De vroege rode kaart heeft je waarschijnlijk de das om gedaan. Zie je ook wel aan je 29 LR.
Moderator: Moderator
Het verbaasde mij ook. Ik had eigenlijk verwacht dat je ging winnen. Ik dacht echt dat je ploeg die ik heb opgesteld ging verslagen. Ik wou gewoon niet met overdreven cijfers verliezen. Ik verwachhte dat je 5 a 6% percent beter ging zijn met die 100% moraal en 100% fitte spelers. Misschien heeft je Ts er ook iets mee te maken? Ik weet niet op hoeveel die stond?el stino wrote:we blijven in C.![]()
in het begin van het seizoen zou we tekenen voor een 3e plaats. maar achteraf gezien vind ik het zo triest dat we die promotie naar B. missen![]()
ik snap er wel totaal niets van wat er daar moet gebeurd zijn op het veld...
iedereen van men spelers was 100% fit en 100% moraal (zelfs nieuwe trainer aangenomen)
iedereen haalde ook zijn beste vorm. iedereen presteerde veel beter dan bij de spelers van S.A.T en toch...
130 rating is gewoon pure zwakheid van men A-team bij 60% agressie. normaal moet de rating ergens rond de 136/137 liggen als ik zo speel![]()
B. zal dus nog even moeten wachten....
Verdorie, vergeten!el stino wrote:ik geloof dat je dan in C.9 terecht komtTrAnEcId wrote: Als 11 de in B3, waar kom ik dan uit?even te lui om te zoeken erachter
![]()
je kan dit toch zien via SPMT nee?