127 linies, in een uitwedstrijd op vrijdag. We gaan de goede kant op.
Mijn vorm heeft er sinds mei 2012 niet zo uit gezien: WGWWW

We stijgen naar plek 7, dus... inderdaad Boy, nog 6 plaatsjes te gaan...

Moderator: Moderator
bastiran wrote:Knappe 0-1 winst op een titelkandidaat. Hij krijgt nu het deksel op zijn neus voor het hebben van zo'n krappe selectie. Helaas een minpuntje aan deze wedstrijd: 'Bij een relletje kan Jasper Biset zich niet beheersen en duwt de scheidsrechter omver. Hij krijgt natuurlijk de rode kaart.'
4 wedstrijden schorsing...![]()
Maar ja, we staan momenteel 8ste dus ik ben tevreden!
Klopt! Mijn E gaat echt ontzettend spannend worden denk ik. Iedereen is redelijk aan elkaar gewaagdboysteenkist wrote:bastiran wrote:Knappe 0-1 winst op een titelkandidaat. Hij krijgt nu het deksel op zijn neus voor het hebben van zo'n krappe selectie. Helaas een minpuntje aan deze wedstrijd: 'Bij een relletje kan Jasper Biset zich niet beheersen en duwt de scheidsrechter omver. Hij krijgt natuurlijk de rode kaart.'
4 wedstrijden schorsing...![]()
Maar ja, we staan momenteel 8ste dus ik ben tevreden!
Met maar 3 punten achter de nummer 2
GWWWWremedy73 wrote:2-0 winst en stijgen zomaar door naar plek 4
Achterstand op de koploper is 7 punten...
Voorspelling is uitgekomen, inderdaad verloren op dinsdag, wel beker succes en 2 competitiewedstrijden gewonnen!d van den d wrote:Helaas weer verloren, deze keer met 1-0. Linieratings waren 132 - 126 in mijn nadeel. Jammer dat mijn tegenstanders juist tegen mij beter presteren dan normaal. Morgen weer verliezen waarschijnlijk en dan gaan we weer winnen!