Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

jokke
Member of the Soccer Project Association

Post by jokke »

el stino wrote:ik heb ff geluk gehad met mijn overwinning van vandaag. 1% beter bij een uitmatch was net genoeg voor een droge 0-1 winst tegen Real Aldamir. :D
S.A.T heeft weeral heel wat minder geluk gehad. 7% beter en een gelijkspel tegen de n°1 blsany. :?

Dit is al heel het seizoen het geval. Als het zo door gaat dan zit er ms zelfs terug een 3e plaats in, aangezien ik toch mijn transfers nog wil doen dit seizoen.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
real

Post by real »

de terugronde is goed begonnen voor brugge 1991 na gisteren de 2-1 overwinning tegen Real Aldamir wonnen we vandaag ook tegen kvg oostende met 3-4 we haalden ook een 137 rating en dat op een dinsdag :shock: en door deze 2 mooie overwinningen staan we nu 9De in de stand met 5 punten voor op de 11de :D maar dit kan rap veranderen door dat we donderdag thuis tegen de 2de mogen die wel een zeer goede ploeg heeft :? maar doordat hie een paar belangrijke spelers mist kunnen we mss toch nog een puntje pakken :wink: een overwinning zou fantastisch zijn maar met een punt zijn we al zkr tevreden :D @ S.A.T echt brute pech voor je hopelijk overkom je het niet meer dit seizoen want met zon ploeg snap ik niet wat je in C zit te doen :wink:
@ el stino , S.A.T heeft weeral heel wat minder geluk gehad. 7% beter en een gelijkspel tegen de n°1 blsany , waar haal jij die nr 1 vandaan S.A.T sta toch eerst :P
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
el stino

Post by el stino »

real wrote: @ el stino , S.A.T heeft weeral heel wat minder geluk gehad. 7% beter en een gelijkspel tegen de n°1 blsany , waar haal jij die nr 1 vandaan S.A.T sta toch eerst :P
:oops: hopelijk is het geen voorbode :P

vandaag lekker door in de beker na een 1-9 winst. slechts 120.000€ verlies gemaakt met deze uitwedstrijd.
volgende ronde zal eindelijk onze eerste zware wedstrijd worden. we mogen uit (jammer) op bezoek gaan bij de huidige n°2 in C.9, Bunicii

gelukkig hebben we donderdag in de competitie geen zware wedstrijd dus kunnen we gerust met ons A-team aantreden :)

morgen thuis tegen vriend SvensOn. hij krijgt weer een kans om punten te pakken :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Vanmorgen Blsany thuis met 2-1 geklopt.
Momenteel in C.7
Celtic 85
T-man

Post by T-man »

1-1 gespeeld bij AS Bosman maar ik was 11% slechter en wil dus bij deze m'n excuses aanbieden voor het gestolen punt :?
Langs de andere kant ben ik enorm blij met dit puntje in de strijd voor de degradatie :wink:
Team = AC ManU (B2)
el stino

Post by el stino »

Celtic'85 wrote:Vanmorgen Blsany thuis met 2-1 geklopt.
mooi gedaan. hopelijk kan ik morgen hetzelfde doen bij hem thuis :)

vandaag de overwinning cadeau gekregen van svenson, waarvoor dank :wink:
sorry dat ik toch nog een mix van A/B opstelde :P

prachtige overwinning ook van Brugge tegen Kotehulky :)

en door het verlies van Rienaldos, Blsany en Kotehulky wippen wij weer naar plaats 2 in de voetsporen van S.A.T :D
real

Post by real »

el stino wrote:
Celtic'85 wrote:Vanmorgen Blsany thuis met 2-1 geklopt.
mooi gedaan. hopelijk kan ik morgen hetzelfde doen bij hem thuis :)

vandaag de overwinning cadeau gekregen van svenson, waarvoor dank :wink:
sorry dat ik toch nog een mix van A/B opstelde :P

prachtige overwinning ook van Brugge tegen Kotehulky :)

en door het verlies van Rienaldos, Blsany en Kotehulky wippen wij weer naar plaats 2 in de voetsporen van S.A.T :D
ja flink van mij he kzeg kga der ne keer voor zorgen dat el stino op de 2de plaats komt te staan :P ja idd een mooie overwinning 135 ratings gehaald 6 % beter dan hem die 129 haalde die kreeg wel een blessure en een rode kaart maarja niet aan te doen :D we zijn aan een fantatsiche week bezig 9/9 en ja we zijn natuurlijk supertevreden nu :D en ja hopelijk kunnen we vannacht tegen Real Schalbroek ook een puntje pakken deze nacht :D
team brugge 1991

