Divisie G

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Wursten
Team President

Re: Divisie G

Post by Wursten »

Onze laatste wedstrijd met 4-1 gewonnen, en zo zijn we volgend seizoen te bewonderen in F.16 :)

@ Xeom: Gefeliciteerd met het toch nog behaalde kampioenschap!!
S40 - place in H
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
S46 - Doelstelling: Handhaven in F

Manager: Wursten
Team: IJsselmuiden FC
Xeom
Member of the Soccer Project Association

Post by Xeom »

Thx thx! Wat een opluchting en toch wel goed gevoel :D
9jantje9

Post by 9jantje9 »

Nadat ik weer eens mijn team oppik, heb ik beslotenme vooral te richten op het aankopen, opleiden en verkopen van jeugd.
Jullie zullen alle komende miskopen, of heel misschien topkopen hier verwachten.
Deolstelling van volgend seizoen word top 5. Na de 6e stek dit seizoen xD.
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Smoje

Post by Smoje »

G 115

Transferjaartje, maar terwijl zal ik normaal toch al in de top 5 kunnen eindigen (dus beetje minimaal cashen), kan zelfs nu inkopen dat ik eerste zal worden, zeker met oudere spelers, maar dat levert niets op. Ik ga nu bouwen en kijken het jaar nadien (enkel een zot verandert nooit van mening :mrgreen:, zeker na een pb-tje van een imho gerespecteerd lid) ofwel al overgaan naar F (als ik daar ook kan blijven transfers doen, zonder te zakken) ofwel toch nog wat groeien in H. Anders ga ik weer de neiging hebben om een piepklein stadion te behouden. In A destijds had ik toch het kleinste stadion, denk ik. Om twee redenen: ik haat wachten (zoals nu op het jeugdcentrum), maar vooral het feit dat ik graag transferkes doe, zeker nu in mijn tweede spelbeurt. Keer nie nadenken over 5% TS, heerlijk. :mrgreen:

Ik zit toch weer meer op SP, dan ik had gewild. :mrgreen:

Ik verschiet wel hoe goeie teams er eigenlijk in E en F zitten, dat was vroeger toch minder. Er zitten teams in B en C die vroeger zeker makkelijk tot in A zouden geraakt zijn. Het verleden leert mij echter dat de managers met een 'verbluffend team in opbouw' en eigenlijk dus de piraten van de transfermarkt (in positievere zin dan ik het uitdruk), nooit (of zelden?) tot in A geraakt zijn. Ik denk aan FC Ler, Lensdreamteam etc
X-tenzo (markluijten) vormt hierop de uitzondering, denk ik.
Ghent Semper Fidelis.
Athlon
Coach

Post by Athlon »

ik ga van H 1940 naar G 647, heb een paar jonge spelers gekocht, en op de CB en CM gezocht naar iets oudere spelers met wat mindere agressie, zodat ik nog redelijke ratings zou kunnen halen.
Gewoon in de top 10 eindigen is het doel, en aangezien er wel minstens 6 soccerproject-teams zullen bijzitten, moet dit dus geen probleem vormen. We zien wel of top 5 mogelijk is na 15 matchen.
Vandaag mijn hoogste rating neergezet tot nu toe (79) met 70 agressie, en TS staat op 0 %, dus dit kan nog een eindje omhoog.
Aan de anderen in de G dit seizoen : veel succes gewenst !
Athlon
Coach

Post by Athlon »

Eerste match vrij makkelijk gewonnen tegen een soccerproject-team met thuis linierating 111 te halen met 65 % agressie en 1 % TS, het kan dus zeker nog verbeteren.
Deze week wordt een 12/12, want overige tegenstanders ook sp-teams, woensdag wel een leuk testje uit op Davio Team, samen met mij en fora juve de 3 die voor de titel zullen strijden.
Mijn ambitie is dus op 1 week tijd verhoogd van top-10 naar de titel :P Met wat geluk moet dit zeker mogelijk zijn.
primoss
Assistant Coach

Post by primoss »

Zo na 1 seizoen in F weer terug in G,gedegradeerd het was te verwachten.
Omdat ik eigenlijk ook niet had verwacht te promoveren,maar het team was niet sterk genoeg om zich te handhaven.
Ik heb behoorlijk kunnen versterken eind van vorige seizoen,en zal weer in F zijn na het nieuwe seizoen,en dan moet het mogelijk zijn om te handhaven in F.

