De Stand:
1 Cetatea Rapid 74 29 24 2 3 116 48 +68
2 N.V.C. 70 29 22 4 3 76 14 +62
3 Nora 66 29 22 0 7 75 23 +52
4 FC XeNoM 60 29 19 3 7 100 38 +62
5 FC Kopa 54 29 17 3 9 73 32 +41
Moderator: Moderator
daar is vandaag dan toch verandering in gekomenT-man wrote:Gij hed dit seizoen toch al wa sjans gehad eh kerel !!el stino wrote:men team stond enorm scherp. duidelijke ratings van 143![]()
gelijkspel![]()
echt stom, anders had ik wat speling. ik hoop dat de random in de laatste 2 wedstrijden wel uitblijft...
Ik bedoel dan qua puntenverlies eh, as gij verliest (of gelijk speelt) uw tegenstander(s) ook
Ook onze laatste wedstrijd winnend afgesloten met 2-1, en dus zullen wij ook promoveren naar C.2 waar wij ook voor het eerst aantreden en zullen we roelie3417 tegenkomen, veel succes volgend seizoenroelie3417 wrote:Onze laatste wedstrijd in schoonheid afgesloten met 2-3 winst,met linies van 133-139![]()
We kunnen terugblikken op een geslaagd seizoen waarin we geen enkele wedstrijd verloren,wel 7 keer gelijk speelden,en even zag het er naar uit dat we voor de tittel konden gaan maar KFC Izegem 1981 bleek net dat ietsje beter te zijn en is dus de terechte kampioen in D.6
Volgend seizoen gaan we voor de eerste keer aantreden in de C reeks (C.2)![]()
Daarom zijn ook de werken aan ons stadion al gestart zodat wij bij het begin van het seizoen 18000 man kunnen verwelkomen
Knappe prestatie,ook veel succes voor jouN.V.C. wrote:Ook onze laatste wedstrijd winnend afgesloten met 2-1, en dus zullen wij ook promoveren naar C.2 waar wij ook voor het eerst aantreden en zullen we roelie3417 tegenkomen, veel succes volgend seizoenroelie3417 wrote:Onze laatste wedstrijd in schoonheid afgesloten met 2-3 winst,met linies van 133-139![]()
We kunnen terugblikken op een geslaagd seizoen waarin we geen enkele wedstrijd verloren,wel 7 keer gelijk speelden,en even zag het er naar uit dat we voor de tittel konden gaan maar KFC Izegem 1981 bleek net dat ietsje beter te zijn en is dus de terechte kampioen in D.6
Volgend seizoen gaan we voor de eerste keer aantreden in de C reeks (C.2)![]()
Daarom zijn ook de werken aan ons stadion al gestart zodat wij bij het begin van het seizoen 18000 man kunnen verwelkomen
Ga je nog verder terug? E is wel het maximum hoor anders duurt het nog jaren voordat we elkaar in A het leven zuur makenPrince88 wrote:Een keer bij de dino's in de reeks, weliswaar niet competitief, maar toch altijd leuk
Ja, ik zag zondag dat we samen in de reeks spelen. Altijd leuk om samen met een bekende forummer te spelen.Prince88 wrote:Een keer bij de dino's in de reeks, weliswaar niet competitief, maar toch altijd leuk