Divisie A
Moderator: Moderator
Re: Divisie A
@Milko : Inderdaad, een plaats opschuiven in de rangschikking was quasi nihil door TWS die beresterk zijn. Dat je hierdoor je centen voor kiest, begrijp ik maar al te goed. "Hun plan" was misschien voorbarig in dit opzicht, maar zo leek het wel.
So for me, no problem.
So for me, no problem.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Fotbal Club Botosani zet ook een waslijst spelers op de transferlijst.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
- Team President
-
- Team President
Nu Damned nog effe..rohalt wrote:Fotbal Club Botosani zet ook een waslijst spelers op de transferlijst.

Trotse manager van FC Steenkist
-
- Member of the Soccer Project Association
Wat een heerlijk ontwaken deze ochtend
Alle 3 de Belgen blijven in A, er zakken 5 Tsjechen af er komen wat Hollanders bij... Mmm da laatste is niet zo positief. LOL !
Eerst en vooral felicitaties aan Damned met een beresterk seizoen.
Volgend Ben die op een bepaald moment wat pech heeft gekend en zo Damned moest laten gaan. Ik denk dat de kampioen voor S55 al voor 90% vastligt... Ben, verkoop deze keer uw spelers NIET he ! Tis tijd om geschiedenis te schrijven.
Verder ook m'n felicitaties aan Rohalt die er op een FAIRE manier is ingebleven.
@The Last Mohycan : Thanks for the close battle for 3rd place... it's understandable that you dropped yesterday's match to save some money as you were certain you couldn't move up to place 3, althought you NEVER know... If I would miss a penalty (look at Rohalt last week, look at ACS today), I would draw or lose and you could become number 3.
En last but not least... Een dikke proficiat aan... mijn ploeg
41 seizoenen geleden begonnen met de ambitie om ooit in D of C te geraken.
We hebben toen plek 4 in A behaald.
Lange tijd leek dit het hoogst haalbare, tot we in Seizoen 52 een vele sterker team bij elkaar hadden. We behaalden toen een linierating van 152 en hebben de ene pechmatch na de andere gehad en uiteindelijk zijn we terug naar B afgezakt.
Mijn doel was dan om in S54 te schitteren en hier is dan ook naar gewerkt. Met als resultaat een schitterende 3e plek. Voor het seizoen zette iedereen ons op een 7e of 8e plek (zie forum), maar het geloof in eigen kunnen was groot (Sexy Kote heeft me nog wat extra geprikkeld met z'n opmerking) en bij deze een mooie en dikke fuck you aan al degene die het verdienen
.
3e in A, voor sommigen stelt het misschien niets voor, maar voor mij is dit een schitterend resultaat. Ik ben er zeer tevreden mee !
Gezien de ploegen in A was 3e het hoogst haalbare... De kampioen en vice-kamioen lagen voor mij al van bij de start van het seizoen vast.
En nu... nu gaan we feesten... Net zoals we die 6e september gedaan hebben toen we met 2-1 verdiend wonnen van de huidige kampioen...
BRAZIIIIIL.... la la la la la la la laaaaaa...

Alle 3 de Belgen blijven in A, er zakken 5 Tsjechen af er komen wat Hollanders bij... Mmm da laatste is niet zo positief. LOL !

Eerst en vooral felicitaties aan Damned met een beresterk seizoen.
Volgend Ben die op een bepaald moment wat pech heeft gekend en zo Damned moest laten gaan. Ik denk dat de kampioen voor S55 al voor 90% vastligt... Ben, verkoop deze keer uw spelers NIET he ! Tis tijd om geschiedenis te schrijven.
Verder ook m'n felicitaties aan Rohalt die er op een FAIRE manier is ingebleven.
@The Last Mohycan : Thanks for the close battle for 3rd place... it's understandable that you dropped yesterday's match to save some money as you were certain you couldn't move up to place 3, althought you NEVER know... If I would miss a penalty (look at Rohalt last week, look at ACS today), I would draw or lose and you could become number 3.
En last but not least... Een dikke proficiat aan... mijn ploeg