Ohjaa de eerste 2 wedstrijden zijn gewonnen in G,wil dit seizoen kampioen worden in G,eigenlijk is er maar 1 team wat me eventueel kan dwarsbomen,plaats 2 is sowieso voor mij,iedereen veel geluk in de G poule
Phoenyxar
Assistant Manager

Post by Phoenyxar »

Geweldig, direct mijn 2de match verloren. Ik mag het wel vergeten om kampioen te spelen dit jaar. Dan speel ik nog liever 3e dit jaar (doe ik een extra jaar in G) dan dat ik als 2e naar de F ga.

Oke, dat verlies was wel tegen mijn rechtstreekse concurrent, maar dan nog :3
FC Lemsig - F.139 ;D
Eigelijk is het Lemsig FC, klein foutje bij het aanmelden... :3
Athlon
Coach

Post by Athlon »

Vandaag weer makkelijke winst behaald tegen sp-team, 6/6
9jantje9

Post by 9jantje9 »

Ik ga eens een teampje opbouwen wat mee kan draaien in F, en dan aanvullen met jeugd. Al zijn de beschikbare 25M niet heel veel xD.
Dit seizoen word de doelstelling: 3e, heb nu 3/6, maar wel verloren van het beste team in competitie.
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Athlon
Coach

Post by Athlon »

Vandaag klein toppertje tegen een andere manager, linie's 84-101 en 1-3 winst, mijn spelers presteerden wel allemaal 4-6 BP's onder hun top, raar..
Maar goed, week afgesloten met 12/12 en een jeugdcm met ongeveer 40 agressie gekocht voor 2 m :)
Nu alleen nog een LM en vanaf dan bouwen aan Teamspirit, volgende week een moeilijke week.
Phoenyxar
Assistant Manager

Post by Phoenyxar »

3-0 Gewonnen, maar was een match die op vooral al vastlag dat ik ze won. Nu al terug 4e in mijn rankings...
Maandag terug een zwaardere match en verder terug wat budget opbouwen om een nieuwe 'hogere' CB te kopen.
FC Lemsig - F.139 ;D
Smoje

Post by Smoje »

Dilemma, reeks valt zwakker uit dan verwacht.

Heb vandaag mijn enige titelconcurrent verslagen met 2-1 thuis. (met 0% TS, een RM als CM, een LB als CB, ...)

Verder zijn er nog twee concurrenten. Maar de ene zal volgend jaar pas pieken en de andere zal nu moeten stijgen of het gebeurt niet meer, want zijn spelers zijn oud.

Denk echter niet dat ik even makkelijk zal kunnen groeien in F en dan moet ik misschien rekening houden met degradatie en dat is dan twee stappen achteruit.
Maar aangezien ik het 'leuk' wil houden, is het misschien leuker om direct te promoveren ipv te blijven hangen zonder topambities. In E-D raak ik zeker op deze manier. Merk wel dat immens weinig geduld heb en dat is irritant bij skills die terugvallen, jeugdcentra die 60 dagen duren om te bouwen en blessures van tien dagen. :mrgreen:

Heb deze week wel in functie van deze match wat spelers bijgekocht aan hogere prijzen dan ik normaal doe (nu ja, CM is sowieso duurder), zo ook gisteren last-minute nog een doelman, aangezien mijn andere plots uitviel. Want wou hem effe een prikje uitdelen, want hij dacht zeker met 90/90 kampîoen te worden. Kan nu makkelijk wat oudere spelers kopen en los kampioen worden, maar denk dat ik after all toch zal wachten tot volgend seizoen, want de originals die nog overschieten, zijn nog volop aan het trainen. En doe te graag transfers, nu wat aan het uitbollen ff, of zit te rap aan 50 in- en uitgaande transfers, spijtig dat er een limiet is. Ook qua spelers om op te bieden. :)
Ghent Semper Fidelis.
Athlon
Coach

Post by Athlon »

Er staat een moeilijke week te wachten, uit op lailaila(donderdag) en thuis tegen Davio Team(dinsdag)
Morgen wel tegen een sp-team

Als ik een 12/12 haal moet ik eigenlijk kampioen worden, want teamspirit zal vanaf nu normaalgezien goed stijgen ( nog maar 1 uitgaande transfer)
Phoenyxar
Assistant Manager

Post by Phoenyxar »

Met 2-3 de (sub)topper gewonnen =3

Morgen naar de momentele leider, die ik wel even van de eerste plaats ga wippen. Hij heeft tegen nog geen enkele 'topploeg' moeten spelen, voor zover de ploegen in onze divisie 'top' zijn natuurlijk... ;P
FC Lemsig - F.139 ;D
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”