Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Prince88
Member of the Soccer Project Association

Post by Prince88 »

Triple-M wrote:
EbaIba wrote:MIjn max BP zit op 142 , maar ik haal gemiddeld door mij lage agressie wel 137 gemiddeld komend seizoen in de B.3

ga er een strategie voor uitstippelen om erin te blijven.

Zal zeker niet laatste worden... :wink:
Vandaag een nieuw record weten te halen: 143 :lol:
Dat gaat dus helemaal goedkomen volgend seizoen :D
Nog lekkere tegenstanders heb je trouwens in die VrB :lol:
Prince88, proud manager of Fresh
Triple-M

Post by Triple-M »

Prince88 wrote:
Triple-M wrote:
EbaIba wrote:MIjn max BP zit op 142 , maar ik haal gemiddeld door mij lage agressie wel 137 gemiddeld komend seizoen in de B.3

ga er een strategie voor uitstippelen om erin te blijven.

Zal zeker niet laatste worden... :wink:
Vandaag een nieuw record weten te halen: 143 :lol:
Dat gaat dus helemaal goedkomen volgend seizoen :D
Nog lekkere tegenstanders heb je trouwens in die VrB :lol:
Idd, net ff gekeken.... SAT, zztopai en SK Sigma Olomouc a.s.
Moet een eitje zijn :oops: :oops:
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wikke
Team President

Post by Wikke »

Kick & Rush gaat de B.1 reeks in met een ratingrecord van 143 op verplaatsing. Zou het volstaan?

Zonet hebben we de teams in onze reeks een eerste keer bekeken, en het belooft een zwaar seizoen te worden. We zullen niet kunnen optornen tegen piekprestaties van de meeste andere teams. Onze sterkte is altijd het B-team geweest, dat bijna evenwaardig is aan de A-spelers. Het voordeel dat we uit een lage agressie haalden is echter ook weg.

We missen blijkbaar een echte topper, die de teamprestatie net boven de tegenstander uit krijgt. We zullen onze punten moeten halen uit degelijkheid en constant presteren. We vermoeden dat de ploegartsen een belangrijke rol zullen spelen in de afloop van de competitie. Na de eerste competitieweek zal het bestuur een eerste evaluatie maken, en dan beslissen of extra maatregelen wenselijk zijn.
In de eerste plaats zal over het loonbeleid gesproken worden: tot hier toe heeft K&R nooit winstpremies betaald, maar indien er niet genoeg gewonnen wordt, kan dit extra motiveren (kuch:in de portefeuille van de manager).
Een tweede discussie zal gaan over het rotatiesysteem van de selectieheer: in het verleden speelde het A en B elftal afwisselend in de ligamatchen, waardoor we een hele kern een heel seizoen redelijk fit aan de aftrap kregen. Hierdoor slaagden we er dikwijls in om betere ploegen te verslaan op dinsdag en vrijdag. Misschien is de tijd gekomen om hiervan af te stappen, en te proberen een maximum aan rendement uit de grootste talenten te halen.

Tot slot nog de prono van manager Wikke: zijn team zal zich toch handhaven en uiteindelijk nog verdienstelijk 8e worden na een spannend competitie-einde.
Favorieten voor de promotie lijken FC Jeremy en VC El Bourgemestre.

In ieder geval, veel geluk aan de reeksgenoten, en dat de blessures vooral jullie mogen treffen :lol: .
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Triple-M

Post by Triple-M »

Na het bestuderen van onze reeks genoten is duidelijk geworden dat we dit seizoen geen rol van betekenis gaan spelen. We zullen de eerste 2 wedstrijden kansloos verliezen tegen RIP Ferda en Newcastle United.
Daarna zullen we moeten kijken wat er haalbaar is.

Misschien dat er besloten word om dit seizoen te gebruiken om te verjongen en de agressie te verlagen. Maar we willen niet teveel op de zaken vooruit lopen en kijken wel hoe de eerste 6 wedstrijden uitpakken.

We hebben er wel zin in!!!!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

sljivovica

Post by sljivovica »

Reeks B.2 voor mij, met medelanders the glassbell en Ploffers.
Ik heb echt geen flauw idee waar ik sta t.o.v. de andere teams, we laten het wel op ons af komen.
Verder nog wat bekende gezichten trouwens: Bruggenhof, Lindenhof, racingbojkes, Beringen en Rossoneri. Leuke tegenstanders, de rest is me vrij onbekend.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
racingboj

Post by racingboj »

sljivovica wrote:Reeks B.2 voor mij, met medelanders the glassbell en Ploffers.
Ik heb echt geen flauw idee waar ik sta t.o.v. de andere teams, we laten het wel op ons af komen.
Verder nog wat bekende gezichten trouwens: Bruggenhof, Lindenhof, racingbojkes, Beringen en Rossoneri. Leuke tegenstanders, de rest is me vrij onbekend.
Veel succes!

