Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

d van den d
Team President

Re: Divisie E

Post by d van den d »

Hoppa, we zijn deze week begonnen met een 0-1 winst! De linieratings waren 124 tegen ons 127, dus verdiend gewonnen:)
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
bastiran
Team Manager

Post by bastiran »

Helaas, ook met een hogere linierating niet kunnen winnen. Maar morgen moet het gebeuren! Als we dat niet winnen zijn we E-onwaardig.

Ohja, gefeliciteerd met Feyenoord, FC Rotterdam. Maar het kampioenschap gaat naar het zuiden dit jaar :mrgreen:
FC Bijlsma Season 113: C.2
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

Je pakt het in ieder geval sportiever aan dan Lens :P
Trotse manager van FC Steenkist
bastiran
Team Manager

Post by bastiran »

boysteenkist wrote:Je pakt het in ieder geval sportiever aan dan Lens :P
Haha dankje, het was een domme actie van Lens, toegegeven. Maar de hele zaak wordt flink overdreven en opgeblazen. Maarja, als hij die agressie op het veld liet zien, hadden we misschien een betere pot gespeeld :?
FC The White Caps
Member of the Soccer Project Association

Post by FC The White Caps »

bastiran wrote:Helaas, ook met een hogere linierating niet kunnen winnen. Maar morgen moet het gebeuren! Als we dat niet winnen zijn we E-onwaardig.

Ohja, gefeliciteerd met Feyenoord, FC Rotterdam. Maar het kampioenschap gaat naar het zuiden dit jaar :mrgreen:
Je stelt je teamagressie vaak te laag in en daardoor zal je ook wel een hoop punten laten liggen.
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Image
bastiran
Team Manager

Post by bastiran »

FC The White Caps wrote:
bastiran wrote:Helaas, ook met een hogere linierating niet kunnen winnen. Maar morgen moet het gebeuren! Als we dat niet winnen zijn we E-onwaardig.

Je stelt je teamagressie vaak te laag in en daardoor zal je ook wel een hoop punten laten liggen.
Te laag? Want ik ben bang dat als ik hem hoger instel, er rode kaarten gaan vallen. Want ik heb een redelijk agressief team. :cry:
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

Ik moet donderdag tegen een goeie dus ik stel vandaag me b-team op omdat ik dacht dat ik toch wel zou winnen

Ik krijg een rode kaart maar dat maakt niet uit want ik ben alsnog 6 procent beter en ik verlies gewoon met 3-2!!

Heeft iemand ooit zoiets raars meegemaakt?!

:evil:

Ben echt boos
remedy73

Post by remedy73 »

boysteenkist wrote:Ik moet donderdag tegen een goeie dus ik stel vandaag me b-team op omdat ik dacht dat ik toch wel zou winnen

Ik krijg een rode kaart maar dat maakt niet uit want ik ben alsnog 6 procent beter en ik verlies gewoon met 3-2!!

Ben echt boos
Dit is het meest extreme wat nog uit te leggen is...

Linies tegenstander zouden kunnen zijn:
41,49 + 41,49 + 41,49 = 124,47

Jouw linies zouden kunnen zijn:
43,51 + 41,51 + 42,51 = 127,53

3 linies verschil zou nog net de gelijkspel-marge kunnen zijn. Daarnaast mis je een penalty in de 69´ minuut, waardoor je dus nog verliest. Het is een heel extreem geval, maar het kan dus blijkbaar... En ik kan mij voorstellen dat je boos bent...

Ikzelf pak deze week vooralsnog 4 punten en dat is al meer dan de hele vorige week. We gaan voor de 10 deze week. Inmiddels gestegen naar plekje 9, met 9 punten achterstand op de gewenste 1e plek...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

boysteenkist wrote:Ik moet donderdag tegen een goeie dus ik stel vandaag me b-team op omdat ik dacht dat ik toch wel zou winnen

Ben echt boos
Volgens mij 2 seizoenen geleden: 15% beter en een 1-0 nederlaag. Was een niet zo'n belangrijke pot anders was het beter bijgebleven :?
bastiran
Team Manager

Post by bastiran »

0-1 winst. Overmorgen een spannende pot tegen mijn mede-promovendus van afgelopen seizoen. Ik ben benieuwd. Ik ga de beker in ieder geval niet echt serieus nemen dit seizoen.

Groeten, bastiran
d van den d
Team President

Post by d van den d »

Haha bedankt man! We zullen het nog zien;) Verder hebben wij voor de 4e keer op een rij gewonnen. De linieratings waren 122/121 in mijn voordeel, klein verschil maar toch de winst! Nou gestegen naar de 5e plek en hopen dat we 5e of hoger eindigen!
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

Het zure gevoel van dinsdag weg gespoeld, met een 0-1 overwinning bij een concurrent. De koppositie weer overgenomen :lol:
bastiran
Team Manager

Post by bastiran »

Knappe 1-0 overwinning tegen i feel good. Morgen een lastige match tegen een van de titelkandidaten.

De geblesseerden beginnen langzaam terug te komen, gelukkig :mrgreen:
remedy73

Post by remedy73 »

1-0 winst en we stijgen naar plek 8.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

remedy73 wrote:1-0 winst en we stijgen naar plek 8.

Nog 7 plekken te gaan! :D
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”