Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Avado
Team Manager

Post by Avado »

Verdiend gewonnen el stino, 127 LR van m'n B ploeg is nog zo slecht niet. Ik gun je de promotie donderdag.. Ik ga nu kijken hoever ik nog in de beker kan komen.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Shonk
Member of the Soccer Project Association

Post by Shonk »

2-3 winst bij Mathew Johnson United. Qua linieratings was het gelijk maar denk dat de random het in mijn voordeel beslist heeft ondanks een TS die niet op peil is. Morgen een laatste wedstrijd tegen Darwen Town. We hopen alvast de 5de plaats vast te houden en een eventuele 4de plek te kunnen veroveren van Real Madridas.

Met het oog op volgend seizoen zullen in het tussen seizoen LM Verheyen en CM Feys verkocht worden. De club gaat wel opzoek naar een stand-in voor LF Vidovic aangezien onze jeugdspeler nog volop aant traine is.
Image Image
rienaldo14
Team Board Member

Post by rienaldo14 »

Nogmaals proficiat aan SAT met de titel, ik ga donderdag niet mijn beste team de wei insturen want ik gun Royal echt wel de overgang naar B.3. Normaal eindig ik als 4 wat eigenlijk sterk is nadat het bestuur bekendmaakte dat dit jaar de champions league voorop stond. Volgend jaar zijn we met niets anders tevreden dan de titel al moeten we wel opletten wat er degradeert uit B.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
jokke

Post by jokke »

el stino wrote:
wil S.A.T zijn sterkste team opstellen en mij daarmee de promotie moeilijk maken, kan ik daar zeker mee leven :)
Rienaldos en Blsany gun ik die promotie zeker ook. Rienaldos wil dan wel niet promoveren dus om zeker te zijn zou die zijn laatste wedstrijd verliezen?
Blasny gaat er nog steeds vol voor denk ik.
Aangezien de beker voor gaat, stel ik 9 B spelers op en normaal gezien aangevuld met 2 A spelers (al kan het zijn dat 1 van die As pelers wordt vevangen door een C speler)
Ook speelt er een CM op de LM plaats.
Ik denk dat El Stino dus nog volop aan de bak gaat moeten gaan :D, want mijn B team is niet te onderschatten.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
real

Post by real »

mm deze nacht pijnlijk 1-2 verloren van the rienaldos daardoor staan we nu op een 9de stek :?

laatste speeldag

the The Pacifiers - brugge 1991
Wacker Benfica - KVG OOSTENDE
FC Calzone - Leeds United

9de Brugge 1991 39 P
10de KVG oostende 37 P
11de Leeds united 36 P

normaal gezien zijn we zeker van behoud of anders zou leeds united al met 0-8 moete winnen van FC calzone en hopelijk gebeurt dat niet :wink: maar we moeten eerst naar ons zelf kijken en ik hoop allesinds op 1 punt tegen the The Pacifiers :D ik kijk al volop uit naar donderdag ..
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
purple_white

Post by purple_white »

2-1 Winst tegen de eerste met mijn B-Team! :) Zo schuif ik weer een plaatsje op... de 4de plaats is nu van mij.. Ik heb al zeker een top-5 plaats beet! :wink:
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

& vanaf volgend seizoen kan ik ier komen posten :D
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
purple_white

Post by purple_white »

Dilibangeda wrote:& vanaf volgend seizoen kan ik ier komen posten :D
Super :) Proficiat! :wink:
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

purple_white wrote:
Dilibangeda wrote:& vanaf volgend seizoen kan ik ier komen posten :D
Super :) Proficiat! :wink:
Mercii. Seizoentje ampassé (of hoe je et ook schryft? :P of dat is toch de bedoeling.

Kga in de ontslagreeks spelen zie ik :P
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
racingboj

Post by racingboj »

Hier kom k volgend seizoen ook posten, ik kom in C5 terecht, geen bekende van het forum denk ik.

Ik vrees dat mijn ploeg niet goed genoeg is maar dat maakt niet uit, ik wilde absoluut eens kampioen spelen en dat is goed gelukt.
el stino

Post by el stino »

jokke wrote:
el stino wrote:
wil S.A.T zijn sterkste team opstellen en mij daarmee de promotie moeilijk maken, kan ik daar zeker mee leven :)
Rienaldos en Blsany gun ik die promotie zeker ook. Rienaldos wil dan wel niet promoveren dus om zeker te zijn zou die zijn laatste wedstrijd verliezen?
Blasny gaat er nog steeds vol voor denk ik.
Aangezien de beker voor gaat, stel ik 9 B spelers op en normaal gezien aangevuld met 2 A spelers (al kan het zijn dat 1 van die As pelers wordt vevangen door een C speler)
Ook speelt er een CM op de LM plaats.
Ik denk dat El Stino dus nog volop aan de bak gaat moeten gaan :D, want mijn B team is niet te onderschatten.
ik zal zeker men best doen :wink:
scheids is 57%, toch zal ik men agressieve ploeg opstellen. hopelijk is die sterk genoeg om de 3punten bij je te komen halen.

dit seizoen was zoiezo al sterk, nog 1 match te gaan die zal beslissen over een gemakkelijker seizoen 20 of een zwaar seizoen waarin we kunnen bewijzen dat we ons mannetje kunnen staan tussen de echte toppers.
een seizoentje met of zonder Celtic, Rienaldos, Real, Avado, S.A.T :)

laat het lot beslissen 8)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

We zijn vandaag na de verrassende nederlaag van FC Theuwizz thuis tegen FC Kama naar de derde plaats gewipt :) Met donderdag nog een thuismatch tegen kandidaat-degradant FC Holland en FC Theuwizz de verplaatsing naar Sparta Aarau, verwacht ik een zege van mezelf en wordt het doelsaldo een dubbeltje op z'n kant...

Spanning troef voor de plaatsen 3-6 en 9-12 8)
T-man

Post by T-man »

B-ploeg wint met 5-2 van C-ploeg van de Banaan.
We eindigen in ons 1e seizoen in C op een mooie 8e plaats :D
Team = AC ManU (B2)
el stino

Post by el stino »

we blijven in C. :(

in het begin van het seizoen zou we tekenen voor een 3e plaats. maar achteraf gezien vind ik het zo triest dat we die promotie naar B. missen :cry:

ik snap er wel totaal niets van wat er daar moet gebeurd zijn op het veld...
iedereen van men spelers was 100% fit en 100% moraal (zelfs nieuwe trainer aangenomen)
iedereen haalde ook zijn beste vorm. iedereen presteerde veel beter dan bij de spelers van S.A.T en toch...
130 rating is gewoon pure zwakheid van men A-team bij 60% agressie. normaal moet de rating ergens rond de 136/137 liggen als ik zo speel :?

B. zal dus nog even moeten wachten....
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

el stino wrote:we blijven in C. :(

in het begin van het seizoen zou we tekenen voor een 3e plaats. maar achteraf gezien vind ik het zo triest dat we die promotie naar B. missen :cry:
Ik leef met je mee, je verdiende die promotie wel.

Celtic strandt op een 6e plaats. Net niet 5e, jammer, maar wel zeer veel vreugde dat we de topschutter van C7 in onze rangen hebben : Borkelmans vond 28 keer de weg naar de netten. Vreugdedansje 8)
Momenteel in C.7
Celtic 85
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”