41 seizoenen geleden begonnen met de ambitie om ooit in D of C te geraken.
We hebben toen plek 4 in A behaald.
Lange tijd leek dit het hoogst haalbare, tot we in Seizoen 52 een vele sterker team bij elkaar hadden. We behaalden toen een linierating van 152 en hebben de ene pechmatch na de andere gehad en uiteindelijk zijn we terug naar B afgezakt.
Mijn doel was dan om in S54 te schitteren en hier is dan ook naar gewerkt. Met als resultaat een schitterende 3e plek. Voor het seizoen zette iedereen ons op een 7e of 8e plek (zie forum), maar het geloof in eigen kunnen was groot (Sexy Kote heeft me nog wat extra geprikkeld met z'n opmerking) en bij deze een mooie en dikke fuck you aan al degene die het verdienen

3e in A, voor sommigen stelt het misschien niets voor, maar voor mij is dit een schitterend resultaat. Ik ben er zeer tevreden mee !
Gezien de ploegen in A was 3e het hoogst haalbare... De kampioen en vice-kamioen lagen voor mij al van bij de start van het seizoen vast.
En nu... nu gaan we feesten... Net zoals we die 6e september gedaan hebben toen we met 2-1 verdiend wonnen van de huidige kampioen...
BRAZIIIIIL.... la la la la la la la laaaaaa...
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Bedankt voor de mooie woordenapology240 wrote: ...

Het eindigde vrij. Ik voordat het seizoen geteld dat ik zal vechten om hen te redden en uiteindelijk uit de 4e plaats. Voor mij fantastische locatie! Voor de laatste ronde was min of meer duidelijk dat ritme Hash Rohatsko. Ja, je hebt gelijk, hij raakte Random ... maar ik geloofde het niet!
Super seizoen.
Manager: Milko
Team: The Last Mohycan
Team: The Last Mohycan
-
Allez zo stiekem onder ons, Belgen én intussen ook Nederlanders.... 
Wat zijn de doelstellingen voor volgend seizoen? Spelen jullie beker of niet? Transferplannen? Wat verwachten jullie van de tegenstanders?

