Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

jokke
Member of the Soccer Project Association

Post by jokke »

Net de grootste fout in heel mijn carrière SP gemaakt. Het contract van mijn beste LF vergeten te verlengen en nu is hij gratis weg. 2e fout deze week al en de goesting in het spel vermindert met de dag.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
yanniske

Post by yanniske »

jokke wrote:Net de grootste fout in heel mijn carrière SP gemaakt. Het contract van mijn beste LF vergeten te verlengen en nu is hij gratis weg. 2e fout deze week al en de goesting in het spel vermindert met de dag.
1ste in C en denken aan stoppen en een topteam weg laten gaan => zouek nooooooit doen
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

ik vind die speler btw nergens? is hij gedelet?
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
jokke

Post by jokke »

TrAnEcId wrote:ik vind die speler btw nergens? is hij gedelet?
Ik vind hem zelf ook niet terug.
Koen Klukowski ( 26 jaar, BP 71 , 4% agressie) zal ws uit het spel verdwenen zijn.
Manager van S.A.T
T-man

Post by T-man »

jokke wrote:
TrAnEcId wrote:ik vind die speler btw nergens? is hij gedelet?
Ik vind hem zelf ook niet terug.
Koen Klukowski ( 26 jaar, BP 71 , 4% agressie) zal ws uit het spel verdwenen zijn.
Idd, contract niet verlengd > is weg uit het spel :wink:
Team = AC ManU (B2)
el stino

Post by el stino »

das wel echt brute pech hebben :?

deze morgen lekker door in de beker met een gemixt team. ticketopbrengst was wel rampzalig. het sneeuwde :evil:
volgende ronde spelen we uit tegen een G'er. he's going out 8)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Vanmorgen thuis 1-0 gewonnen met een nieuw record in ratings : 142 :D
Momenteel in C.7
Celtic 85
el stino

Post by el stino »

Celtic'85 wrote:Vanmorgen thuis 1-0 gewonnen met een nieuw record in ratings : 142 :D
prachtige rating :o
ik kwam net niet aan 140 wegens een blessures van mijn Cb in de 42' die vervangen werd door een Cm die 52 haalde. jammer anders kon ik mijn recordrating scherper stellen. is nu al de 4e keer dat ik een 139 haal :)

over Cb's gesproken trouwens. het hele seizoen al heerst er een ware blessureplaag voor mijn centrale verdedigers. :(
vandaag valt er eentje uit in de wedstrijd en eentje op training. en dan ook nog eens mijn jeugdtalent dat 6 dagen in de ziekenboeg zat. morgen recupereren we er wel al 2, maar ze zullen niet fit zijn, dus de overgebleven Cb's (2 A's en 1 jeugd) zullen op hun tanden moeten bijten :?

ow ja. de ploegen zijn dit seizoen echt wel aan elkaar gewaagd precies bovenaan in de top (met uitz van S.A.T :P ) 1 misstap van de anderen en je kunt van plaats 7 naar plaats 2 springen :D
T-man

Post by T-man »

C-ploeg wint mt 5-0 van de laatste :D
Team = AC ManU (B2)
jokke

Post by jokke »

Uiteindelijk kost mijn fout mij 15M. IK heb er wel een meer dan degelijke LF terug bij. BP van 73, 26 jaar en 6 %agressie.
Enige minpuntje : hij is nog 6 dagen gekwetst. Wat dan weer tot een serieus gepuzzel leidt om zowel op competitief, beker en Vr B vlak een meer dan degelijk elftal te kunnen opstellen.
Wij zijn volop een goede Rf (top Rf) aan het zoeken.
Deze nacht een verplaatsing naar de 3e in de stand. We verwachten een overwinning of de random moest wederom nog eens de kop opsteken.
Manager van S.A.T
el stino

Post by el stino »

jokke wrote:Uiteindelijk kost mijn fout mij 15M. IK heb er wel een meer dan degelijke LF terug bij. BP van 73, 26 jaar en 6 %agressie.
Enige minpuntje : hij is nog 6 dagen gekwetst. Wat dan weer tot een serieus gepuzzel leidt om zowel op competitief, beker en Vr B vlak een meer dan degelijk elftal te kunnen opstellen.
Wij zijn volop een goede Rf (top Rf) aan het zoeken.
Deze nacht een verplaatsing naar de 3e in de stand. We verwachten een overwinning of de random moest wederom nog eens de kop opsteken.
hopelijk win je en kunnen wij mee profiteren van zijn puntenverlies (als we zelf ook winnen natuurlijk :) )

ik heb gezien dat FC Kotehulky dinges daar op zoek is naar een nieuwe Gk. hij heeft een bod geplaatst op een mooie Gk van X-tenzo die geen onaardige bp haalt.
had ik ook maar zoveel geld :lol:
real

Post by real »

nog eens een overwinning behaald in C.7 we wonnen deze nacht met 2-1 van real aldamir en daarmee komen we uit de degradatiezone :D
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

3-2 verlies op het veld van Kotelhulky, terecht, want was 3% minder.
Momenteel in C.7
Celtic 85
el stino

Post by el stino »

ik heb ff geluk gehad met mijn overwinning van vandaag. 1% beter bij een uitmatch was net genoeg voor een droge 0-1 winst tegen Real Aldamir. :D
S.A.T heeft weeral heel wat minder geluk gehad. 7% beter en een gelijkspel tegen de n°1 blsany. :?
T-man

Post by T-man »

1% beter op verplaatsing bij een concurrent maar toch slechts 0-0 :?
Team = AC ManU (B2)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”