Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Even een overzichtje van de stand van zaken bij LensDreamTeam
Nog steeds hopeloos onderaan in C.2
De spelers vinden het misschien niet leuk, maar dit verloop was van tevoren bekend. Volgend seizoen moeten we er staan en om kampioen te worden, en daarvoor is nog veel werk aan de winkel! Enkele toppers hebben we inmiddels, maar we hopen dat dat er nog meer worden.. talenten lopen er immers nog rond bij de club. Zoals het er naar uitziet kunnen we binnen een week a twee weken de mindere spelers in de verkoop doen, vervolgens krikken we de TS weer op, om een paar topaankopen van het vrijgekomen geld te doen. Dit worden gerichte aankopen, die ons het succes van een nieuw kampioenschap in D moeten geven..
Dat dit niet makkelijk zal worden, is bekend. Door de seizoenen heen worden alle divisies sterker en dat gaan we vast merken. Dit weerhoudt ons er echter niet van zo snel mogelijk weer weg te komen uit D.. LensDreamTeam behoort immers tot de top
Het staat er nu zo voor :
GK 81 %
LB 86 %
CB min. 80 %
SW 84 %
CB min. 80 %
RB ???
LM min. 84 %
CM 85 %
RM min. 82 %
CF 82 %
CF 82 %
Dit is een middelmatig elftal zoals het er nu uitziet.. Ervaring doet echter wonderen
We zijn er zeker van dat we in ieder geval nog een keeper, een centrale verdediger en een topaanvaller zullen moeten kopen. De rest moet nog blijken, laten we het beste hopen...
Nog steeds hopeloos onderaan in C.2

Dat dit niet makkelijk zal worden, is bekend. Door de seizoenen heen worden alle divisies sterker en dat gaan we vast merken. Dit weerhoudt ons er echter niet van zo snel mogelijk weer weg te komen uit D.. LensDreamTeam behoort immers tot de top

GK 81 %
LB 86 %
CB min. 80 %
SW 84 %
CB min. 80 %
RB ???
LM min. 84 %
CM 85 %
RM min. 82 %
CF 82 %
CF 82 %
Dit is een middelmatig elftal zoals het er nu uitziet.. Ervaring doet echter wonderen

LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
u kennende zien we je snel terug ^^lobert wrote:Even een overzichtje van de stand van zaken bij LensDreamTeam
Nog steeds hopeloos onderaan in C.2![]()
De spelers vinden het misschien niet leuk, maar dit verloop was van tevoren bekend. Volgend seizoen moeten we er staan en om kampioen te worden, en daarvoor is nog veel werk aan de winkel! Enkele toppers hebben we inmiddels, maar we hopen dat dat er nog meer worden.. talenten lopen er immers nog rond bij de club. Zoals het er naar uitziet kunnen we binnen een week a twee weken de mindere spelers in de verkoop doen, vervolgens krikken we de TS weer op, om een paar topaankopen van het vrijgekomen geld te doen. Dit worden gerichte aankopen, die ons het succes van een nieuw kampioenschap in D moeten geven..
Dat dit niet makkelijk zal worden, is bekend. Door de seizoenen heen worden alle divisies sterker en dat gaan we vast merken. Dit weerhoudt ons er echter niet van zo snel mogelijk weer weg te komen uit D.. LensDreamTeam behoort immers tot de top![]()
GK 81 %
LB 86 %
CB min. 80 %
SW 84 %
CB min. 80 %
RB ???
LM min. 84 %
CM 85 %
RM min. 82 %
CF 82 %
CF 82 %
Dit is een middelmatig elftal zoals het er nu uitziet.. Ervaring doet echter wonderenWe zijn er zeker van dat we in ieder geval nog een keeper, een centrale verdediger en een topaanvaller zullen moeten kopen. De rest moet nog blijken, laten we het beste hopen...
-
-
Hahahah , ja dat klopt iddmr charlie wrote:veel te weinig wedstrijden tegen elkaar moeten spelen
jij flitst naar de top en bent me nu weer gepasseerd in omgekeerde volgorde

LensDreamTeam
-
zal ik eerst even naar A moeten zekerlobert wrote:Hahahah , ja dat klopt iddmr charlie wrote:veel te weinig wedstrijden tegen elkaar moeten spelen
jij flitst naar de top en bent me nu weer gepasseerd in omgekeerde volgordeNu zal het waarschijnlijk alleen evt. in friendly's en VRB's gebeuren want ik zit in C.2 en jij in C.9.. Wilde ook in die 'voorste' divisies zitten, om waar te nemen of deze werkelijk sterker zijn. Alleen wordt dat moeilijk omdat m'n team niet hetzelfde is en door de seizoenen heen alle divisies sterker zijn geworden..

-
Daar doelde ik op jamr charlie wrote:zal ik eerst even naar A moeten zekerlobert wrote:Hahahah , ja dat klopt iddmr charlie wrote:veel te weinig wedstrijden tegen elkaar moeten spelen
jij flitst naar de top en bent me nu weer gepasseerd in omgekeerde volgordeNu zal het waarschijnlijk alleen evt. in friendly's en VRB's gebeuren want ik zit in C.2 en jij in C.9.. Wilde ook in die 'voorste' divisies zitten, om waar te nemen of deze werkelijk sterker zijn. Alleen wordt dat moeilijk omdat m'n team niet hetzelfde is en door de seizoenen heen alle divisies sterker zijn geworden..

LensDreamTeam
-
Wtf?Kameel wrote:8ste geëindigd in de heenronde, maar ik ben nu begonnen met OSM en da spel is 5126 keer beter als dit, kweet ni hoe lang ik nog ga doorgaan met SP
Stop dan maar, als jij vindt dat OSM beter is, zegt het al genoeg. Ik ken geen enkel ander managerspel dat zo slecht en oppervlakkig is dan OSM...
-
Hoezo 5126 keer? Noem maar eens 5126 redenen om OSM te spelen in plaats van Soccerproject!Kameel wrote:8ste geëindigd in de heenronde, maar ik ben nu begonnen met OSM en da spel is 5126 keer beter als dit, kweet ni hoe lang ik nog ga doorgaan met SP

LensDreamTeam