el stino wrote:1% beter. het thuisvoordeel heeft me de 3punten opgeleverd
morgen geen beker, maar wel 4 Vrb's
toch gaan we dat goed proberen te plannen zodat we donderdag ook de winst kunnen pakken tegen KVG Oostende zodat Real wat meer ademruimte krijgt
alleen daarom ? niet stiekem om naar B.3 te gaan ?
ik weet het echt nog niet wat ik ga doen echt waar, ik lig voortdurend te twijfelen of ik het wel of niet zal doen als ik Blsany achter mij kan houden.
Rienaldos en Celtic willen niet. rest er enkel nog Kotehhulky en Blsany waarmee we moeten afrekenen.
eerst maar deze week afwerken, want vrijdag moeten we thuis zelfs spelen tegen Kotehulky. veel zal dus afhangen van de uitslag van die wedstrijd
alsk u was altijd voor promotie gaan
ik heb het 1 keer niet gedaan en voor vejonging gekozen , het leverde me een degradatie en 3 seizoenen E op
daarna wel van E- B gegaan
zoals nu bij mij ik weet dat ik in A niets zal betekenen maar dan heb je die divisie al meegemaakt
el stino wrote:1% beter. het thuisvoordeel heeft me de 3punten opgeleverd
morgen geen beker, maar wel 4 Vrb's
toch gaan we dat goed proberen te plannen zodat we donderdag ook de winst kunnen pakken tegen KVG Oostende zodat Real wat meer ademruimte krijgt
ja ik had gehoopt op een gelijkspel maarja het is meer geworden voor je spijtig voor ons ja ik zou ook echt wel voor promotie gaan , ik zou nooit een promotie laten schieten en me uw team kunde toch in top 10 van B eindigen hoor denk ik
Celtic'85 wrote:Thuis met 4-2 gewonnen tegen Real Aldamir. Behoud is nu zeker.
ga je nog zoveel uitbollen mssn?
zoals verwacht gingen we winen bij KVG Oostende en ook Real wist te winnen bij Leeds zodat hij weer een speeldag gerust is
Blsany verloor van The pacifiers, waardoor het kloofje 4ptn wordt. Rienaldos pakt nu de 3e plaats op 3ptn, dus als hij wil kan hij nog steeds promoveren
Morgen wordt belangrijk: winst is een must en zo zetten we Kotehulky op 10ptn (weg promotie voor hem) en is Celtic wat geruster op zijn 5e plek als hij nog wat wilt uitbollen
Zoals ik al zei, ga ik NIET promoveren. Vannacht moet ik tegen The Pacifiers en die wil ik zeker verslaan zodat Brugge 1991 in C.7 blijft. Volgende week heb ik nog een wedstrijd tegen hem en daar kan ik misschien nog eens gunstje doen voor hem als hij dit wil. Liefst van al word ik 3de. SAT wordt de verdiende kampioen en Royal FC mag mee overgaan van mij.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
rienaldo14 wrote:Zoals ik al zei, ga ik NIET promoveren. Vannacht moet ik tegen The Pacifiers en die wil ik zeker verslaan zodat Brugge 1991 in C.7 blijft. Volgende week heb ik nog een wedstrijd tegen hem en daar kan ik misschien nog eens gunstje doen voor hem als hij dit wil. Liefst van al word ik 3de. SAT wordt de verdiende kampioen en Royal FC mag mee overgaan van mij.
je weet maar nooit dat ik ook ineens ga uitbollen en voor de 3e plek ga. wat dan?
eigenlijk komen er nu nog 4 zware matchen aan.
morgen tegen Kotehulky
maandag: Pacifiers (zeker niet onderschatten, want die staat veel te laag)
dinsdag: Calzone
donderdag: tegen S.A.T om het seizoen te eindigen
rienaldo14 wrote:Zoals ik al zei, ga ik NIET promoveren. Vannacht moet ik tegen The Pacifiers en die wil ik zeker verslaan zodat Brugge 1991 in C.7 blijft. Volgende week heb ik nog een wedstrijd tegen hem en daar kan ik misschien nog eens gunstje doen voor hem als hij dit wil. Liefst van al word ik 3de. SAT wordt de verdiende kampioen en Royal FC mag mee overgaan van mij.
je weet maar nooit dat ik ook ineens ga uitbollen en voor de 3e plek ga. wat dan?
morgen tegen Kotehulky
Dan zal er een 3de hond gaan lopen met het been. Als SAT zeker is van de titel dan zal hij toch liever een forummer meenemen naar B dan een onbekende Tsjech.
Vannacht heb je inderdaad een zware match en ook de andere partijen zijn niet te onderschatten. Maar een vriendendienst moet altijd kunnen zoals ik misschien ga doen voor brugge 1991.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
morgen tegen Kotehulky
Dan zal er een 3de hond gaan lopen met het been. Als SAT zeker is van de titel dan zal hij toch liever een forummer meenemen naar B dan een onbekende Tsjech.
Vannacht heb je inderdaad een zware match en ook de andere partijen zijn niet te onderschatten. Maar een vriendendienst moet altijd kunnen zoals ik misschien ga doen voor brugge 1991.
vannacht een mooie 1-0 winst geboekt tegen leeds united en zo staan we 4 punten voor op de degradatie en kunnen we weer een speeldag rustig ademen vannacht mogen we het thuis opnemen tegen celtic 85 hopelijk kunnen we thuis een puntje pakken tegen hem maarja dat zal ni gemakkelijk zijn
@ el stino bedankt voor de winst vannacht echt heel aardig van je
@ rienaldo ook heel erg bedankt dat je mij wil helpen voor het helpen van mijn behoud hopelijk lukt het je vannacht te winnen van the The Pacifiers en dat je me zelf dinsdag wilt laten winnen mss is echt fantastich van je maarja mss is dat niet nodig maar we zien wel
echt bedankt jullie 2 en ook alle andere medeforumers hier van C.7
T-man wrote:Thuis waren we 20% agressiever en in totaal 1% beter maar toch verloren we 2-3
Mijn excuses hiervoor, heb niet gepreveld of geschonken aan Lord Random... Gelukkig weet je jezelf wel zo goed als zeker gered, anders zou'k me nog een schuldgevoel aanpraten Doordat ik je onderhand ken en een stille supporter ben dan welteverstaan