Divisie D
Moderator: Moderator
Re: Divisie D
Zonder 5 basisspelers toch met 2-0 gewonnen van de 4e in de stand. Linietaitings waren 144-127. Best tevreden mee!
TEAM : Djerba
moeilijke uitwedstrijd gewonnen met 0-1. liniratings; 132-138
gem. BP A-team (28-08-09): 72,56
4-1 verloren in de beker. nu kan ik me toch beter richten op de competitie en bespaard me een hoop geld als ik vaak uit zou spelen.
1-3 gewonnen, en nog steeds met z'n 2en met het maximum van de punten. Vorig seizoen is dat ook lange tijd zo geweest. Tot de wedstrijd dat we tegen elkaar speelden, en vanaf dan is het met die tegenstander bergaf gegaan. Die is uiteindelijk pas 3e worden. Maar ik begin er nu toch een beetje zenuwachtig van te worden! 

-
- Member of the Soccer Project Association
lol alweer gewonnen. Ik sta nu 2e en Bunne 1e, morgen onderlinge confrontatie.
Morgen kan ik posten dat ik weer 3e of 4e sta.
Morgen kan ik posten dat ik weer 3e of 4e sta.
-
- Member of the Soccer Project Association
Allez, ge moet u toch geen zorgen maken... Dieje haalt amper 140 op ne maandag. Gij 144 op ne dinsdag...Bombay wrote:1-3 gewonnen, en nog steeds met z'n 2en met het maximum van de punten. Vorig seizoen is dat ook lange tijd zo geweest. Tot de wedstrijd dat we tegen elkaar speelden, en vanaf dan is het met die tegenstander bergaf gegaan. Die is uiteindelijk pas 3e worden. Maar ik begin er nu toch een beetje zenuwachtig van te worden!
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Ik moet het verhaal toch een beetje spannend houden, hé!apology240 wrote:Allez, ge moet u toch geen zorgen maken... Dieje haalt amper 140 op ne maandag. Gij 144 op ne dinsdag...Bombay wrote:1-3 gewonnen, en nog steeds met z'n 2en met het maximum van de punten. Vorig seizoen is dat ook lange tijd zo geweest. Tot de wedstrijd dat we tegen elkaar speelden, en vanaf dan is het met die tegenstander bergaf gegaan. Die is uiteindelijk pas 3e worden. Maar ik begin er nu toch een beetje zenuwachtig van te worden!

Na een 2-1 overwinning eindelijk alleen op kop, en nog steeds met het maximum van de punten. Het zou mooi zijn als ik dit voor het 2 seizoen op rij tot op het einde kon volhouden.
Maar naar het einde van het seizoen gaat dat misschien moeilijk worden, want ik wil toch ook in de beker goed presteren.
Maar naar het einde van het seizoen gaat dat misschien moeilijk worden, want ik wil toch ook in de beker goed presteren.
gelukkig vandaag wel gewonnen. had gister verloren aangezien ik toen geen opstelling had gemaakt. Na al die borrels en feesten van afgelopen dagen toch blij dat ik nog aan kop sta.
Vanaf maandag ga ik opnieuw 3 spelers laten spelen om ervaring te laten opdoen. Vorig seizoen heb ik dat bijna een gans seizoen op 5 posities gedaan. Dat is toen zonder puntenverlies gegaan. Hopelijk gaat dat nu ook zo zijn!
Das dikke pech hebben! Strafschop gemist?Bunne4tw wrote:vv De Bunne's - Ragnars
3-3
linieratings; 141-132
ja heb er één gemist. wel zuur want nu heeft de nummer 2 weer evenveel punten als mij.
Das idd pech hebben. Maar bij zo'n verschil in linieraiting zou 1 gemiste strafschop eigenlijk geen verschil mogen maken. Die moet je altijd met minstens 2 doelpunten verschil winnen.Bunne4tw wrote:ja heb er één gemist. wel zuur want nu heeft de nummer 2 weer evenveel punten als mij.
Je had Lord random duidelijk tegen!
Ik vandaag 1-0 gewonnen (142-137).