Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Prince88
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie D

Post by Prince88 »

dino_001 wrote:3-1 winst terwijl achtervolgers punten laten liggen. Hierdoor onstaat er terug een kloofje van 7p.
Morgen tegen een 'ex' nummer 4 (nu 7de plaats) en donderdag tegen nummer 3. Met 2x winst ziet het er iets beter uit voor het eindklassement.
Dat moet gewoon goed kunnen komen :)

Ik zit zelf nog te twijfelen, misschien dat ik het maar bij die ene wedstrijd laat; kansen zijn toch nog te klein dat ik win en daarom kan ik me misschien beter richten op vriendschappelijke bekers. Maar die teamspirit, wat gaat die tergend langzaam omhoog zeg! Omdat je elke competitiewedstrijd verliest, gaat het echt te langzaam. Heb er nu 10 dagen over gedaan om het van 0% naar 25% te krijgen, dus hij zal maximaal op 65-70% staan aan het einde van dit seizoen, echt te laag...

Ach, weet je wat, ik ga gewoon morgen alles geven. Wie weet. Bij winst gaat de teamspirit toch echt wel wat harder omhoog :P
Prince88, proud manager of Fresh
dino_001

Post by dino_001 »

Prince88 wrote:
dino_001 wrote:3-1 winst terwijl achtervolgers punten laten liggen. Hierdoor onstaat er terug een kloofje van 7p.
Morgen tegen een 'ex' nummer 4 (nu 7de plaats) en donderdag tegen nummer 3. Met 2x winst ziet het er iets beter uit voor het eindklassement.
Dat moet gewoon goed kunnen komen :)

Ik zit zelf nog te twijfelen, misschien dat ik het maar bij die ene wedstrijd laat; kansen zijn toch nog te klein dat ik win en daarom kan ik me misschien beter richten op vriendschappelijke bekers. Maar die teamspirit, wat gaat die tergend langzaam omhoog zeg! Omdat je elke competitiewedstrijd verliest, gaat het echt te langzaam. Heb er nu 10 dagen over gedaan om het van 0% naar 25% te krijgen, dus hij zal maximaal op 65-70% staan aan het einde van dit seizoen, echt te laag...

Ach, weet je wat, ik ga gewoon morgen alles geven. Wie weet. Bij winst gaat de teamspirit toch echt wel wat harder omhoog :P
Morgen zou inderdaad een haalbare kaart kunnen zijn tegen Jandam...
Tergend traag die TS als je zo laag moet beginnen hé... Ik heb het een paar seizoenen geleden ook meegemaakt (maar niet zo laag) en ik was ook over helft van het seizoen voor die terug ok was.
Veel succes,
dino_001
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
dino_001

Post by dino_001 »

1-2 gewonnen en zo blijven we op koers voor de weede plaats. Donderdag tegen derde in stand. Als we winnen zetten we een kloof van 10p...
el stino

Post by el stino »

er was vandaag een leuke topper in D.25
nummer 2 tegen nummer 1

ratings waren niet slecht voor een dinsdag: 140 tegen 141. :)
wel jammer voor de nummer 2 dat hij alsnog de wedstrijd verliest en zo de kloof ziet toenemen tot 8ptn achterstand.

de nummer 2 stuurde me dan ook vandaag een bericht met de vraag of ik de 2e plek wil of niet...
ik heb gezegd van niet, dus ik hoop nu maar dat hij wel nog steeds voor promotie wil gaan.
zoniet wordt het nog spannend om gedurende de laatste 5 wedstrijden niet op die 2e plek te komen te staan :shock: :lol:

zelf speelden we vandaag tegen de nummer 4 en wonnen we droog met 1-0.
de nummer 4 staat nu ineens op plaats 8 :o
zodat de kloof met de nieuwe nummer 4 al 11ptn bedraagt.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Prince88

Post by Prince88 »

Ga je eens proberen om een wedstrijd te winnen, heb je over het hele seizoen nog maar 3 punten gehaald, speel je nog gelijk met 0-0 en ratings in mijn voordeel van 119 om 123 :P
En dan te bedenken dat de leider nog geen één verliespartij heeft, vandaag gelijkspeeld terwijl hij slechter was in de ratings, namelijk 137 om 129...

