Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Een verwacht 2-1 verlies op het veld van Gargzdas. Met linieratings van 142 om 137 kwam ik er niet aan te pas. Misschien achteraf slimmer geweest om met het B-team te spelen...de kans op overwinning was al nihil en nu zijn door de lage fitheden/blessures voor morgen de kansen ook niet al te best...
We gaan proberen het beste ervan te maken morgen...
We gaan proberen het beste ervan te maken morgen...
Prince88, proud manager of Fresh
-
waar ik voor vreesde is sneller uitgkomen als verwacht, degradatie voor ons ploegje
het is toch raar om dat eens mee te maken, maar tegelijkertijd voelt het ook aan als een 'verlossing'.
we kunnen eens een nieuwe echte start nemen en kunnen Sp hopelijk terug een beetje herontdekken.
voorlopig spoken er verschillende dingen in men hoofd rond van hoe we het gaan aanpakken, maar 1 ding is zeker:
I will never let you go
It's the spirit in us all
up and down, there we go
don't say bye, just say ... hello
ik ga jullie missen jongens

het is toch raar om dat eens mee te maken, maar tegelijkertijd voelt het ook aan als een 'verlossing'.
we kunnen eens een nieuwe echte start nemen en kunnen Sp hopelijk terug een beetje herontdekken.
voorlopig spoken er verschillende dingen in men hoofd rond van hoe we het gaan aanpakken, maar 1 ding is zeker:
I will never let you go
It's the spirit in us all
up and down, there we go
don't say bye, just say ... hello
ik ga jullie missen jongens

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
-
Balen!!
Ondanks alle tegenslag van de week konden we toch nog een nette 139 neerzetten (incl. rode kaart in de 74' minuut), maar het mocht niet genoeg zijn voor een gelijkspel. Jeremy behaalde ook een 139, maar liep weg met de winst; 0-1.
Hierdoor zijn we gedaald van plek 3 naar plek 6. Zullen we dan toch voor het eerst in de geschiedenis lager eindigen in de competitie dan plek 4...?
Ondanks alle tegenslag van de week konden we toch nog een nette 139 neerzetten (incl. rode kaart in de 74' minuut), maar het mocht niet genoeg zijn voor een gelijkspel. Jeremy behaalde ook een 139, maar liep weg met de winst; 0-1.
Hierdoor zijn we gedaald van plek 3 naar plek 6. Zullen we dan toch voor het eerst in de geschiedenis lager eindigen in de competitie dan plek 4...?
Jammer dat je ons verlaat, het zal wennen worden zonder Royal Fc in de reeksel stino wrote:waar ik voor vreesde is sneller uitgkomen als verwacht, degradatie voor ons ploegje![]()

Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
idd.T-man wrote:Da's waar maar hij heeft 3 minder gewonnen wedstrijden dan nr 10 (in geval van gelijke stand) + nr 10 speelt nog tgn nrs 15 en 16mr charlie wrote:booeeh
nooit opgeven, tis nog steeds maar 3punten :p
Red devils krijgt zoiezo nog 6ptn erbij. dus zelfs als ik nog een 9/9 haal (wat in principe zeker mogelijk is) en Red devils enkel 6/9 dan eindigen we beiden met 45ptn.
helaas, door die vele gelijke spelen van men ploegje strand ik aan de verkeerde kant van de lijn.
het is nu zien naar welke divisie we gaan: C.8 waar we ebaiba en mssn ook AS Bari tegenkomen

of C.9, dan zitten we bij Veg en Canta

laat het lot maar beslissen

maandag ga ik wel nog men uiterste best doen om fc bruges af te houden. dan help ik Fresh en/of Celtic voor een top5 plaats. sympathiek é

-
Vandaag niet kunnen imponeren op het veld van Lion Team. Met geen LM tot beschikking, 4 b-spelers, het A-team dat gisteren al een wedstrijden speelde en een onterechte rode kaart, kwamen we toch nog tot 138, maar dat was niet genoeg om zijn 142 te pareren. We zouden toch nog graag in de top 5 eindigen, dus morgen moeten we weer vol aan de slag om tegen ciini furiosi te winnen. We zien wel 

