Het begon allemaal op 29 juli 2005. SoccerProject!
Aangeraden door KVSK-Online.tk om dit te spelen, wat ik dus ook deed,
na VELE beginnersvragen te stellen aan hem, begon ik het spel beter en beter te kennen.
Het beviel me steeds meer en meer, ik speelde alleen met de basistechnieken, opstelling A, en daar speelde ik alles mee, Liga wedstrijden, Vriendschappelijke wedstrijden, en vriendschappelijke bekers, ik accepteerde alle wedstrijden die binnenkwamen, gevolg, 10 gekwetsten, sindsdien ben ik meer naar de tactische kant van het spelen van SP gaan kijken; beste individuele order? Stadion uitbreiden of niet? Welke reclame is beter? Seizoen wachten voor promotie of niet? vele keuzes werden gemaakt.
Seizoen 7 mocht ik beginnen op een 4e plaats, maar zakte al snel terug naar de laatste regionen in G.708. gelukkig, promotie was geen doel van mij.
Ik eindigde op een zeer matige 9e plaats. In het tussenseizoen heb ik toen enkele transfers gedaan, die z'n nut ook uitbrachten, ik stond in seizoen 8 meteen als 2e gerangschikt volgens Globale Klasse, wat me al aardig beviel. Ik ging voor de #1 plaats in de rangschikking, en lang zag het er zo naar uit, ik won alles,
maar m'n andere titelkandidaat ook, op de voorlaatste speeldag in de heenronde moesten we tegen elkaar, hij won.. In de terugronde won ik alles, de andere verloor tegen de 3e in rangschikking, gevolg, we stonden terug gelijk, met nog één onderling duel te gaan! Ik won zeer verrassend en stond dus aan kop met 87 / 90 punten.
Voor seizoen 8 was het dit voor mij in G.708. Ik zeg de G-divisies vaarwel en hoop op een top 5 plaats in de F.236 reeks.
Neenee, veel succes in de F Benjamin en aan al de anderen die ik daar volgend seizoen terug mag zien. En al diegene die nog een jaartje in G blijven ook veel succes toegewenst!
Hey Benjamin... dan zijn we op dezelfde dag begonnen En ikke ook promoveren (al stond ik er vorig seizoen heel kortbij de titel op de laatste speeldag)
En mijn doelstelling voor volgend seizoen is ook top 5 (al denkt mijn voorganger Criti dat ik voor kampioenschap moet gaan)
Voorlopig heb ik voor mezelf nog geen versterkingen aangekocht al heb ik volgend seizoen 3 spelers die 30 jaar gaan worden jammer genoeg... dus ik zal wel stilletjes aan gaan mogen beginnen met uitkijken voor vervangingen.
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
Ja seg, mijnen laatsten dag in de G-divisie.
Ik weet ni ofda iemand da weet (buite Svens0n en Vasta) dat ik al sinds seizoen 6 meedraai in SP, ik registreerde mij op 5 juni 2005.
In mijn 1ste (halve ) seizoen werd ik 3de, en in mijn 2de 4de, eindelijk is het me nu gelukt om kampioen te spele in men 3de seizoen met 90/90.
Dus F, here I come
Aan alle andere promoveerders en degene die in G blijven, succes!
greatz,
Darragh.
p.s.: dit is wrs mijn laatste bericht in deze topic. vaarwel G-forum.
Huidig team: FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams: Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D