Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
we hebben de degradatietopper tegen de rocches gewonnen met 4-2 zo hebben wij alle 2 29 punten maar hij staat op 10De plaats omdat hij 1 match meer heeft gewonne
matchen voor ons deze week
Bohemians 1905 - Brugge 1991
Rouches9 - Lombard Nesebar
brugge 1991 - Celtic 85
Rouches9 - Real Schalbroek
donderdag is rouches zkr van de winst want hij mag tegen de laatste en ikmag donderdag tegen de 14DE maar kheb wa fitheidsproblemen en geschorste dus ja we hopen zkr op een punt
vrijdag hebben we het alle 2 wat moeilijker hij mag tegen real schalbroek spelen en ik moet thuis tegen celtic 85
hopelijk pak ik een puntje tegen celtic

matchen voor ons deze week
Bohemians 1905 - Brugge 1991
Rouches9 - Lombard Nesebar
brugge 1991 - Celtic 85
Rouches9 - Real Schalbroek
donderdag is rouches zkr van de winst want hij mag tegen de laatste en ikmag donderdag tegen de 14DE maar kheb wa fitheidsproblemen en geschorste dus ja we hopen zkr op een punt

vrijdag hebben we het alle 2 wat moeilijker hij mag tegen real schalbroek spelen en ik moet thuis tegen celtic 85

Vannacht 2-3 verloren tegen leider Slavia. Speelde zonder LB en LF door kwetsuur en schorsing niemand beschikbaar, tenzij jeugdspeler.mr charlie wrote:hier thuisvoordeel,poesken wrote:Heeft iemand hier verklaring voor hoe het komt dat mijn team zo slecht voor de dag komt op verplaatsing? Moet ik meer verdedigend spelen op verplaatsing of wat.
Deze nacht was ik 5% agressiever, algemeen waren mijn pb's beter dan mijn tegenstander en toch ben ik 1% minder qua lineratings.
Iemand een verklaring, ik wil steeds bijleren.
Xarrow
Xarrows'Guerriero
je speelde iets agressiever, (idd 5%)
maar zoveel beter waren je ratings niet
gemiddeld over de elf had jij 69,36
en je tegenstader 69,27.
(snelle calc. - foutje is mogelijk.)
~ Mr charlie
Nochtans gelijke ratings 137-137, dus normaal gezien zou ik kans maken met thuisvoordeel, maar blijkbaar werkt het deze keer niet.
Hierdoor zal het seizoen wellicht op een negatieve noot eindigen met een derde plaats. het was een kloteseizoen met andere woorden. 1 wedstrijd pakten we onverdiend punten, tegen SAT. De andere wedstrijden met gelijke ratings verloren we, we waren zelfs 1 wedstrijd 1% beter en verloren toch. Kl*te!!!
Xarrow
Xarrows'Guerriero
-
Laatste dagen in C. De verjonging is voorlopig nog niet voorbij, dus het zal nog wel even duren voordat we weer terug kunnen keren.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

gewonnen in een zware topmatch tegen purple white
maarliefst 137 tegen 140 in linieratings,denk da dees de zwaartse match was van onze reeks???
in ieder geval als ik morgen win ben ik voor de 2e keer kampioen in C
en al 3opeenvolgende keer kampioen
en wss nog eens een topschutter erbij...
grtz jarnovic
maarliefst 137 tegen 140 in linieratings,denk da dees de zwaartse match was van onze reeks???
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
-
Nu al proficiat met de titel, dit laat je niet meer liggenjarnovic wrote:gewonnen in een zware topmatch tegen purple white
grtz jarnovic

merci, er moet idd al veel foutlopen om de titel te ontlopen.purple_white wrote:Nu al proficiat met de titel, dit laat je niet meer liggenjarnovic wrote:gewonnen in een zware topmatch tegen purple white
grtz jarnovic. En zeker met uw overwinning van vandemorgen
, ik heb het u zo moeilijk mogenlijk gemaakt. Maar dat was zelfs niet goed genoeg
. Ik heb zelfs mn linierating verbroken... ik zat aan 136. Nu heb ik dus 137 gehaald. Met deze linieratings win ik tegen minstens 13 van de 16 ploegen... maarja jij bent dus duidelijk te sterk voor C.8
maja met de random kan je nooit weten e
de supporters hebben wel alles al klaargemaakt voor het kampioenenfeest

die 140 is het hoogste wat ik dit seizoen in competitie heb gehaald
mijn record is 142, tussen de 2 seizoenen in
grtz
fc jumptown/darco
-
het wordt de middenmoot voor ons
net zoals vorig seizoen trouwens, maar toen was het wel na een heuse terugronde.
nu haalde celtic de laatste 2 weken mooi punten binnen. ik had het wrs niet echt beter gedaan en bovendien primeerden de VrB's.
nog 2 wedstrijden, maar we beginnen al met de zoektocht naar nieuwe spelers voor volgend seizoen

net zoals vorig seizoen trouwens, maar toen was het wel na een heuse terugronde.
nu haalde celtic de laatste 2 weken mooi punten binnen. ik had het wrs niet echt beter gedaan en bovendien primeerden de VrB's.
nog 2 wedstrijden, maar we beginnen al met de zoektocht naar nieuwe spelers voor volgend seizoen

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Heb vanmorgen nog weten te winnen tegen Presidents, die, denk ik, zijn B-team op het veld stuurde. Maar ik zit eigenlijk zonder CF, alleen Benson is er nog, maar die geraakt niet fit voor donderdag. Hem wil ik trouwens houden voor een vr bekermatch. Jammer, plaats 5 lag in het verschiet.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85