-
Niet slecht neeel stino wrote:en ik heb nochtans zo mijn best gedaan om fc bruges af te houden![]()
1-0 winst met 142 rating, niet slecht voor een degradatieploegje é

En anders had we nu ook 6e en 7e gestaan ipv van 5e en 6e

-
Lekkere wedstrijd achter de rug die gewonnen werd met 1-0. Toch nog een 137-er kunnen neerzetten. Genoeg voor winst dus. We zijn inmiddels weer opgeklommen naar plaats 4. We zitten alleen nog even in dubio voor donderdag, de leuke wedstrijd tegen el stino:
4 Fresh 53 29 16 5 8 60 28 +32
5 FC Gargzdas 52 29 15 7 7 72 31 +41
6 Lion Team 52 29 15 7 7 88 49 +39
7 fc bruges 51 29 15 6 8 98 45 +53
8 Celtic 85 51 29 15 6 8 74 41 +33
Gargzdas, Lion Team en Celtic winnen zoiezo hun wedstrijden, Bruges heeft het lastiger, maar bij verlies van mezelf, daal ik zo 3 plekken weer
Ik weet het dus nog niet wat ik ga doen donderdag (ivm 2 aantrekkelijke vrb op woensdag)
4 Fresh 53 29 16 5 8 60 28 +32
5 FC Gargzdas 52 29 15 7 7 72 31 +41
6 Lion Team 52 29 15 7 7 88 49 +39
7 fc bruges 51 29 15 6 8 98 45 +53
8 Celtic 85 51 29 15 6 8 74 41 +33
Gargzdas, Lion Team en Celtic winnen zoiezo hun wedstrijden, Bruges heeft het lastiger, maar bij verlies van mezelf, daal ik zo 3 plekken weer

Ik weet het dus nog niet wat ik ga doen donderdag (ivm 2 aantrekkelijke vrb op woensdag)

-
valt te zien hoe je het bekijktUltimate wrote:Volgend seizoen maak je C onveilig, let op mn woordenel stino wrote:mijn opstelling ligt al vast voor donderdag![]()
onze eindstand ligt nu definitief vast na het verlies van strakpud: voor volgend seizoen wordt het C.9

er gaan toch enkele spelertjes de deur uit en enkele nieuwe moeten binnekomen. dus als ik men Ts op peil hou, dan wel ja

-
morgen mogen we ons 2e (en voorlopig laatste) seizoen afsluiten in B met een thuismatch tegen Fresh
veel tegenstand ga ik denk ik niet meer kunnen leveren, aangezien we daarnet onze Ts nog wat verlaagden tot 86%.
we winden er geen doekjes om, de A-ploeg staat klaar. geen enkele druk meer, dus kiezen we vol voor de aanval en hopen dat het publiek een spetterend afscheid gaat krijgen.
winst voor ons zou mooi zijn (maar weinig waarschijnlijk aangezien Fresh zijn A-team ook fit heeft gehouden
).
met winst voor Fresh zijn we ook tevreden, want dan kunnen onze supporters zijn 4e plaats meevieren.
het stadion is nu al uitverkocht. het wordt een broeierig sfeertje, let's kick some balls

veel tegenstand ga ik denk ik niet meer kunnen leveren, aangezien we daarnet onze Ts nog wat verlaagden tot 86%.
we winden er geen doekjes om, de A-ploeg staat klaar. geen enkele druk meer, dus kiezen we vol voor de aanval en hopen dat het publiek een spetterend afscheid gaat krijgen.

winst voor ons zou mooi zijn (maar weinig waarschijnlijk aangezien Fresh zijn A-team ook fit heeft gehouden

met winst voor Fresh zijn we ook tevreden, want dan kunnen onze supporters zijn 4e plaats meevieren.

het stadion is nu al uitverkocht. het wordt een broeierig sfeertje, let's kick some balls