Wat zijn de doelstellingen voor volgend seizoen? Spelen jullie beker of niet? Transferplannen? Wat verwachten jullie van de tegenstanders?
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Ik reken mezelf opnieuw als een degradatiekandidaat.
De andere Belgen/Nederlanders blijven er mooi in.
Wie hervormt, degradeert.
Wie zich niet meer interesseert (zoals SPC Tsjech Tigers dit seizoen), degradeert ook.
Andere kandidaten voor degradatie Inter Bytom, Olymp en misschien ook wel Surtream (die vastgeroest was in de B3, een beetje een totema baka van de B3).
Voor top-plaatsen :
Ray Ben zijn team tegen Damned United. Met lichte voorkeur voor Damned United. Waarom? Tegen Damned United verkiezen veel ploegen om zich te sparen, waardoor hij vaak al punten cadeau krijgt). Ray Bens team moet volgens mij zware druk verwachten van Belgisch/Nederlandse ploegen alsook van de andere landen, waardoor hij steeds top moet zijn.
Daaronder zie ik dan Remedy en NOUMICI sterk presteren. Daaronder valt dan FC Steenkist en William SoccerBoys met RiverPlate.
FC Steenkist kan het ook zwaar krijgen als het spelschema hem ongunstig gezind is.
De rest van de ploegen blijft in de top 10.
De andere Belgen/Nederlanders blijven er mooi in.
Wie hervormt, degradeert.
Wie zich niet meer interesseert (zoals SPC Tsjech Tigers dit seizoen), degradeert ook.
Andere kandidaten voor degradatie Inter Bytom, Olymp en misschien ook wel Surtream (die vastgeroest was in de B3, een beetje een totema baka van de B3).
Voor top-plaatsen :
Ray Ben zijn team tegen Damned United. Met lichte voorkeur voor Damned United. Waarom? Tegen Damned United verkiezen veel ploegen om zich te sparen, waardoor hij vaak al punten cadeau krijgt). Ray Bens team moet volgens mij zware druk verwachten van Belgisch/Nederlandse ploegen alsook van de andere landen, waardoor hij steeds top moet zijn.
Daaronder zie ik dan Remedy en NOUMICI sterk presteren. Daaronder valt dan FC Steenkist en William SoccerBoys met RiverPlate.
FC Steenkist kan het ook zwaar krijgen als het spelschema hem ongunstig gezind is.
De rest van de ploegen blijft in de top 10.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
- Team President
Wel erg vroeg, maar dan toch alvast een voorlopige voorspelling:
1 Damned United - Hoop echt op Ben, maar denk toch dat Damned nog net iets te sterk zal zijn.
2. Traxtorm Hardcore - Zal in de nek van Damned hijgen, maar zal net te kort komen vrees ik. (sorry Ben)
3. FC Remedy - Zal minimaal 3e worden, maar sluit een kampioenschap ook niet uit.
4. The William Soccer Boys - Prachtige selectie, maar er zal een duidelijke top-3 plaatsvinden. Maar wel weer 'best-of-the-rest'.
5. FK Hash Rohatsko- Gaat het weer ouderwets goed doen.
6. ŇOUMÍCI - Zou nog hoger kunnen eindigen met dat materiaal, maar had dit seizoen ook wat schoonheidsfoutjes.
7. Mccgrady City Football team - Lijkt nog wel een degelijk seizoentje er uit te gaan slepen.
8. The Last Mohycan - Zal een stapje terug doen, maar blijft een stabiele middenmoter.
9. Fc Steenkist - Zal moeten proberen z.s.m. een kloofje op te bouwen met plek 11, want vrees degradatie.
10. Rogiboys - Heeft meer kwaliteit als mijn ploeg volgens spinfo, maar Rohalt hoort gewoon op plaats 10.
11. RiverPlate - Erg lastig om de 11e plek in te vullen, eigenlijk ook zonder echt reden, want Riverplate heeft een jong goed team tot zijn beschikking. Maar denk dat hij ook weer vol voor de beker zal gaan.
12. Šutrteam - Zal te weinig punten pakken tegen de grote ploegen.
13. Olymp - Denk dat de promovendi uit B.1 te kort komen in de A.
14. Inter Bytom - Zie hem al wat transfers doen, dus denk dat Inter Bytom geen hoge ogen gaat gooien.
15. SAMPDORIQ - Ziet ernaar uit dat hij gaat reoganiseren.
16. Fotbal Club Botosani - Idem.
Mits Damned er vol voor gaat, staat de top 3 zo goed als vast. Het wordt een brede middenmoot tussen plek 4-11. Plek 12 t/m 16 lijken ploegen met minder kwaliteit, of ploegen die gaan hervormen.
1 Damned United - Hoop echt op Ben, maar denk toch dat Damned nog net iets te sterk zal zijn.
2. Traxtorm Hardcore - Zal in de nek van Damned hijgen, maar zal net te kort komen vrees ik. (sorry Ben)
3. FC Remedy - Zal minimaal 3e worden, maar sluit een kampioenschap ook niet uit.
4. The William Soccer Boys - Prachtige selectie, maar er zal een duidelijke top-3 plaatsvinden. Maar wel weer 'best-of-the-rest'.
5. FK Hash Rohatsko- Gaat het weer ouderwets goed doen.
6. ŇOUMÍCI - Zou nog hoger kunnen eindigen met dat materiaal, maar had dit seizoen ook wat schoonheidsfoutjes.
7. Mccgrady City Football team - Lijkt nog wel een degelijk seizoentje er uit te gaan slepen.
8. The Last Mohycan - Zal een stapje terug doen, maar blijft een stabiele middenmoter.
9. Fc Steenkist - Zal moeten proberen z.s.m. een kloofje op te bouwen met plek 11, want vrees degradatie.
10. Rogiboys - Heeft meer kwaliteit als mijn ploeg volgens spinfo, maar Rohalt hoort gewoon op plaats 10.

