Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association

Post by Ron Jeremy »

Gewoon even FrrFrr pakken Prince; geen enkel probleem. Gefeli met het kampioenschap :D
el stino

Post by el stino »

prachtig Fresh :D
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Prince88

Post by Prince88 »

Grandioos, kampioen :D

Cosi Fan verloor, waarschijnlijk tot zijn eigen verbazing, waardoor hij nu zelfs derde staat en gargzdas mee promoveert. Laat ze maar uitkijken ja, in A daar :twisted:
Prince88, proud manager of Fresh
jona

Post by jona »

Die litouwer heeft zen landgenoot zo mooi geholpen :P (daarom zo goed?)

Proficiat Fresh en ik zie je er wel inblijven volgend seizoen :)
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Prince88

Post by Prince88 »

Dat zou trouwens heel goed kunnen ja, vandaar dat die dinsdag liet lopen om geen schorsingen te hebben...Zal Cosi Fan wel even balen :P
racingboj

Post by racingboj »

Ik kom naar B2...

Iemand enig idee wat voor ratings ik moet halen voor te strijden voor het behoud? En wat zowat de agressiegrenzen zijn in de B-reeks ?

Ik heb al 3 seizoen in B2 gespeeld, maar dat is ondertussen al een seizoen of 8 geleden denk ik, en dus niet vergelijkbaar...

Kwestie of ik meedoe voor het behoud of ga voor een uitverkoop :)
Prince88

Post by Prince88 »

racingboj wrote:Ik kom naar B2...

Iemand enig idee wat voor ratings ik moet halen voor te strijden voor het behoud? En wat zowat de agressiegrenzen zijn in de B-reeks ?

Ik heb al 3 seizoen in B2 gespeeld, maar dat is ondertussen al een seizoen of 8 geleden denk ik, en dus niet vergelijkbaar...

Ik heb zelf gespeeld in B3, dus ik weet niet of B2 te vergelijken valt, maar het is geen kattenpis. Je A-team moet er gewoon staan. Iedereen in B3 heeft een A-team dat tussen de 143 en 148 kan halen in optimale omstandigheden. Het zal vooral aan het B-team liggen. Sta je er in de belangrijke matches? Goede spelers achter de hand voor blessures en schorsingen? Thuismatchen winnen is dus erg belangrijk.

Ook agressie is toch wel belangrijk. Driekwart van de teams heeft een team met redelijk lage agressie (denk <40).
Triple-M

Post by Triple-M »

[\quote]
Ik heb zelf gespeeld in B3, dus ik weet niet of B2 te vergelijken valt, maar het is geen kattenpis. Je A-team moet er gewoon staan. Iedereen in B3 heeft een A-team dat tussen de 143 en 148 kan halen in optimale omstandigheden. Het zal vooral aan het B-team liggen. Sta je er in de belangrijke matches? Goede spelers achter de hand voor blessures en schorsingen? Thuismatchen winnen is dus erg belangrijk.

Ook agressie is toch wel belangrijk. Driekwart van de teams heeft een team met redelijk lage agressie (denk <40).[/quote]

Auw, dan zal het een lastig seizoen gaan worden!!!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prince88

Post by Prince88 »

Misschien dat ik een iets verkeerd beeld geef, omdat ik toch wel vanuit mezelf redeneer en dan wordt je kampioen :P
Maar ook 1.FC Willy Karlovy Vary en RIP Ferda_team komen naar B.3 en dat zijn toch ook niet de minsten...gemakkelijk zal het allessinds worden...

Ik heb even m'n gegevens op een rijtje gezet:

Punten behaald: 64
Punten 'moeten' krijgen: 74
--> 10 punten door random door m'n neus geboord

Aankomende gegevens zijn gebaseerd op de competitiewedstrijden, maar zonder de wedstrijden tegen the skunks en nop's heroes, omdat ik hier niet op volle sterkte speel. Dus gebaseerd op 13 heenwedstrijden en 13 terugwedstrijden.

