Divisie C
Moderator: Moderator
el stino, dinsdag als wij spelen stel ik waarschijnlijk niet m'n A team op.. wil die fit hebben voor het bekerdueal van woensdag. Ik heb toch geen kans meer op top 5.
Je moet dus al voor je wedstrijd van maandag gaan beslissen of je wilt promoveren denk ik.
Je moet dus al voor je wedstrijd van maandag gaan beslissen of je wilt promoveren denk ik.
Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
-
- Member of the Soccer Project Association
de stress bij onze club begint hier echt wel te stijgenAvado wrote:el stino, dinsdag als wij spelen stel ik waarschijnlijk niet m'n A team op.. wil die fit hebben voor het bekerdueal van woensdag. Ik heb toch geen kans meer op top 5.

maar de beslissing is gisteren na de overwinning op Kotehulky gevallan:
ik zal vol voor de promotie gaan

MAAR het kan nog altijd mislopen...
vandaag is onze Lm al vertrokken. en als er geen hoger bod binnenkomt vandaag op onze Lm en Rm vertrekken ook deze beide spelers deze nacht.
wat zou betekenen dat ik op 85%TS zou uitkomen.

vandaag is men agenda wel volgeboekt en morgen ook 2 wedstrijden, dus ik kan de Ts wel laten stijgen tot 90%.
hopelijk zal dit genoeg zijn om The pacifiers tegen te houden, want als die er vol voor gaat, kunnen we mssn punten verliezen.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Ik hoop voor jou dat je na de 29e speeldag dan 4 punten voor staat op de 3e.el stino wrote:de stress bij onze club begint hier echt wel te stijgenAvado wrote:el stino, dinsdag als wij spelen stel ik waarschijnlijk niet m'n A team op.. wil die fit hebben voor het bekerdueal van woensdag. Ik heb toch geen kans meer op top 5.
Je moet dus al voor je wedstrijd van maandag gaan beslissen of je wilt promoveren denk ik.![]()
maar de beslissing is gisteren na de overwinning op Kotehulky gevallan:
ik zal vol voor de promotie gaan![]()
MAAR het kan nog altijd mislopen...
vandaag is onze Lm al vertrokken. en als er geen hoger bod binnenkomt vandaag op onze Lm en Rm vertrekken ook deze beide spelers deze nacht.
wat zou betekenen dat ik op 85%TS zou uitkomen.![]()
vandaag is men agenda wel volgeboekt en morgen ook 2 wedstrijden, dus ik kan de Ts wel laten stijgen tot 90%.
hopelijk zal dit genoeg zijn om The pacifiers tegen te houden, want als die er vol voor gaat, kunnen we mssn punten verliezen.

Als het echt nodig is kan ik ms nog de laatste match verliezen, maar eerlijk gezegd doe ik dit liever niet, managerpunten en zo

Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
Ben nu verzekerd van behoud. Eens kijken hoe de cup gaat aflopen nu.Celtic'85 wrote:4-3 verloren tegen Calzone.
Team: FC Calzone
Kampioen in C.6, dat is de derde op rij..
E, D, C
Volgend seizoen voor het eerst kijken in de B divisie...
Zou AS Bosman haar 4e titel op rij kunnen pakken?
E, D, C
Winner of the SP UEFA Cup II (S13)
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
Gefeliciteerd en succes in B.AS Bosman wrote:Kampioen in C.6, dat is de derde op rij..
E, D, C
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
S.A.T oververdiend kampioen geworden in C.7
zelf hebben we onze 2e stek nog altijd vast, maar het is duidelijk dat we wat geluk nodig hadden deze keer.
The pacifiers is een sterke ploeg (als het zijn A's opstelt). zelf kwamen we aan de aftrap met ons A-team, maar de verkopen van dit weekend hebben gemaakt dat we geen super-rating haalde
3% slechter en toch nog het gelukje van de random meegekregen.
Ts staat ook voor morgen niet optimaal, maar we zullen er vol voor gaan zodat we blsany in C. kunnen houden

zelf hebben we onze 2e stek nog altijd vast, maar het is duidelijk dat we wat geluk nodig hadden deze keer.
The pacifiers is een sterke ploeg (als het zijn A's opstelt). zelf kwamen we aan de aftrap met ons A-team, maar de verkopen van dit weekend hebben gemaakt dat we geen super-rating haalde

3% slechter en toch nog het gelukje van de random meegekregen.
Ts staat ook voor morgen niet optimaal, maar we zullen er vol voor gaan zodat we blsany in C. kunnen houden

proficiat S.A.T met de titel in C 7
hopelijk doe je het daar goed in B
zelf deze nacht wonnen we met 1-11 van de laatste dus behoud is bijna zeker voor ons we hebben 5 punten voor op de 11de dus mogen we dat niet meer uit handen geven
vannacht mogen we het opnemen tegen the rienaldos geen makkelijke match wel maarja we zien wel wat het wordt 

zelf deze nacht wonnen we met 1-11 van de laatste dus behoud is bijna zeker voor ons we hebben 5 punten voor op de 11de dus mogen we dat niet meer uit handen geven

@real en El stino. bedankt
De titel en plaatsing voor CL zijn binnen. Nu hopen we nog ver te geraken in de beker.
Ondertussen zijn we aan het bieden op een RF en dan meot onze ploeg er staan voor de komende seizoenen. Maar het is precies lastig om een RF binnen te halen. Momenteel voor de 2e maal komt iemand zijn afspraak niet na voor een directe transfer. Vorige keer al mislopen, nu hopelijk dus niet.
Volgend seizoen is het doel niet te degraderen in B3.
De titel en plaatsing voor CL zijn binnen. Nu hopen we nog ver te geraken in de beker.
Ondertussen zijn we aan het bieden op een RF en dan meot onze ploeg er staan voor de komende seizoenen. Maar het is precies lastig om een RF binnen te halen. Momenteel voor de 2e maal komt iemand zijn afspraak niet na voor een directe transfer. Vorige keer al mislopen, nu hopelijk dus niet.
Manager van S.A.T
-
geef die doelstelling maar aan mijjokke wrote:@real en El stino. bedankt

vandaag ook gewonnen tegen Calzone met mooie ratings van 137 (ondanks een lage Ts)
1 puntje voor op 1e achtervolger Rienaldos en 2 punten op Blsany.
de laatste wedstrijd donderdag zal dus alles beslissen ...
ik ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren. er zijn verschillende scenario's mogelijk, maar het liefste speel ik het wel eerlijk

wil S.A.T zijn sterkste team opstellen en mij daarmee de promotie moeilijk maken, kan ik daar zeker mee leven

Rienaldos en Blsany gun ik die promotie zeker ook. Rienaldos wil dan wel niet promoveren dus om zeker te zijn zou die zijn laatste wedstrijd verliezen?
Blasny gaat er nog steeds vol voor denk ik.
eigenlijk is het simpel:
verlies/gelijk: extra jaartje in C. Geen probleem, ik voel me hier goed

winst: promotie naar B. Volgend seizoen vechten voor behoud tussen alle toppers

pff, kunnen ze die laatste competitiematch niet verschuiven naar morgen. ik snak naar de ontknoping