîoen te worden. Kan nu makkelijk wat oudere spelers kopen en los kampioen worden, maar denk dat ik after all toch zal wachten tot volgend seizoen, want de originals die nog overschieten, zijn nog volop aan het trainen. En doe te graag transfers, nu wat aan het uitbollen ff, of zit te rap aan 50 in- en uitgaande transfers, spijtig dat er een limiet is. Ook qua spelers om op te bieden.

Ghent Semper Fidelis.