life ain't fair
el stino

Post by el stino »

er is een klein probleempje opgedoken in men divisie :D
de nummer 2 heeft ook het idee gekregen om voor de 3e plek te gaan om zo volgend seizoen te spelen voor promotie.
alleen jammer dat zijn voorsprong op de nummer 4 12ptn bedraagt. wat dus eigenlijk wil zeggen dat als hij echt wilt, zijn wedstrijden verliest en mij mssn nog op de 2e plek laat belanden :P

we gaan zien wat het wordt. mijn schema is simpel om er het maximum uit te halen (enkel maandag nog een wedstrijd tegen de nummer 1).
afwachten wat het wordt en wat hij nu gaat doen. ik ga er allesinds toch voor blijven gaan en ga nu ni expres mijn wedstrijden beginnen verliezen.
morgen speelt wel het B-team :P omdat ik men A dan kan gebruiken in VrB

we shall see of we in D blijven of niet :D
jona

Post by jona »

Nog tof progamma: nr. 1,3,9,10,14

Thuis tegen 3 met ulta-agressieve scheids, is in ons voordeel, maar zwaar verrot dat we daarna koploper op bezoek krijgen, waar we een niet agressieve scheids hebben. Mensen wat is wijsheid? ol tegen nr.3 gaan of krachten sparen? kampioenschap kan nog, maar 3e plek net zo goed...

Opmerkelijk: 3 vvan 5 stekste spelers missen. 4Aspelers. Die kunnen dus (buiten rood) altijd mee doen :p
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
jona

Post by jona »

k*t tegen nr. 14 2 lr beter, maar niet winnen :roll:

Beetje jammer :mrgreen:

Woorm is ie tegen mij nou zo goed(136 lr) :?
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
el stino

Post by el stino »

easy winst. zelfs met B-team 138 gehaald :D

en zoals verwacht gaf de nummer 2 er de brui aan, waardoor ik nu op die promotieplaats sta.
morgen terug een easy wedstrijd die we gaan winnen. maandag de topper tegen de nummer 1 en daarna zien we wel wat er uit de bus gaat vallen :wink:
T-man

Post by T-man »

el stino wrote:easy winst. zelfs met B-team 138 gehaald :D

en zoals verwacht gaf de nummer 2 er de brui aan, waardoor ik nu op die promotieplaats sta.
morgen terug een easy wedstrijd die we gaan winnen. maandag de topper tegen de nummer 1 en daarna zien we wel wat er uit de bus gaat vallen :wink:
Alé profi met je 2e plaats en de daaraan verbonden promotie :mrgreen:
Team = AC ManU (B2)
dino_001

Post by dino_001 »

Yes, winst tegen de nummer 3 en zo lopen we 10p uit op de derde. Met nog 4 wedstrijden te gaan moet het al serieus mislopen om geen promotie te pakken... De eerste staat wel nog 7p voor en dat zal ook weer niet kunnen.
Krikkers

Post by Krikkers »

Met nog 4 wedstrijden te gaan 10 punten voor op de tweede en 13 op de derde. Promotie is al zeker, titel zo goed als zeker :D
Image
Prince88

Post by Prince88 »

Vandaag weer een puntje binnengehaald tegen voormalig nummer 4 Yambol. Hij speelde niet op zijn sterkst, maar dat is zijn fout :P
dino_001

Post by dino_001 »

Vandaag de 3 punten binnnengehaald en hierdoor zijn we szeker van promotie! Met nog 3 wedstrijden te gaan hebben we een voorsprong van 10p.

Klassement
1) FC Hostivice 71p
2) dino\'s 64p
3) Deportivo del.. 54p
4) Kłak is Back 53p
5) Yambol 52p

Ik heb 5 seizoenen in D gezeten en mag nu naar boven klimmen. In C wordt het een kwestie van knokken om erin te blijven want enkele posities moeten verjongt worden
Last edited by dino_001 on Fri Feb 13, 2009 8:09 am, edited 1 time in total.
Krikkers

Post by Krikkers »

Krikkers wrote:Met nog 4 wedstrijden te gaan 10 punten voor op de tweede en 13 op de derde. Promotie is al zeker, titel zo goed als zeker :D
Gewonnen tegen de derde, en de titel is binnen!! :mrgreen: :D
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”