Heenronde:
Gemiddelde linierating: 136.69
Gemiddelde gespeelde agressie: 78.85
Gemiddelde agressie scheids: 68.08
Gemiddelde verschil in linierating tussen mij en mijn tegenstander: 2.23

Terugronde:
Gemiddelde linierating: 140.23
Gemiddelde gespeelde agressie: 88.85
Gemiddelde agressie scheids: 56.92
Gemiddelde verschil in linierating tussen mij en mijn tegenstander: 4.15

Gemiddelde linierating thuis: 139.08
Gemiddelde linierating uit: 137.85
cantagallina
Team President

Post by cantagallina »

Prince88 wrote:Misschien dat ik een iets verkeerd beeld geef, omdat ik toch wel vanuit mezelf redeneer en dan wordt je kampioen :P
Maar ook 1.FC Willy Karlovy Vary en RIP Ferda_team komen naar B.3 en dat zijn toch ook niet de minsten...gemakkelijk zal het allessinds worden...

Ik heb even m'n gegevens op een rijtje gezet:

Punten behaald: 64
Punten 'moeten' krijgen: 74
--> 10 punten door random door m'n neus geboord

Aankomende gegevens zijn gebaseerd op de competitiewedstrijden, maar zonder de wedstrijden tegen the skunks en nop's heroes, omdat ik hier niet op volle sterkte speel. Dus gebaseerd op 13 heenwedstrijden en 13 terugwedstrijden.

Heenronde:
Gemiddelde linierating: 136.69
Gemiddelde gespeelde agressie: 78.85
Gemiddelde agressie scheids: 68.08
Gemiddelde verschil in linierating tussen mij en mijn tegenstander: 2.23

Terugronde:
Gemiddelde verschil in linierating tussen mij en mijn tegenstander: 4.15

Gemiddelde linierating thuis: 139.08
Gemiddelde linierating uit: 137.85
Mooie prestaties. Ik haal op mijn mijn best amper 139... Ik heb toch wat pech gehad, maarja als je 15punten achter staat op de 10e plaats degradeer je dus terecht.

Jij gefeliciteerd met je titel en promotie naar A! Wat is je doel?
Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)

Berginal Geerschot: No more
Prince88

Post by Prince88 »

Mijn doel? Tsja, niet degraderen :P

Ik denk dat ik hier al flink veel moeite voor moet gaan doen. Als ik zou kunnen eindigen tussen plaats 5 en 8 zou dat al helemaal geweldig zijn! Vaak zie je in de A divisie dat managers expres wedstrijden laten lopen om zo andere wedstrijden toch te kunnen winnen ivm fitheid en schorsingen. Dat gaat er bij mij niet in. Elke wedstrijd voluit!! En dan zien we wel waar het schip strand, hopelijk boven de streep :)
EbaIba

Post by EbaIba »

MIjn max BP zit op 142 , maar ik haal gemiddeld door mij lage agressie wel 137 gemiddeld komend seizoen in de B.3

ga er een strategie voor uitstippelen om erin te blijven.

Zal zeker niet laatste worden... :wink:
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Terugronde:

Ik was zelf ook nieuwsgierig naar mijn ratings.
Terugronde
Linierating: 136%
Agressie: 95,67%
Scheids: 56,13%

Moet bij worden gezegd dat ik een redelijk aantal wedstrijden met een B-team heb gespeeld en een week zonder rb. Verder heb ik ALLE simulaties gespeeld, wat mijn moraal wat naar beneden haalde.

Zou ik met deze cijfers overleven in B? Ik zit te dubben of ik volgend jaar direct voor promotie moet gaan in C of dat ik nog een jaartje moet wachten, want mijn team is gemiddeld nog redelijk jong :roll:
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Prince88 wrote:
racingboj wrote:Ik kom naar B2...

Ook agressie is toch wel belangrijk. Driekwart van de teams heeft een team met redelijk lage agressie (denk <40).
Ik ga nu promoveren naar B2, maar heb nu voor het eerst een rating gehaald van 142, dus dit gaat een zeeeeeeeeeeeeeeeeeer lastig seizoen worden, maar dat lag al een beetje in de verwachtingen :lol:
Last edited by SanderPlof on Mon Jun 23, 2008 6:29 am, edited 1 time in total.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
Triple-M

Post by Triple-M »

EbaIba wrote:MIjn max BP zit op 142 , maar ik haal gemiddeld door mij lage agressie wel 137 gemiddeld komend seizoen in de B.3

ga er een strategie voor uitstippelen om erin te blijven.

Zal zeker niet laatste worden... :wink:
Vandaag een nieuw record weten te halen: 143 :lol:
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”