Ook niet gemakkelijk voor je tegenstandersFC The White Caps wrote:Week 1 tegen NOUMICI, Rogiboys, Sutrteam en RiverPlate... Niet gemakkelijk.

Moderator: Moderator
Ook niet gemakkelijk voor je tegenstandersFC The White Caps wrote:Week 1 tegen NOUMICI, Rogiboys, Sutrteam en RiverPlate... Niet gemakkelijk.
Dat zijn niet mijn zorgenremedy73 wrote:Ook niet gemakkelijk voor je tegenstandersFC The White Caps wrote:Week 1 tegen NOUMICI, Rogiboys, Sutrteam en RiverPlate... Niet gemakkelijk.
Misschien is Damned dan inmiddels al aan het hervormen en ben ik al kansloos voor de titel....rohalt wrote:Gelukkig zijn mijn laatste 2 matchen van de competitie tegen haalbare kaarten : FC Remedy en Damned United.
Wie was de scheids ? Nzolo ?rohalt wrote:Zoals verwacht verloren. Kon enkel op wat random rekenen om eventueel een draw of meer uit de brand te slepen als ik full agressief ging. Dat ik daarbij 3 indirecte rode kaarten krijg, is eigenlijk wel wat overdreven.
Net als vorig jaar starten we thuis direct tegen een titelfavoriet. Vorig jaar gelijkspel tegen Ben (beetje onterrecht toen), maar nu 150-150 op een openingsspeeldag... Mooi resultaat !remedy73 wrote:We beginnen met een 150-er in een uitwedstrijd tegen The Williams Soccer Boys. Het bleek voldoende voor ons eerste punt.
TS was 87%FC The White Caps wrote:Mijn linieratingrecord is 152 en remedy haalt vandaag uit 150 met 90 ts. Zegt genoeg.