Ik begin eraan met een slechte teamspirit.

Het doel is proberen de 10de plaats te halen, maar als al snel blijkt dat dat niet lukt laten we het lopen denk ik, maar dat ga ik pas beslissen aan de tussenstop. Nu, de eerste anderhalve week zullen niet veel punten gepakt worden door onze mindere TS en ik ben van plan om hier en daar nog wat te verjongen dus....

Ach we zien wel :)
JOY

Post by JOY »

ik denk dat er geen plaats zal zijn in de top 5
voor onze ploeg
zo te zien halen alle andere ploegen linieratings boven de 140%
daar kunnen wij alleen van dromen

we gaan eens aankloppen dij dame Random
en zien of zij ons nog gunstig gezind is :twisted:
EbaIba

Post by EbaIba »

Triple-M wrote:Na het bestuderen van onze reeks genoten is duidelijk geworden dat we dit seizoen geen rol van betekenis gaan spelen. We zullen de eerste 2 wedstrijden kansloos verliezen tegen RIP Ferda en Newcastle United.

Misschien dat er besloten word om dit seizoen te gebruiken om te verjongen en de agressie te verlagen. Maar we willen niet teveel op de zaken vooruit lopen en kijken wel hoe de eerste 6 wedstrijden uitpakken.

wij ook..

1-2 nederlaag thuis tegen C.9 kampoen Willy K.
ratings 140-142..

als mijn 1e GK niet geblesseerd was geweest.. had ik wellicht een punt gehad.
scheids van 20% was ook geen voordeel..

veel rood trouwens eerste ronde , stuk op 7 zag ik..
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Uit verloren bij Domokun XI met 1-0, valt nog mee :)

143-135

72, 73, 75, 71, 71, 71, 72, 72, 73, 75 en 73, zijn wel cijfers waar je mee thuis mag komen.
Helaas is Ploffers nog niet zover, misschien morgen, want dan mogen we in eigen huis tegen Lindenhof.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
Wikke
Team President

Post by Wikke »

't Is begonnen. :cry:
Random 1- Kick & Rush 0.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

Wat betreft B1:

Wat een sterke reeks dit jaar.
Dit weekend pronostikeerden we een zevende plaats, maar dat lijkt nu al heel optimistisch na de linieratings van vandaag gezien te hebben.
Maar niet alleen linieratings beslissen of je het redt. 8)

Het zal spannend worden.
Morgen tegen vc el bourgemestro dat sterk is. Blijkbaar een team met veel oudere spelers. Ik vraag me af of dat de tactiek is...
Misschien wel op kortere termijn. Duimen maar morgen...
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
racingboj

Post by racingboj »

Morgen laten we schieten, 3 geschorste basisspelers en een slechte teamspirit.

Tsja, geen mogelijkheid tot punten, hopelijk gaat het vanaf volgende week beter want ik vrees voor een 0 gedurende de eerste matchen, maar erg vinden we dit niet, dit seizoen zien we wel wara we uitkomen, en als we degraderen is dat maar zo :)
Triple-M

Post by Triple-M »

EbaIba wrote:
Triple-M wrote:Na het bestuderen van onze reeks genoten is duidelijk geworden dat we dit seizoen geen rol van betekenis gaan spelen. We zullen de eerste 2 wedstrijden kansloos verliezen tegen RIP Ferda en Newcastle United.

wij ook..

ratings 140-142..

Vandaag terecht verloren 0-1 van RIP Ferda. Wat een team heeft die trainer zeg!!
Morgen thuis tegen Newcastle Praha dat in de eerste wedstrijd een verpletterende 147 linierating neerzette..... Dat zullen ook geen punten worden gok ik!

SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Triple-M wrote:
EbaIba wrote:

wij ook..

ratings 140-142..

Vandaag terecht verloren 0-1 van RIP Ferda. Wat een team heeft die trainer zeg!!
Morgen thuis tegen Newcastle Praha dat in de eerste wedstrijd een verpletterende 147 linierating neerzette..... Dat zullen ook geen punten worden gok ik!
En zo zie je maar haal je gewoon 3 punten tegen Newcastle Praha!!

Ploffers heeft ook zijn eerste 3 punten in B gehaald en die pakt niemand meer af!!
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
Triple-M

Post by Triple-M »

Ja, het is idd ongelooflijk.....

3 punten tegen Praha, dat had ik niet durven dromen!
Donderdag waarschijnlijk weer 3 punten tegen het in opbouw zijnde team van XAR. Waarschijnlijk zal het A elftal rust krijgen om vrijdag thuis te knallen tegen Westel, de nummer 1 in B3.

Trouwens wel een mooie 141 rating gehaald met een TS van 80....
Last edited by Triple-M on Tue Jun 24, 2008 9:06 am, edited 1 time in total.

Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”