BP A team 70.18
el stino

Post by el stino »

terug op een 5e plek. maar er moet wel gezegd worden dat we met 4 ploegen evenveel ptn hebben :)
het blijft daar lekker spannend bovenin met celtic die nu de 2e plaats pakt :P

echt jammer dat we verloren, want de ratings waren nochtans gelijk (133) en ik speelde met 35% minder agressie :o

deze week een 9/12. 1ptntje beter als in de heenronde toen we een 8/12 haalde. nu een lekker rustig weekend om dan maandag ons beste beentje voor te zetten tegen The rienaldos :wink:
Shonk

Post by Shonk »

Door de transfers die we aant doen zijn zal de club moeten vechten tegen de degradatie. We hopen alvast om voldoende punten te sprokkele om zo in C te kunne blijven en volgend jaar een rustig seizoen tegemoet kunnen gaan.

Nog 3 spelers op de lijst die mogen vertrekken, LB Mbonabucya, RM Baldvinsson en LF Loureiro.
Image Image
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

el stino wrote:het blijft daar lekker spannend bovenin met celtic die nu de 2e plaats pakt :P
Idd, hoog tijd om me wat te gaan inhouden :mrgreen:
Momenteel in C.7
Celtic 85
el stino

Post by el stino »

Celtic'85 wrote:
el stino wrote:het blijft daar lekker spannend bovenin met celtic die nu de 2e plaats pakt :P
Idd, hoog tijd om me wat te gaan inhouden :mrgreen:
doe maar gewoon verder :wink: ik zal mijn niveau nog wat opkrikken als jij niet hoger kunt :mrgreen:

we hebben 2 nieuwe spelers op het oog. hopelijk kunnen we ze met ons klein budgetje beide of toch teminste 1 binnenhalen. zou fantastisch zijn :D
T-man

Post by T-man »

T-man wrote:1-1 gespeeld bij AS Bosman maar ik was 11% slechter en wil dus bij deze m'n excuses aanbieden voor het gestolen punt :?
Langs de andere kant ben ik enorm blij met dit puntje in de strijd voor de degradatie :wink:
Vandaag 4% beter en slechts 3-3 :?
Ik had liever gisteren verloren en vandaag gewonnen maar Mr Random is genadeloos :evil:
Team = AC ManU (B2)
real

Post by real »

gisteren weer gewonnen deze keer wonnen we van Real schalbroek met 0-1 en door deze overwinning hebben we 12/12 gehaald deze week en 8 punten achter de 2De celtic 85 :P ja hopelijk kunnen we deze schitterende reeks verderzetten al zal dit moeilijk worden maandag want dan mogen we het thuis opnemen tegen S.A.T we gaan voor een puntje :D
team brugge 1991

BP A team 70.18
real

Post by real »

ga eens enkele statestiekjes posten over de BP van mn A team

GK BP 70 lft 27
LB BP 69 lft 29
CB BP 69 lft 21
RB BP 68 lft 22
LM BP 69 lft 28
CM BP 70 lft 22
CM BP 69 lft 25
RM BP 68 lft 21
LF BP 71 lft 26
CF BP 70 lft 27
RF BP 71 lft 27

agressievste speler 72 % agressie en minst agressieve 5 % gemiddelde teamagressie = 42.09 vind ik vrij laag :P
zou dit goed zijn om in C 7 in de top 5 mee te draaien :?: let op dit is hier mn A team he
team brugge 1991

BP A team 70.18
el stino

Post by el stino »

real wrote:ga eens enkele statestiekjes posten over de BP van mn A team

GK BP 70 lft 27
LB BP 69 lft 29
CB BP 69 lft 21
RB BP 68 lft 22
LM BP 69 lft 28
CM BP 70 lft 22
CM BP 69 lft 25
RM BP 68 lft 21
LF BP 71 lft 26
CF BP 70 lft 27
RF BP 71 lft 27

agressievste speler 72 % agressie en minst agressieve 5 % gemiddelde teamagressie = 42.09 vind ik vrij laag :P
zou dit goed zijn om in C 7 in de top 5 mee te draaien :?: let op dit is hier mn A team he
kijk eens bij mijn team naar de agressie van men spelers :wink: momenteel draai ik top-5 mee. maar op de belangrijke wedstrijden tegen concurrenten voor de top is het moeilijk voor mij omdat ik nog niet echt optimaal kan gebruik maken van de agressie.

zoals morgen tegen Rienaldos wordt het weer lekker spannend. in de heenronde hebben we hem op een punt kunnen houden. deze keer kan het mssn anders aflopen, want we hebben geen Rb ter beschikking :(
Maar mssn gooien we wel onze nieuwe Cb-jeugd voor de leuwen. die vierde gisteren zijn 20e verjaardag en bemachtigd direct een plaatsje bij de A-ploeg. wel jammer van zijn agressie weer :lol:
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”