11. RiverPlate - Erg lastig om de 11e plek in te vullen, eigenlijk ook zonder echt reden, want Riverplate heeft een jong goed team tot zijn beschikking. Maar denk dat hij ook weer vol voor de beker zal gaan.
12. Šutrteam - Zal te weinig punten pakken tegen de grote ploegen.
13. Olymp - Denk dat de promovendi uit B.1 te kort komen in de A.
14. Inter Bytom - Zie hem al wat transfers doen, dus denk dat Inter Bytom geen hoge ogen gaat gooien.
15. SAMPDORIQ - Ziet ernaar uit dat hij gaat reoganiseren.
16. Fotbal Club Botosani - Idem.
Mits Damned er vol voor gaat, staat de top 3 zo goed als vast. Het wordt een brede middenmoot tussen plek 4-11. Plek 12 t/m 16 lijken ploegen met minder kwaliteit, of ploegen die gaan hervormen.
Trotse manager van FC Steenkist
-
Bij mijn pronostiek van vorig seizoen had ik TWSB (zoals Apology al aangaf ook) en TLM veel te zwak ingeschat...
Voor dit seizoen is Damned nog steeds mijn nummer 1. Hij heeft BP's als geen ander al worden wel redelijk veel topspelers 31 over een paar weken. Hij zal dat voelen maar ik denk dat hij wel weet hoe hij dit kan opvangen. Hij heeft immers nog kwaliteit genoeg over.
Daarom mijn prono:
1 Damned United
2 Traxtorm Hardcore (kleiner verschil met Damned dan vorig jaar)
3 FC Remedy (heeft wel een groot voordeel dat zijn spelers zo jong zijn)
Plaats 4 -7:
NOUMICI
The Williams Soccer Boys
The Last Mohycan
Mccgrady City Football Club
Plaats 8-10:
RiverPlate
Hash Rohatsko
Rogiboys
FC Steenkist
Voor dit seizoen is Damned nog steeds mijn nummer 1. Hij heeft BP's als geen ander al worden wel redelijk veel topspelers 31 over een paar weken. Hij zal dat voelen maar ik denk dat hij wel weet hoe hij dit kan opvangen. Hij heeft immers nog kwaliteit genoeg over.
Daarom mijn prono:
1 Damned United
2 Traxtorm Hardcore (kleiner verschil met Damned dan vorig jaar)
3 FC Remedy (heeft wel een groot voordeel dat zijn spelers zo jong zijn)
Plaats 4 -7:
NOUMICI
The Williams Soccer Boys
The Last Mohycan
Mccgrady City Football Club
Plaats 8-10:
RiverPlate
Hash Rohatsko
Rogiboys
FC Steenkist

-
1. Traxtorm Hardcore - Goede manager, goed team, zal in de tweede helft van het seizoen het (kleine) verschil gaan maken.
2. Damned United - In de loop van het seizoen gaat Damned echt een leeftijdsprobleem krijgen. Vooral op dinsdag en vrijdag kan Damned punten gaan laten liggen. Ik hoop echter wel dat zijn tegenstanders daar ook in geloven, want afgelopen seizoen hebben de tegenstanders van Damned het té vaak laten lopen.
3. ŇOUMÍCI - Is even goed als ik, maar heeft afgelopen seizoen een paar keer de random tegen gehad. Het zal close worden om de dede plaats.
4. FC Remedy - Mijn spelers moeten nog veel spelen om de ervaring naar 100% te brengen. Om die reden zal ik dit seizoen nog veel Vr's spelen, alsook de beker. Dit zal mij ongetwijfeld punten gaan kosten, maar uiteraard gaan we elke wedstrijd voor het maximaal haalbare
5. The William Soccer Boys - Vind ik beter dan TLM en RiverPlate.
6. RiverPlate - Mooie jonge ploeg. Afgelopen seizoen te laag geëindigd!
7. The Last Mohycan - Speelt mee om de 5e plek, maar zal dit seizoen zijn meerdere moeten erkennen in TWSB en RiverPlate.
8. FK Hash Rohatsko- Zal zich nog een 2 a 3 seizoenen in A kunnen handhaven met zijn alom geprezen en bewezen 'Sparta Style'
9. Fc Steenkist - Zal normaal gezien moeten strijden om degradatie, maar is een erg goed manager.
10. Rogiboys - Gaat met Mccgrady om de 10e plek spelen, maar heeft ietsje minder last van leeftijden en zal daarom nét boven Mccgrady blijven en er wederom een jaartje aan plakken.
11. Mccgrady City Football team - Zal vol de strijd aan gaan om behoud, maar gaat in de loop van het seizoen een leeftijdsprobleem krijgen, dus zal nét te kort komen.
12. Šutrteam - Ploeg komt simpelweg kwaliteit te kort. Alleen bij wat extra hervormers is er kansje dat hij zich gaat handhaven.
13. Olymp - Komt kwaliteit te kort voor de A. Heeft wel geld om zich gedurende het seizoen te versterken, maar ik ben bang dat ie daar te laat mee gaat zijn.
14. Inter Bytom - Zal het seizoen aanvangen met een teamspirit van <50% en zal door de beroerde seizoensstart na een ca. 10 wedstrijden de handdoek gooien.
15. SAMPDORIQ - Hervorming, maar zal ook 16e kunnen worden.
16. Fotbal Club Botosani - Hervorming, maar zal ook 15e kunnen worden.
Oftewel: Alle 5 forummers handhaven zich!
2. Damned United - In de loop van het seizoen gaat Damned echt een leeftijdsprobleem krijgen. Vooral op dinsdag en vrijdag kan Damned punten gaan laten liggen. Ik hoop echter wel dat zijn tegenstanders daar ook in geloven, want afgelopen seizoen hebben de tegenstanders van Damned het té vaak laten lopen.
3. ŇOUMÍCI - Is even goed als ik, maar heeft afgelopen seizoen een paar keer de random tegen gehad. Het zal close worden om de dede plaats.
4. FC Remedy - Mijn spelers moeten nog veel spelen om de ervaring naar 100% te brengen. Om die reden zal ik dit seizoen nog veel Vr's spelen, alsook de beker. Dit zal mij ongetwijfeld punten gaan kosten, maar uiteraard gaan we elke wedstrijd voor het maximaal haalbare

