zit nog altijd in E70
ben alweer als de op één na slechtste gerangschikt, voor het derde seizoen op rij
toch eindig ik telkens mooi in de middenmoot
toch zou ik graag es wat hoger eindigen dit jaar, alhoewel de tegenstand wel heel sterk is dit seizoen
crazy hairs wrote:zit nog altijd in E70
ben alweer als de op één na slechtste gerangschikt, voor het derde seizoen op rij
toch zou ik graag es wat hoger eindigen dit jaar, alhoewel de tegenstand wel heel sterk is dit seizoen
Ga maar eens voor promotie dit seizoen
Wat betreft dit topic: in je reeks zie ik op het eerste gezicht nog 2 andere forumgebruikers nl. mysticalguard en peterv.
2de seizoen in E.29. in seizoen 10 eindigde ik 10de, hopelijk in seizoen 11 geen 11de Ik ga voor een plaats bij de eerste 8... Minder degradatiespanning is altijd welkom De nieuwkomers zijn allemaal sterk, misschien wel sterker dan mijn ploeg... Dat wordt degraderen of vechten tegen de degradatie...
crazy hairs wrote:zit nog altijd in E70
Ga maar eens voor promotie dit seizoen
Wat betreft dit topic: in je reeks zie ik op het eerste gezicht nog 2 andere forumgebruikers nl. mysticalguard en peterv.
3 andere...
1) crazy hairs
2) peterv
3) mysticalguard
4) Portistas (al heb ik die al effe ni meer zien posten) (zit mss meer op anderstalig forum ipv dit, maar nederlands kan hem ook)
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
in E80 .. ik sta 5e.. en Shubunskin staat 4e.. maar ik weet zeker dat geen van ons beiden in de degradatiezone zal eindigen, we hebben gewoon erg veel jeugdspelers..
Veel succes iedereen aan het begin van een nieuwe competitie. Vanaf vandaag zal ik 's ochtends weer zo snel mogelijk online komen en inloggen om te kijken of ik gewonnen heb. hoezo verslaafd
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
mysticalguard wrote:Voila ik zit nu in de E.70 en mag al men eerste match tegen FcPee ole ole. En volgens de indeling van SP sta ik als 10e sterkste van mijn reeks genoteerd FCPee ole ole staat als 3e sterkste genoteerd en Portistas als 14e... hmm als dit klopt zal het knokken worden voor behoud
Bwa... ik heb je linieratings eens goed bekeken, ik ben er toch absoluut niet gerust in voor morgen. Voor mij behoor je tot de favorieten!
Fc Pee olé olé
-----------------------
S7: startseason: 6 in G.624
S8: 1 in G.624
S9: 1 in F.208
S10: 3 in E.70
S11: 3 in E.70
S12: 1 in E.70
S13: 2 in D.24
S14: ? in C.8
mysticalguard wrote:Voila ik zit nu in de E.70 en mag al men eerste match tegen FcPee ole ole. En volgens de indeling van SP sta ik als 10e sterkste van mijn reeks genoteerd FCPee ole ole staat als 3e sterkste genoteerd en Portistas als 14e... hmm als dit klopt zal het knokken worden voor behoud
Bwa... ik heb je linieratings eens goed bekeken, ik ben er toch absoluut niet gerust in voor morgen. Voor mij behoor je tot de favorieten!
1-0 van je verloren... en men keeper geblesseerd, maar ik heb een nieuwe jeugdspeler. Een LM
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)