Nog steeds op 4e stek, denk dat dit zo zal blijven
Moderator: Moderator
Sterker nog, je gaat er met een 2de plaats vandoor!Darragh wrote:Oké, de ploeg is ingesteld. Het kan morgen 2 kanten uit. Ik kan nog kampioen worden. Maar ik kan evengoed pas 5de eindigen.
Ikzelf zou al heel tevreden zijn met een 3de plaats!![]()
Ja, toch straf... Al weet ik niet of dit zo'n goede zaak is. Ik ga wrs niet meekunnen in D.Wursten wrote:Sterker nog, je gaat er met een 2de plaats vandoor!Darragh wrote:Oké, de ploeg is ingesteld. Het kan morgen 2 kanten uit. Ik kan nog kampioen worden. Maar ik kan evengoed pas 5de eindigen.
Ach, als je degradeert, dan kunnen je spelers mooi ervaring opdoen en komt u na dat ene seizoen in E veel sterker terugDarragh wrote:Ja, toch straf... Al weet ik niet of dit zo'n goede zaak is. Ik ga wrs niet meekunnen in D.Wursten wrote:Sterker nog, je gaat er met een 2de plaats vandoor!Darragh wrote:Oké, de ploeg is ingesteld. Het kan morgen 2 kanten uit. Ik kan nog kampioen worden. Maar ik kan evengoed pas 5de eindigen.
![]()
Aja, voor de rest: heb 1-0 gewonnen (135-126) van de 1ste.
Congratz met de onverwachte promotie!Darragh wrote:Ja, toch straf... Al weet ik niet of dit zo'n goede zaak is. Ik ga wrs niet meekunnen in D.Wursten wrote:Sterker nog, je gaat er met een 2de plaats vandoor!Darragh wrote:Oké, de ploeg is ingesteld. Het kan morgen 2 kanten uit. Ik kan nog kampioen worden. Maar ik kan evengoed pas 5de eindigen.
![]()
Aja, voor de rest: heb 1-0 gewonnen (135-126) van de 1ste.
Thx jij ook succes volgend seizoen! Wij zijn ook klaar voor het volgend seizoen. Volgens battle-strategy kunnen we 141 halen als alle spelers topfit zijn, keer benieuw of we voor het eerst de kaap van 140 ook effectief gaan kunnen overschrijden.Wursten wrote:Gefeliciteerd met je mooie 3e plaats Kowalski
Ik speel aankomend seizoen niet voor competitie, heb hele andere plannenKowalskii wrote:Thx jij ook succes volgend seizoen! Wij zijn ook klaar voor het volgend seizoen. Volgens battle-strategy kunnen we 141 halen als alle spelers topfit zijn, keer benieuw of we voor het eerst de kaap van 140 ook effectief gaan kunnen overschrijden.Wursten wrote:Gefeliciteerd met je mooie 3e plaats Kowalski
Volgend seizoen gaan we voor niet minder dan het kampioenschap, wat niet simpel zal zijn met enkele sterke stijgers en degradanten.