rienaldo14 wrote:3-2 winst tegen de (on)overwinnelijke SAT. Op het laatste moment ( gisterenavond om 23u30) toch beslist om met de A ploeg aan te treden omdat we het geluk hadden dat we woensdag geen enkele match hadden en elke speler aan 100% moraal zat. In SP moet je echt soms wel eens het geluk aan je zijde hebben. Toch blijft SAT de torenhoge favoriet voor de titel.
Mooie linieratings die match, 141 tegenover 140. Dus eigenlijk een verdiende overwinning voor jou, al had er zeker een gelijkspel in gezeten.
el stino wrote:niemand heeft meer het maximum van de ptn in de C.7
Rienaldos won knap van S.A.T die met zijn hoofd op Pukkelpop zit denk ik

(die geplande verliespartij van S.A.T is er wel sneller als gedacht

)
Inderdaad, die verlies partij kwam er veel te snel, momenteel al zelfs 5 punten verloren. Dus gaan we zeker voor een 27/27 de volgende 9 wedstrijden
real wrote:eerste verlies van het seizoen voor ons we verloren tegen S.A.T met 2-1 hopelijk doen we het deze nacht tegen FC Calzone wat beter
Logische nederlaag, linieratings van 139 tegenover 130
Dus iets te weinig gescoord naar mijn inziens.
el stino wrote:
Celtic haalde er een knap gelijkspel uit tegen S.A.T een ook rienaldos bleef steken op een gelijkspel.
Volgens mij speelde Celtic thuis.
Ik was 1% beter in de linieratings 137 tegen 138. Voor hetzelfde geld win ik dus deze wedstrijd. Wel spijtig dus van het puntenverlies, maar al bij al blijf ik toch leider.
Dus blijft alles spannend in C7, waar het verschil tussen de leider en de 10e slechts 5 punten bedraagt.
Al hoop ik binnenkort toch een kloofje te slagen op de 2e.