Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

N.V.C.
Team President

Re: Divisie D

Post by N.V.C. »

In D.5 is het al zeker hoe de top 5 eruit zal zien. Ik won met 0-7 omdat mijn tegenstander het liet schieten en nr.3 verloor van nr.6 en hierdoor ben ik zeker van promotie :D
De Stand:
1 Cetatea Rapid 74 29 24 2 3 116 48 +68
2 N.V.C. 70 29 22 4 3 76 14 +62
3 Nora 66 29 22 0 7 75 23 +52
4 FC XeNoM 60 29 19 3 7 100 38 +62
5 FC Kopa 54 29 17 3 9 73 32 +41
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Glen DV
Member of the Soccer Project Association

Post by Glen DV »

Doordat de dino's niet met hun beste elftal aantraden, hebben we ze gemakkelijk kunnen verslaan met 2-6. We waren wel iets te enthousiast en dit resulteerde dan in een spijtige rode kaart. Doordat Orheblo dan nog eens punten verloor tegen klak, staan we terug onverwachts eerste en hebben we de titel weer in eigen handen. Voor de titel te verzekeren zullen we wel datzelfde klak op de laatste speeldag moeten verslagen of op zijn minst even goed doen als Orheblo tegen de dino's. Het zal een allerminst gemakkelijke wedstrijd worden tegen klak, aangezien zij er nog voluit voor gaan ondanks het feit dat ze niks meer te winnen of verliezen hebben. Op zich heel sportief, maar daar komen wij natuurlijk niet verder mee. Voorts zouden we ons nog graag morgen willen kwalificeren voor de 10de ronde van de SP-beker.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
el stino

Post by el stino »

T-man wrote:
el stino wrote:men team stond enorm scherp. duidelijke ratings van 143 :D

gelijkspel :roll:

echt stom, anders had ik wat speling. ik hoop dat de random in de laatste 2 wedstrijden wel uitblijft...
Gij hed dit seizoen toch al wa sjans gehad eh kerel !!
Ik bedoel dan qua puntenverlies eh, as gij verliest (of gelijk speelt) uw tegenstander(s) ook :P
daar is vandaag dan toch verandering in gekomen :P

ik ontsla speciaal mijn coach om de moralen perfect op 100% te hebben. blijkbaar heeft dit niet geholpen want sommige spelers speelden echt ondermaats :?

en waarom mijn tegenstander die zeker is van degradatie ineens een 140 moet halen? (ikke 138 uit)
gelijkspel (alweer, het 9e van het seizoen :lol: :( ) verlies ik mijn eerste plaats.
donderdag gaat de nummer 1 geen steek laten vallen, dus we zullen er ons maar bij neerleggen en alsnog voor de 3e plaats gaan en een extra seizoentje in D.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
lessius

Post by lessius »

Vandaag het behoud kunnen veiligstellen, een grote 'oef' is op zijn plaats.
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

Ook vandaag wisten we weer onze wedstrijd te winnen,1-0 :D
De laatste wedstrijd gaan we er ook nog vol voor en zo proberen om de enigste ploeg in de reeks te zijn met 0 verloren wedstrijden :twisted:
De top 5 in D.6
Pos Naam P T W G V + - +/-
1 KFC Izegem 1981 77 29 25 2 2 84 33 +51
2 De Vlammers 73 29 22 7 0 86 34 +52
3 Fc ex-lierde 56 29 17 5 7 79 39 +40
4 mgladbach 56 29 17 5 7 74 35 +39
5 Kindred Eternals 56 29 17 5 7 76 46 +30
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
Krikkers

Post by Krikkers »

Op 2 punten van promotie geëindigd :(
Image
Glen DV

Post by Glen DV »

De champagnekurken vlogen vandaag langs alle kanten Voor de kazerne tijdens de kampioensviering na de winst tegen klak met 1-0 en 137-130 ratings. We zijn vooral blij dat we het zelf konden afmaken en niet hoefde te speculeren op het resultaat tussen Orheblo en de dino's. Deze wedstrijd eindigde op een 2-2 gelijkspel maar er zat zelfs meer in voor de dino's. Spijtig zien ze zo hun 3de plek verloren gaan.

Seizoen 26 was voor Malinwa United een topseizoen dat bekroond werd met een titel, de 9de ronde in de beker (waar zelfs mits geluk veel meer in had gezeten) en de top 3 van de topschutters.