5. The William Soccer Boys - Vind ik beter dan TLM en RiverPlate.
6. RiverPlate - Mooie jonge ploeg. Afgelopen seizoen te laag geëindigd!
7. The Last Mohycan - Speelt mee om de 5e plek, maar zal dit seizoen zijn meerdere moeten erkennen in TWSB en RiverPlate.
8. FK Hash Rohatsko- Zal zich nog een 2 a 3 seizoenen in A kunnen handhaven met zijn alom geprezen en bewezen 'Sparta Style'

9. Fc Steenkist - Zal normaal gezien moeten strijden om degradatie, maar is een erg goed manager.
10. Rogiboys - Gaat met Mccgrady om de 10e plek spelen, maar heeft ietsje minder last van leeftijden en zal daarom nét boven Mccgrady blijven en er wederom een jaartje aan plakken.
11. Mccgrady City Football team - Zal vol de strijd aan gaan om behoud, maar gaat in de loop van het seizoen een leeftijdsprobleem krijgen, dus zal nét te kort komen.
12. Šutrteam - Ploeg komt simpelweg kwaliteit te kort. Alleen bij wat extra hervormers is er kansje dat hij zich gaat handhaven.
13. Olymp - Komt kwaliteit te kort voor de A. Heeft wel geld om zich gedurende het seizoen te versterken, maar ik ben bang dat ie daar te laat mee gaat zijn.
14. Inter Bytom - Zal het seizoen aanvangen met een teamspirit van <50% en zal door de beroerde seizoensstart na een ca. 10 wedstrijden de handdoek gooien.
15. SAMPDORIQ - Hervorming, maar zal ook 16e kunnen worden.
16. Fotbal Club Botosani - Hervorming, maar zal ook 15e kunnen worden.
Oftewel: Alle 5 forummers handhaven zich!

-
Laatste speler gekocht. Nog 1 seizoen knallen en dan hervormen we weer. Hopelijk kunnen we dit seizoen nog wat sparen zodat we minder moeten handelen 
Alvast succes aan iedereen maar vooral aan de Belgen en de Nederlanders

Stiekem vind je hervormen veel leuker dan in A spelen, of heb ik dat mis?FC The White Caps wrote:Laatste speler gekocht. Nog 1 seizoen knallen en dan hervormen we weer. Hopelijk kunnen we dit seizoen nog wat sparen zodat we minder moeten handelen

Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
-
Niet meer9jantje9 wrote:Stiekem vind je hervormen veel leuker dan in A spelen, of heb ik dat mis?FC The White Caps wrote:Laatste speler gekocht. Nog 1 seizoen knallen en dan hervormen we weer. Hopelijk kunnen we dit seizoen nog wat sparen zodat we minder moeten handelen

-
Week 1 tegen NOUMICI, Rogiboys, Sutrteam en RiverPlate... Niet gemakkelijk.