Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Prince88
Member of the Soccer Project Association

Post by Prince88 »

De eenvoudige wedstrijden zijn over, jammer :P

Vanochtend de laatste tegen Sparta Palmeras met 0-3 gewonnen. Dankzij een reeks van vijf overwinningen achter elkaar bevinden we ons nu op een vierde plaats. Vanaf nu aan krijgen we ongetwijfeld geen cadeautjes meer. Morgen starten we thuis tegen Strakapud. Ondanks de hele agressieve scheids, wat toch wel in het voordeel is van Strakapud, hebben we alle vertrouwen in morgen...
Prince88, proud manager of Fresh
el stino

Post by el stino »

het is te hopen dat je er vertrouwen in hebt, want bij ons is het een beetje zoek ... :(

het zal een bittere strijd worden voor behoud tussen mijzelf, strakapud en Red Devils. ik durf nog niets te zeggen over de eindstand, maar het schema van de andere 2 ziet er een heel pak simpeler uit :cry:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Morgen is het weer Royal FC - Celtic 85 :twisted:
Momenteel in C.7
Celtic 85
el stino

Post by el stino »

Celtic'85 wrote:Morgen is het weer Royal FC - Celtic 85 :twisted:
het bestuur geeft voorlopig geen commentaar. :mrgreen:

er moet gepresteert worden morgen op het veld. daar moet het gebeuren, dus als manager hoop ik dat onze trainer zijn troepen scherp heeft gehouden. (anders ziet het er vrij beroerd uit)

veel succes amigo :wink:
Prince88

Post by Prince88 »

Zoals verwacht speelde strakapud veel agressiever vanochtend (70% om 100% voor hem), maar dat was niet genoeg. Met linieratings avn 138-136 werd het 1-0 voor mij.

GROOT minpunt: M'n eerste keeper valt geblesseerd uit. Niet leuk, maar goed. Volgende training: tweede keeper op trainingsrapport. Nu beiden uit voor respectievelijk 6 en 4 wedstrijden :evil: :evil:
Nu heb ik geen keeper meer, zal maar gaan zoeken zeker vandaag...
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Op 2-2 blijven steken. Was 1% beter, geen chance. Diene konijnepoot van el stino begint op mijn heupen te werken en moet dringend aan 't spit. :P
Momenteel in C.7
Celtic 85
el stino

Post by el stino »

Celtic'85 wrote:Op 2-2 blijven steken. Was 1% beter, geen chance. Diene konijnepoot van el stino begint op mijn heupen te werken en moet dringend aan 't spit. :P
laat die konijnenpoot nog maar even bij mij aub :)

we mogen best tevreden zijn over de uitslag. 1% verschil en een gelijkspel is al iets verdiender als het gelijkspel uit de heenronde. :P

we blijven nog steeds in het ongewisse over ons verlengd verblijf of niet. voor zover ik uit strakapud zijn persbericht haalt neemt hij tevreden met degradatie, maar hij heeft nog een aantal gratis punten te verdienen, dus ik vraag me af of hij nu zand in de ogen strooit of niet...

maandag hebben we onze wedstrijd tegen Gargdas of zoiets verloren, dus het zal wel degelijk gaan tussen Strakapud, Red devils en mij. tenzij mijn spelers donderdag nog fit genoeg zijn na de bekerwedstrijd van morgen om Cinii eventueel ook nog in het degradatie-gevecht erbij te halen?
zijn ploeg is heel wat agressiever als de mijne, dus theoretisch zou ik boven hem moeten eindigen. :)

we zullen wel zien wat er uit de bus komt vallen... morgen hopelijk winst in de beker, dat zal ons seizoen toch nog een beetje kleuren en dan is onze eventuele degradatie niet voor niets geweest :lol:
mr charlie

Post by mr charlie »

Prince88 wrote:De eenvoudige wedstrijden zijn over, jammer :P

Vanochtend de laatste tegen Sparta Palmeras met 0-3 gewonnen. Dankzij een reeks van vijf overwinningen achter elkaar bevinden we ons nu op een vierde plaats. Vanaf nu aan krijgen we ongetwijfeld geen cadeautjes meer. Morgen starten we thuis tegen Strakapud. Ondanks de hele agressieve scheids, wat toch wel in het voordeel is van Strakapud, hebben we alle vertrouwen in morgen...
kundu weren ja :)
but i'll be back :)
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Prince88