Zo gaan we weer een stapje hoger en een nieuwe uitdaging te gemoet. Volgend seizoen zullen we ons dan ook vooral viseren op het behoud en alles wat meer is is mooi meegenomen.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

Onze laatste wedstrijd in schoonheid afgesloten met 2-3 winst,met linies van 133-139 :D
We kunnen terugblikken op een geslaagd seizoen waarin we geen enkele wedstrijd verloren,wel 7 keer gelijk speelden,en even zag het er naar uit dat we voor de tittel konden gaan maar KFC Izegem 1981 bleek net dat ietsje beter te zijn en is dus de terechte kampioen in D.6
Volgend seizoen gaan we voor de eerste keer aantreden in de C reeks (C.2) 8)
Daarom zijn ook de werken aan ons stadion al gestart zodat wij bij het begin van het seizoen 18000 man kunnen verwelkomen :D
N.V.C.
Team President

Post by N.V.C. »

roelie3417 wrote:Onze laatste wedstrijd in schoonheid afgesloten met 2-3 winst,met linies van 133-139 :D
We kunnen terugblikken op een geslaagd seizoen waarin we geen enkele wedstrijd verloren,wel 7 keer gelijk speelden,en even zag het er naar uit dat we voor de tittel konden gaan maar KFC Izegem 1981 bleek net dat ietsje beter te zijn en is dus de terechte kampioen in D.6
Daarom zijn ook de werken aan ons stadion al gestart zodat wij bij het begin van het seizoen 18000 man kunnen verwelkomen :D
Ook onze laatste wedstrijd winnend afgesloten met 2-1, en dus zullen wij ook promoveren naar C.2 waar wij ook voor het eerst aantreden en zullen we roelie3417 tegenkomen, veel succes volgend seizoen :wink:
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

N.V.C. wrote:
roelie3417 wrote:Onze laatste wedstrijd in schoonheid afgesloten met 2-3 winst,met linies van 133-139 :D
Ook onze laatste wedstrijd winnend afgesloten met 2-1, en dus zullen wij ook promoveren naar C.2 waar wij ook voor het eerst aantreden en zullen we roelie3417 tegenkomen, veel succes volgend seizoen :wink:
Knappe prestatie,ook veel succes voor jou :wink:
Prince88

Post by Prince88 »

Een keer bij de dino's in de reeks, weliswaar niet competitief, maar toch altijd leuk :)
Prince88, proud manager of Fresh
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Prince88 wrote:Een keer bij de dino's in de reeks, weliswaar niet competitief, maar toch altijd leuk :)
Ga je nog verder terug? E is wel het maximum hoor anders duurt het nog jaren voordat we elkaar in A het leven zuur maken :mrgreen:
Prince88

Post by Prince88 »

Ik was eigenlijk van plan om me nog verder te laten afzakken...
maar om eerlijk te zijn, er is echt geen reet aan zo :P
Ik let er nu niet eens op wie er speelt, altijd gewoon A-opstelling die ik dan om de paar dagen weer verander zodat de moralen van de anderen ook een beetje hoog blijven. Ik heb er wel voor gezorgd dat ik veel wedstrijden ben blijven spelen, maar desondanks gaat je achterban toch wel wat omlaag. Ik ben dan samen gedegradeerd met iemand uit C, maar ik zou niet eens kunnen zeggen welke van de 15 uit mijn divisie dat nu is, zoveel let ik nu op :mrgreen:

Dus ik ga nog lekker m'n gangetje voor een half tot driekwart seizoen en dan ga ik langzaam een team samenvormen zodat ik volgend seizoen in de E in de middenmoot kan eindigen. Daarna weer werken aan de opgang naar boven. Ik heb nog niet alles kunnen realiseren wat ik in eerste instantie in m'n hoofd heb, maar toch wel redelijk veel. Budget is nog niet echt naar m'n zin, maar m'n stadion is in ieder geval gegroeid van 24 000 tot 60 000, daar ging toch wel redelijk wat geld inzitten (kleine 40M erin gepompt). Voordat je dit überhaupt hebt terugverdiend ben je weer een half leven verder, maar dit gaat er in ieder geval voor zorgen dat ik op termijn ook nog winst kan maken ondanks de hoge loonkosten (+ ik heb altijd nog de hoop dat het stadion een grotere rol gaat spelen op termijn.)

Geef me een paar seizoen om weer terug te komen, maar ik kijk er naar uit om samen met je in A te spelen :D
Prince88, proud manager of Fresh
dino_001

Post by dino_001 »

Prince88 wrote:Een keer bij de dino's in de reeks, weliswaar niet competitief, maar toch altijd leuk :)
Ja, ik zag zondag dat we samen in de reeks spelen. Altijd leuk om samen met een bekende forummer te spelen. :-)

Eén Nederlander en één belg in de reeks, wel povertjes maar we gaan ons best doen...

Eerste wedstrijd een thuis gelijkspel tegen IRAE, ratings waren 136-135. Met een TS van 68% en een agressie van 90% zijn we daar best tevreden mee.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
el stino

Post by el stino »

begonnen met een gelijkspel. maar dit was eerlijk gezegd wel te verwachten. onze Ts stond maar 81%.
positief is wel dat we met onze kern nu agressiever kunnen spelen als 3 seizoenen geleden. zo snel mogelijk de Ts op peil brengen is de boodschap om er dan stevig in te vliegen.

negatief: er staan nog 2 spelers op de Tl die zeker weggaan, dus onze Ts zal in de loop van de week een duik nemen met 10% :?

eerste week zijn de tegenstanders ook middenmoters denk ik, dus het zal een kwestie zijn van minstens 4 gelijke spelen te halen :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”