Gelukkig wel thuis. Ik denk dat het meteen de topwedstrijd is van deze speelronde

Moderator: Moderator
Daar zijn teams als ik en Fresh niet zo blij mee.remedy73 wrote:Noldor en ik blijven beiden in de beker, beiden om dezelfde reden...
Beiden hebben een ontzettend zwaar programma op donderdagen, maar ik wil de beker in mijn achterzak houden als troostprijs als de competitie tegen valt. Noldor houdt de beker in zijn achterzak om een lijntje naar een mogelijke dubbel open te houden.
Noldor heeft een stuk makkelijker programma gehad dan ik. De komende 2 weken moet hij flink aan de bak. We zullen zien wat zijn voorsprong is na die 2 weken...boysteenkist wrote:Daar zijn teams als ik en Fresh niet zo blij mee.remedy73 wrote:Noldor en ik blijven beiden in de beker, beiden om dezelfde reden...
Beiden hebben een ontzettend zwaar programma op donderdagen, maar ik wil de beker in mijn achterzak houden als troostprijs als de competitie tegen valt. Noldor houdt de beker in zijn achterzak om een lijntje naar een mogelijke dubbel open te houden.
Maar goed het was te verwachten. Noldor lijkt nu al niet meer te achterhalen..
Ik zag het idd, leuke loting.noaars wrote:Noaars FC maakt zich op voor een mooie affiche tegen Fc Steenkist.
Eindelijk eens een officiële match tegen een topteam uit divisie A!!!
boysteenkist wrote:Ik zag het idd, leuke loting.noaars wrote:Noaars FC maakt zich op voor een mooie affiche tegen Fc Steenkist.
Eindelijk eens een officiële match tegen een topteam uit divisie A!!!
Al had het financieel gezien prettiger geweest om de match in de Amsterdam Arena te spelen.