Post by Prince88 »

mr charlie wrote:but i'll be back :)
Ik verwacht niks anders :)
el stino

Post by el stino »

het wordt een bikkelharde eindstrijd tussen Strakapud, Red devils en mijn ploegje. ik heb het even bekeken, alles kan nog, maar erg rooskleurig ziet het er niet uit voor ons...

momenteel:
Strakapud op 30ptn
Royal FC op 33ptn
Red devils op 36ptn

om over Red devils te gaan heb ik niet genoeg aan 1 wedstrijd extra winst. door mijn grote aantal gelijke spelen kom ik bij winst wel op 36ptn, maar Red devils heeft meer matchen gewonnen...

gratis ptn te verdienen:
Strakapud: 3 wedstrijden cadeau = 9ptn
wij: 2 wedstrijden cadeau = 6ptn
Red devils = 3 wedstrijden cadeau = 9ptn

eigenlijk is het vrij 'simpel': Om over Red devils te gaan, moet ik 4 extra punten halen als hem. Hoe?
Red devils wint nog 3 van 5 matchen en moet vrijdag tegen Celtic verliezen (hop hop Celtic) en op de laatste speeldag ook tegen Blsany.
Wat moeten wij dan doen? 2 gratis wedstrijden die we winnen + minstens 7/9 in de andere 3 wedstrijden.

als ik morgen dus geen ptn pak tegen Ciini, is het over en uit en geraak ik niet meer over Red devils. (als mijn redeneringen juist zijn :) )

ik voel de bui dus al hangen ...
Prince88

Post by Prince88 »

Zet 'em op hè!!
Ik vind het hier wel gezellig met u :)
el stino

Post by el stino »

Prince88 wrote:Zet 'em op hè!!
Ik vind het hier wel gezellig met u :)
merci :P ik ga zeker men best doen :wink:

langs de ene kant wil ik zo snel mogelijk zekerheid weten over mijn degradatie of niet. (zodat ik enkele spelers kan verkopen)
en langs de andere kant wil ik jullie niet in de steek laten :P

klein détail waar ik liever nog niet aan denk: stel dat ik al mijn komende wedstrijden win en de beslissing valt op de laatste speeldag... en dat jij op de laatste speeldag nog kans maakt op promotie... dan wordt het pas interessant :D
nu ja, we zijn nog lang niet aan de laatste speeldag en ik vrees dat ik morgen wel al eens zou kunnen weten of ik met mijn uitverkoop kan beginnen of niet :)
Prince88

Post by Prince88 »

L FC Gargzdas ?? - ?? Fresh
L Fresh ?? - ?? FC JEREMY
L Lion Team ?? - ?? Fresh
L Fresh ?? - ?? CIINI FURIOSI
L Royal FC ?? - ?? Fresh

Dus jij denkt dat ik met deze wedstrijden voor de boeg nog punten ga inlopen op Jeremy? :lol:

Morgen verwacht ik al zeker geen winst. Ik moest spelen in de beker vanochtend en bij Gargzdas staan al z'n spelers op zo'n beetje 100/100. Vandaag al een wedstrijd gespeeld met het A-team, dus ook vrijdag tegen Jeremy gaat lastig worden vanwege de fitheid denk ik, alhoewel ik net zie dat ook Jeremy vandaag met z'n A-team een wedstrijd heeft gespeeld...

Maar goed, we zien wel :)

Prioriteit ligt ook niet bij promotie...Eerst van het weekend maar eens de wedstrijden tegen S.A.T in de CL
el stino

Post by el stino »

laat S.A.T maar doorgaan in de Cl en focus jij je dan maar op de competitie :mrgreen:
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

:shock: 12% beter zijn en niet mogen winnen. 2-2 weer. Jammer, hierdoor vallen we uit de top 5. En vanmorgen geen enkele reclamebord om te zetten ... Pfftt... :twisted:
Momenteel in C.7
Celtic 85
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”