Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Team President
Re: Divisie D
Spannende wedstrijd waar in de slotminuut de 3-4 op het bord gezet werd,verdiende overwinning want we waren uiteindelijk toch 6% beter 

Competitiewedstrijd verloren en hierdoor 8p achterstand om 2de.... promotie is plots heeeeel ver weg. 

Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
-
- Member of the Soccer Project Association
Nieuw linieratingrecord: 144
Wat zit ik hier toch in D te sukkelen...
Wat zit ik hier toch in D te sukkelen...
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
-
Vandaag wonderbaarlijk gemakkelijk met 1-4 gewonnen met 114-139 ratings. Blijkbaar zitten sommige ploegen zich te sparen om dan tegen onderlinge concurrenten hard toe te slagen om zo het behoud te verzekeren.
Spijtig genoeg hebben de dino's vandaag gewonnen. Het liefst van al zou ik met hun willen promoveren maar dat gaat nu wel zeer moeilijk worden. Zeker als ge de kalender van Orheblo bekijkt. Ik zie voor de dino's, maar 1 oplossing en dat is dat wij donderdag Orheblo verslagen, Orheblo volgende week dinsdag punten laat liggen bij klak, om dan vervolgens Orheblo op de laatste speeldag te verslagen. De dino's moeten dan wel nu al hun overgebleven wedstrijden winnen, waaronder dus ook tegen ons.
Spijtig genoeg hebben de dino's vandaag gewonnen. Het liefst van al zou ik met hun willen promoveren maar dat gaat nu wel zeer moeilijk worden. Zeker als ge de kalender van Orheblo bekijkt. Ik zie voor de dino's, maar 1 oplossing en dat is dat wij donderdag Orheblo verslagen, Orheblo volgende week dinsdag punten laat liggen bij klak, om dan vervolgens Orheblo op de laatste speeldag te verslagen. De dino's moeten dan wel nu al hun overgebleven wedstrijden winnen, waaronder dus ook tegen ons.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Tja, inderdaad, het zal zeer zwaar zijn maar vergeet de wedstrijd van morgen ook niet. Ohreblo moet naar het stadion van Tioted en is niet te onderschatten. Komt van onderaan het klassement en aan een comeback bezig. Hij kan zo 135-137 uit zijn mouw schudden. Als Ohreblo daar al punten kan verliezen en donderdag tegen jou... Mijn kansen op promotie zijn sterk verkleint maar ik geef het nu nog niet helemaal op.Glen DV wrote:Vandaag wonderbaarlijk gemakkelijk met 1-4 gewonnen met 114-139 ratings. Blijkbaar zitten sommige ploegen zich te sparen om dan tegen onderlinge concurrenten hard toe te slagen om zo het behoud te verzekeren.
Spijtig genoeg hebben de dino's vandaag gewonnen verloren. Het liefst van al zou ik met hun willen promoveren maar dat gaat nu wel zeer moeilijk worden. Zeker als ge de kalender van Orheblo bekijkt. Ik zie voor de dino's, maar 1 oplossing en dat is dat wij donderdag Orheblo verslagen, Orheblo volgende week dinsdag punten laat liggen bij klak, om dan vervolgens Orheblo op de laatste speeldag te verslagen. De dino's moeten dan wel nu al hun overgebleven wedstrijden winnen, waaronder dus ook tegen ons.
-
@dino: blijkbaar was ik te fel in mijn winningmooth dat ik gewonnen er nog voor zette 

We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
't is u allang vergeven...Glen DV wrote:@dino: blijkbaar was ik te fel in mijn winningmooth dat ik gewonnen er nog voor zette
Maar ik geef me nog niet gewonnen hoor; Na donderdag weet ik al veel meer.
-
- Team President
6-1 gewonnen tegen de 'rode lantaarn'
De leider won ook zijn wedstrijd en zo blijft het verschil 2 punten

De leider won ook zijn wedstrijd en zo blijft het verschil 2 punten
-
men B-team was 1% beter. helaas net niet genoeg en dus een gelijkspel. het blijft strijden tot het einde zo 

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Gewonnen. We blijven zo op 8 punten steken van de nummer 2...
Malinwa heeft een prachtresultaat neergezet: 140 linieratings met 90 % agressie... en dat voor een dinsdag. Knap werk.
Ohreblo die op de tweede plaats staat doet net hetzelfde.
Malinwa heeft een prachtresultaat neergezet: 140 linieratings met 90 % agressie... en dat voor een dinsdag. Knap werk.

-
met een mix van A en B-spelers waren we vandaag wel sterker
plaats 1 blijft voorlopig zo voor ons

plaats 1 blijft voorlopig zo voor ons
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
- Team President
In een uitwedstrijd vandaag 3% beter (132-135) maar we kwamen niet verder dan een gelijkspel 2-2
Zo is het verschil met de leider terug 4 punten en gezien ons en zijn progamma gaan we die kloof niet meer kunnen dichten,ook hebben we donderdag geen LB ter beschikking in een toch wel lastige wedstrijd
Onze 2e plaats is zo goed als zeker met 13 punten voor op de nr 3
Zo is het verschil met de leider terug 4 punten en gezien ons en zijn progamma gaan we die kloof niet meer kunnen dichten,ook hebben we donderdag geen LB ter beschikking in een toch wel lastige wedstrijd

Onze 2e plaats is zo goed als zeker met 13 punten voor op de nr 3

verloren tegen nr. 3
, hierdoor gezakt naar plaats 3 met 2 punten achter op nr.2, nu hopen dat nr.2 punten laat liggen

Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
-
Thxdino_001 wrote:Gewonnen. We blijven zo op 8 punten steken van de nummer 2...

Vandaag 5-3 gewonnen en de nieuwe CF die broodnodig was, deed waar hij voor gekomen is en pikte al zijn eerste goaltje mee. Nu hopen we tot donderdag geen ongelukken doen en we de competitie in ons voordeel kunnen leggen. Met winst hebben we dan een surplusje en met een gelijkspel is er nog niets verloren, maar blijft het spannend. Verlies is echt uit den boze.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
1-2 gewonnen met ratings 123-132 waarbij ik dan nog 2 gele kaarten krijg aangesmeerd met een totale agressie van nog geen 180... maar goed, heeft gelukkig geen invloed op de uitslag.
Wat wel invloed heeft is het spijtige verlies van Malinwa tegen Ohreblo. Zo worden hun plaatsen gewisseld en komt Ohreblo onverwachts aan de leiding...
2-1 in het voordeel van Ohreblo met ratings 143-139, van een topwedstrijd gesproken. Ohreblo heeft wel meer risico genomen met een totale agressie van 192.
Dat er geen 2 belgische ploegen promoveren uit onze competitie wordt nu wel duidelijk. Met nog 4 wedstrijden wordt Ohreblo onbereikbaar met 8p voorsprong, Malinwa heeft er 6.
Wat wel invloed heeft is het spijtige verlies van Malinwa tegen Ohreblo. Zo worden hun plaatsen gewisseld en komt Ohreblo onverwachts aan de leiding...
2-1 in het voordeel van Ohreblo met ratings 143-139, van een topwedstrijd gesproken. Ohreblo heeft wel meer risico genomen met een totale agressie van 192.
Dat er geen 2 belgische ploegen promoveren uit onze competitie wordt nu wel duidelijk. Met nog 4 wedstrijden wordt Ohreblo onbereikbaar met 8p voorsprong, Malinwa heeft er 6.